Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

Renesmee a Jacob Blackovci


Síň slávy

Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 1. - Jídelna

Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 1. - JídelnaMůj příběh je vyprávěním o Belle a Edwardovi. Bella je upírka a se svojí rodinou žije v městečku Forks dva roky. Edward je člověk a se svojí rodinou se do Forks právě přistěhoval. Jak bude vypadat jejich první setkání ve škole? Jak se bude dál vyvíjet jejich vztah? Pokud vás to zajímá, tak čtěte. Povídka je psána jak z pohledu Belly, tak i z pohledu Edwarda.

Síň slávy

Volba osudu - Prolog 1. kapitola

Volba osudu - Prolog 1. kapitolaDominika je jedna z fanoušků Stmívání, a jeden den když odjíždí s rodinou na dovolenou se stane jejím osudným. Nechybí Cullenovi. Carlisle ujíždí z Voltery, když narazí do boku jejich auta. Co se stane až Domča zjistí kdo za to vše může? p.s. zanechte prosím komentáře, jestli mám dál pokračovat.

Síň slávy

Black angel - Prolog

Black angel - PrologVznikem mýtických bytostí se mezi nebem a peklem strhla hádka o to, jestli i oni by měli mít strážného anděla. Zatímco peklo bylo pro, nebe to zásadně odmítalo. Nakonec peklo vyhrálo. Jedním takovým andělem, co chrání upíry a vlkodlaky, je i Bella, která chrání upíří rodinu. Jakou?
Snad se bude líbit je to moje první povídka a nejsem si jistá, jestli je to aspoň trošku čitatelný, tak mi když tak napište, jaký jste z toho měli pocit.

Síň slávy

Hrobař_Prolog a 1. kapitola

Hrobař_Prolog a 1. kapitolaTak tady je moje nová povídka. Je ze začátku hodně podobná knížce Horbař, tak kdo četl, nezlobte se! Varování: Snažila jsem se, aby to bylo trochu strašidelné, takže ten, kdo má slabou povahu, ať to nečte! :D Pěkné čtení :) :-*

Síň slávy

Nic není, jak má být

Nic není, jak má být"Nic není jak, má být" navazuje na předešlé jednorázovky Drahý Edwarde... Drahá Bello... Je plné vzpomínek, lásky a překvapení. Jedná se o závěrečnou část této trilogie. Doufám, že se Vám bude líbít a děkuji za komentáře.

Síň slávy

Daj si pohov, Casanova! - Prolog

Daj si pohov, Casanova! - PrologPredstavte si, že ste upír, stane sa raz jedna chyba a vy zabijete človeka, vyrovnať sa s tým je priam nemožné. A tak, si odídete do vyhnanstva, kde sa vyše 100 rokov s nikým nevidíte, neviete aká je móda, nepoznáte slová ako čau kámo a pod., viete len, že chcete začať znovu žiť, lenže vy poznáte iba vybrané chovanie, etiketu a samé Madam tam, Madam sem. Svet vonku, je pre vás niečo nové... Ako zvládne Bella Staro - Nového Edwarda? Ak vás zaujme poviedka, zanechajte komentár:) Prvá časť je smutná,ale ostatné už budú bláznivé:D tak príjemné čítanie:) vaša Rose!:)

Síň slávy

Bez volby 1. kapitola

Bez volby 1. kapitolaRáda stále zkouším něco nového, tak teď jsem zabrousila do prvního dílu Twilight ságy a to ve stylu mě vlastním. Kdo mě tedy už trošku zná, tak tuší, že zas budu obcházet vše standardní a předpokladatelné. Bella rozhodně není tichá a klidná, vlastně spíše naopak. Jen co přijde, dá Cullenovic rodince pořádně zabrat. Kradení svačinek Emmettovi a dovádění s Jaspíkem na trávě, ... Hodně brzy jim dojde, že o nich už dávno ví a nebere si k vůli tomu servítky.

Síň slávy

New lease of life - 1. díl - Narození

New lease of life - 1. díl - NarozeníBella prožívá další životní zkoušku. Díky okolnostem se musí stát dospělou již ve svých 17. Přichází o rodiče a žije jen se svou sestrou, která otěhotní. Jenže porod neproběhne, tak úplně podle jejich představ a vlastně celé její těhotenství je podivné. Bella se dítěte nakonec ujme, ale jde opravdu jen o obyčejné dítě? Co všechno jí v životě ještě potká a hlavně, jak se s tím vyrovná? Čekají jí nečekaná setkání!

Síň slávy

Drahá Bello...

Drahá Bello...Jedná se o volné pokračování jednorázovky Drahý Edwarde... o které jste mě tolik prosili. Doufám, že se Vám bude líbit, tak jako předešlá povídka. Pro ty co nečetli Drahý Edwarde... doporučiji si ji přečíst jako první. Tato povídka je celá z pohledu Isabell Alice Swan. Krásné čtení...

Síň slávy

Z dob otroků - 1. kapitola

Z dob otroků - 1. kapitolaSnad se vám bude líbit. Příběh je v začátku. Budu ho psát spíše jako odpočinkovou kapitolovku. Sama nemám nápady. když mě něco napadne hned napíši. Prosím o komentáře, třeba i návrhy.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!