Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy


Síň slávy

Půlnoční stín - prolog

Půlnoční stín - prologPovídka navazuje netradičně na NM. Edward odešel a Bella zůstala úplně sama. Celý svět se jí řízením osudu zhroutí a ona už nemá vůli dál normálně existovat. Dostane se jí toho, po čem dříve toužila, ale nyní je to pro ni prokletí a ne dar. Může zemřít nemrtvý? Co je vlastně smrt?

Síň slávy

Jahodové nebe - Prolog + 1. kapitola

Jahodové nebe - Prolog + 1. kapitolaSeznamte se s Rory... zvláštním dítkem zvláštních rodičů, Renesmee a Jacoba. Její osud se ubírá prapodivně točitou cestou a mnohdy zakopne o kámen, nebo o drn plevele. Přes to všechno věří, že i ona jednou uvidí jahodově zbarvené nebe z náruče své lásky.

Síň slávy

Pro blaho Anglie jsi teď moje 1

Pro blaho Anglie jsi teď moje 1Když milujete někoho, kdo se vás děsí... Když máte milovat někoho, z koho vám tuhne krev v žilách... Místo Belly je tu Anna. Místo Edwarda je tu Elien. V syrové době se zrodila láska, ale k cíli má daleko...

Síň slávy

Our life is a secret! - Prolog

Our life is a secret! - PrologPříběh Belly a Edwarda tak, jak by ho nikdo nečekal. Jak se jim podaří zahrát mladý pár s "těhotnou" Bellou, aby vyřešili případ nelegálního prodeje dětí? Zde máme takový malý úvod... Obzvlášť pokud jsou oba úplně jiní, než se znají? Moc ráda budu, když zanecháte komentíky.

Síň slávy

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůda

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůdaHoror, thriller, detektivka, romance... To vše se pokusím napěchovat do této povídky.
Rodina Cullenů jsou upíři, většina z nich má nějakou schopnost. Navenek žijí život tak, jak ho známe. Chodí do školy, pracují.
Mají však i druhou identitu. Pracují jako soukromí vyšetřovatelé.
Jednou je kontaktuje mladá dívka, která má děsivé sny. Zdá se jí, že páchá vraždy zvlášť bestiálním způsobem. Když se jí představy začnou vtírat do mysli aniž by spala, pochopí, že má schopnost vidět očima vraha.
Cullenovi poruší svá pravidla a s dívkou se jeden z nich setká osobně. Jeden z nich, který k ní má zvláštní pouto.
Která dvojice se takto setká a jakým směrem se pátrání bude ubírat?

A varování na závěr – tato povídka bude opravdu drastická. Bude jen pro silné žaludky a povahy.

Síň slávy

Cesta za svobodou 1. kapitola

Cesta za svobodou 1. kapitolaPříběh se začíná odehrávat ve Forks, v červenci 1995. Belle jsou dva roky. Jejich dům ale napadne záhadná žena. Zabije Belliny rodiče a chystá se zabít i Bellu. V poslední chvíli ji však zachrání překrásný chlapec s bledou pletí a zlatáma očima a Bellu odnese před dveře sirotčince. Když má Bella tři roky, úřady vypátrají její jediné příbuzné. Teta a strýček, kteří žijí se svými dvěma dětmi v Miami si Bellu vezmou k sobě, ale využívají ji jako poskoka a služku. V roce 2010 dostane její strýc výhodnou pracovní nabídku a přestěhují se do Forks. Bella netuší, že je to její dávný domov. A netuší ani to, že tam potká svého zachránce, ve kterém najde opravdovou lásku. Ale je všechno doopravdy tak jednoduché, jak se zdá?

Síň slávy

Nomádka - 1. kapitola

Nomádka - 1. kapitola1. kapitola - Za každou cenu... Skylar čeká zajímavá schůzka, která ji má změnit život od úplného počátku. Píše se rok 1917 a Irwingovi jsou pozvaní na večeři k Masenovým. Koho asi Skylar potká?

Síň slávy

Zapomenuté království - prolog

Zapomenuté království - prologPředstavte si, že by moderní svět, tak jak ho známe, neexistoval. Technický pokrok neproběhl, lidé stále žijí podle dávných tradic a věří legendám a pověrám. Žádný internet, žádná auta ani vyspělá lékařská péče.
Má nová povídka vypráví o Belle a Edwardovi. V jejich světě se vyskytuje spousta nadpřirozených bytostí a dokonce ani Bella možná není úplně obyčejná lidská dívka. I v tomto světě však mají obrovskou moc předsudky...

Síň slávy

Life or death? 1. kapitola

Life or death? 1. kapitolaMoje druhá jednorázovka. Je překvapivě o Belle, ale Bella je jiná, než ji známe. Její život není jednoduchý, ale ona to svému okolí také příliš neusnadňuje. Bella má jasnou představu o tom, jak bude vypadat její budoucnost. Prostě se zabije a hotovo. Matka jí, pošle na prázdniny k prarodičům do Forks, aby měla čas na svého nového manžela. Bella to považuje za zradu, ale za ta léta si už zvykla. Změní ve Forks Bella názor na život? To se dozvíte, když si povídku přečtete. Doufám, že se Vám bude líbit. Bude mít 2 až 3 části. Abych věděla, jestli mám napsat další, prosím o vyjádření do bílého okénka úplně dole. Díky a přeju příjemné čtení. Zuzka88

Síň slávy

Ďalekohľad lásky - Prolog

Ďalekohľad lásky - PrologEdward býva v odľahlejšom meste aj spolu so svojou rodinou, kvôli lepšiemu maskovaniu svojho tajomstva. Mesto vyzerá, ako keby je zabudnuté v dobe minulej. Staré budovy, staré zvyky. Pravdaže náš Edward je chudák sám a taká večnosť ho naozaj nebaví. Edward vlastní krásny ďalekohľad, cez ktorý sa každú noc díva na oblohu, no jednej noci mu zavadí pohľad o pár ulíc ďalej, do veľkého domu, ktorý pozná ako sirotinec. Na posteli sedí mladé dievča, uplakané a nešťastné. Edward si tiež všimne, že dievča vlastní ďalekohľad. No a tak začína niečo nové. Ale je Bella skutočne sirota?

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!