Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy


Síň slávy

Tajemství prokletých: Kapitola I. - Ve Forks

Tajemství prokletých: Kapitola I. - Ve ForksTohle je moje první FF, takže na mě, prosím, buďte hodní. Tahle kapitola je spíše takovým nudnějším úvodem, takže chybí pořádná zápletka a zatím se neobjevují Cullenovi, ale nebojte, hned v té příští budou. Prosím o komentíky, jestli vás moje povídka zaujala a jestli mám pokračovat ve zveřejňování. Díky...

Síň slávy

WereWolfWoman 1. kapitola

WereWolfWoman 1. kapitola"Lov" je první kapitola povídky na pokračování, která navazuje na Breaking Dawn. Platí zde vše, co bylo řečeno v T, NM, E a BD, až na to, že Embry s Quilem jsou stále členy Samovy smečky. V této kapitolce si můžete přečíst o společném lovu Leah, Jaka a Setha. Snad se vám bude líbit. Tak příjemné čtení a díky za komentíky. :) Tahle kapča je taková úvodní, v příští se to rozjede. :D

Síň slávy

Psí život 1. kapitola

Psí život 1. kapitolaTakže, přináším vám další moji povídku. Moc sem dílečky jen tak přidávány nebudou, protože na rozdíl od "Můj život po" není ještě napsaná. Tak snad se vám bude líbit.

Síň slávy

Angel eyes II - 1. kapitola

Angel eyes II - 1. kapitolaDobře, on je Edward - upír, ona je Bella - člověk, ale to už přeci víte. Zakousla jsem se do toho a napsala pokračování. Musím říct, že na mě doma už koukali dost divně, ale doufám, že to za to stálo a bude se vám to alespoň trošku líbit. Berte to jako o trošku delší bonusový díl. :) :)

Síň slávy

Osudové setkání

Osudové setkáníKrátká jednorázovka o prvním setkání Esme a Carlisla.

Síň slávy

Angel eyes - 1. kapitola

Angel eyes - 1. kapitolaDobře, on je Edward - upír, ona je Bella - člověk, ale krom toho je skoro všechno jinak. Prosím o komentáře, jestli nemám zase radši psát jenom do šuplíku. Díky.

Síň slávy

Falling star - 1. Renesmee

Falling star - 1. RenesmeeMoje první povídka. První kapitola Renesmee - je spíš úvahová, než dějová. Je to vlastně pokračování Rozbřesku po třech letech od narození Renesmee. Prosím pište komentáře, doufám, že se vám povídka bude líbit.

Síň slávy

Nečekaná láska - 1. kapitola - Seznámení

Nečekaná láska - 1. kapitola - SeznámeníPříběh je většinou psán z pohledu Edwarda. Edward se rozhodne, že Bella má právo na to, aby zažila vše, co jí život přichystá (děti atd..) a tak se rozejdou. Povídka je psána s odstupem času, kdy je Bella vdaná za Jacoba a má s ním děti. Všechno to začne, když se Edward jednoho večera jde projít a potká dívku Lillian. Netuší však kolik tajemství kolem ní je. A další problém - Tanya.

Síň slávy

Já jsem Bella!Ty musíš být upír!?

Já jsem Bella!Ty musíš být upír!?Tohle je moje první povídka, zatím ještě není dokončena a ještě ani nevím jak se to pořádně vyvine.Jména postav a povahy jsem neměnila jenom trochu Bellu.V téhle povídce se neděje nic převratného. Tak doufám, že se vám to bude líbít! Piště komenty, ať vím jestli to tu má cenu dávat... Je tu toho totiž moc.

Síň slávy

Angels - 1. kapitola

Angels - 1. kapitolaMoje první povídka na tomto webu. Doufám, že se vám bude líbit. Ve stručnosti: Bella umírá a stává se strážným andělem Edwarda. To přináší spoustu zmatků. Víc neprozradím, přečtěte si sami :D A, prosím, komentujte, jestli se líbí !!

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!