Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

A-Warriors-heart


Síň slávy

Nikdy neříkej nikdy - 1. kapitola - Zlé sny a neznámý host

Nikdy neříkej nikdy - 1. kapitola - Zlé sny a neznámý hostK tomuto příběhu nebudu nic moc dodávat. Snad postačí, když řeknu, že Bella žije v době, kdy na planetě zbývá pouze třetina lidské populace. Díky lovu upírů a jejich rapidnímu vzrůstu, bylo obyvatelstvo skoro vyhlazeno. Naštěstí se zde objevují i ochranářští upíří, kteří jsou o něco malinko odlišní než upíři všeobecně. Ale opravdu jen malinko.
Pak je tu také Elizabeth, upírka, která se po smrti Isabelliných rodičů ujala její ochrany a výchovy.
Příběh nás zavádí do doby, kdy už je i Bella zcela dospělý jedinec. Ačkoli úplně obyčejná není. Právě naopak. Tenhle příběh jsem pojmenovala – Nikdy neříkej nikdy…

Síň slávy

Jen osud, princezno - 1. kapitola

Jen osud, princezno - 1. kapitolaBella měla šťastný život, než jí tragická nehoda vzala vše. Edwardův život byl naproti tomu, od začátku boj o každý nádech. Dvě povahy, dva světy, stejný osud. Prostě pohádka…

Síň slávy

Good bye! - 1.

Good bye! - 1.Běžný život rodiny Cullenů se změní k nepoznání, když do jejich života vstoupí cizinka.
Jak si Edward poradí s tím, že ho nějaká dívka učarovala? A kdo je vůbec ta dívka?
Edward není takový bručoun, je normální. :)
Věnováno mým milovaným adminkám a přátelům z chatu.

Síň slávy

Nedobrovolně novorozená - Prolog

Nedobrovolně novorozená - PrologBella žije se svými rodiči, které miluje. Jednoho dne ji promění upír a ona se zcela nedobrovolně vrhá do nového světa, o kterém dřív ani nevěděla. Je novorozená. Stejná, jako všichni ostatní novorození, ovládaná žízní a instinkty. Poté, co zabije pár lidí, si uvědomí, že takto dál žít nechce a pokusí se zabít. Samotná to však nedokáže, a proto hledá jiného upíra. Když narazí na pach Cullenových, rozhodne se na ně zaútočit a doufá, že ji zabijí... V prologu jsem popsala, jak se vlastně Bella proměnila. Nejspíš to nebude moc záživné, ale nějak začít musím. Budu doufat, že se vám bude jak prolog, tak časem i celá povídka líbit :)

Síň slávy

The Reason - prolog

The Reason - prologBella se smířila se všemi fakty, ale upírská rodina jí prostě nedá pokoj. Nejhorší je, když upír neví, co chce a ubližuje tím i těm, které skutečně miluje. Co člověk udělá pro to, aby byl milován, nebo spíše co udělá proto, aby z jeho života zmizela bolest.

Síň slávy

Letní poblouznění - 1. kapitola

Letní poblouznění - 1. kapitolaLos Angeles je město hříchů. Odtud pochází dcera policejního náčelníka Charlieho Swana. Navštívit jej, nebo-li odpykat si trest, jede do Fork právě ona. Jenže Bella si vždy najde něco, aby zahnala nudu. Ve Forks tomu není jinak. Zažija dva měsíce plné nevyzpytatelných věcí...

Síň slávy

Pleurs - Prolog

Pleurs - PrologItálie se nestala. Bella zůstala s Jacobem a jsou šťastní. Minulost ale většinou nějak vypluje na povrch, podobně jako v tomto případě. Bella odjede s univerzitou na pár dní do New Yorku, její normální život ovšem opět naruší stejná osoba.

Síň slávy

Z pohádky na dno

Z pohádky na dnoZůstat na místě, které nám připomíná tolik bolestného, je těžké. Bella se rozhodne opustit Forks i všechny lidi, které zná. Touží po novém začátku, ale jako v mnoha jiných příbězích, ne vždy to končí dobře.

Síň slávy

Osudová romance - Prolog

Osudová romance - PrologJaké to je, když i mezi upíry je jedna výjimka?
Valentina Volturi.
Dívka s neobjasněným a nevyzpytatelným talentem. Uvnitř zmítaná vášnivou přitažlivostí ke svému stvořiteli. A co teprve, když se setká se svou osudovou láskou? Láskou, která jí má být zapovězena, protože oba jsou odedávna nepřátelé.
Jak bude Valentina čelit svému osudu a jeho nástrahám?

Síň slávy

Dotek anděla - První část

Dotek anděla - První částKaždá fotografie, pohlednice, film, v sobě mají vlastní příběh. Někdo ho musel vyfotit, namalovat nebo natočit…

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!