Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Bella


 

Skrytá touha - 16. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 16. kapitolaJídlo a příjezd do Charlieho domu. Hezké čtení přeje LadyS.

 

Šéf - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Šéf - 3. kapitolaJe tu další dílek, který je krátký, ale zato je to pohled Edwarda. Je potřeba znát jeho pocity a problémy. Abychom se posunuli dál. Přeji hezké čtení.

 

Šéf - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Šéf - 2. kapitolaJe tu další díl, na který jste čekali trošku déle. Objevily se nějaké komplikace. Tak se tímto omlouvám. Přeji hezké čtení a doufám že hned Edwarda neodsoudíte, on je trošku komplikovaná osobnost.

 

Každá sukně dobrá - 25. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Každá sukně dobrá - 25. kapitolaEdward odešel, ale snad ne na dlouho. A protože se brzy vrátí, Bella bude váhat, jestli se mu má svěřit se svými city, nebo raději mlčet. Uvidíme. :-)

 

Upíri: uver a podľahni - 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Upíri: uver a podľahni - 21. kapitola„A ako ste sa spoznali vy dvaja?“ nedočkavo sa opýtala sestra.

Nervózne som švihla pohľadom po Edwardovi, ktorý pokrútil hlavou. Ani on, ani ja, sme nechceli preberať moje väznenie a útek, ktorý ho skoro stál život. A už vôbec nie našu tajnú dohodu. Bolo mi z toho trápne, len čo som si na to spomenula, nechala som si preto radšej ani predstaviť, ako by som sa červenala pri tom opisovaní. A na druhú stranu sa veľmi ľahko mohlo stať, že by to nepochopili...

 

Majetek

Nedoporučujeme číst do 15 let.

MajetekSeth a Embry. Dva téměř sousedi, které doposud nic výjimečného nespojuje. Žádné vlčí tajemství, žádná nenávist k upírům ani společné myšlenky. Vždy se to ale může změnit, a co se přihodí těm dvěma?

 

Černovlasá potvora - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Černovlasá potvora - 2. kapitola"Ach, v hlavě se slova míchají. Co se asi mohlo stát? Co to? *třísk* To facka dopadla. Na tvář drzého má ruka sáhla, nerada jsem ji stáhla." Takové řeči a ještě mnohem víc se rodí v jedné opilé hlavince. Čí? No té mojí. -Chelle

 

Tá pravá chvíľa

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tá pravá chvíľaDrabble - 200 slov.
Edwardova dilema o prvom milovaní s Bellou. Ako to dopadne? Obmedzenie pre istotu. ;)

 

Našeptávač - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Našeptávač - 3. kapitolaCo chce Frenk po Belle? (Whisper) Co dostane za úkol? A zvládne ho splnit? Co se stane, když nebude všechno tak dokonalé, jak si šéf Frenk namalovat?

 

Skrytá touha - 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 13. kapitolaNoc pokračuje a chýlí se ke konci. Zvládne Bella dokončit druhé mysterium? Hezké čtení přeje LadyS. :)

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!