Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+


 

Skrytá touha - 26. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 26. kapitolaČtvrté a zároveň také předposlední mysterium. Dokáže se s ním Bella vypořádat? A co Edward? Příjemné počtení přeje LadyS. :)

 

Bella, kroť sa! - 25. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella, kroť sa! - 25. kapitolaSvadba sa ešte neskončila. Gratulácie, hostina, tanec. A svadobná noc...

 

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 9. kapitolaKaždým okamžikem jsem víc a víc chápala, co prožívá ten vězeň. Bylo by tak jednoduché zkamenět. Vlastně nechápu, jak se zvládnul postavit Alecovi, když na tom byl mnohem hůř než já.

 

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 32. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 32. kapitolaKeď sme sa vrátili domov, bola už tma a ja som vo vile cítila vôňu ďalšieho upíra. Rýchlo som zbehla do obývačky a Jasper mi bol v pätách. Sedel tam Carlisle a Rosalie, ktorá keď ma zbadala, stratila reč. Prekvapene na mňa hľadela a ja som sa musela pousmiať.
„Tak už viem, ako je to s tou tvojou dokonalosťou!“ zasmiala som sa.

 

Neodcházej

Nedoporučujeme číst do 15 let.

NeodcházejLáska se může dostat na hranici příčetnosti. Nebo jde jen o jeden z mnoha projevů vášně? To ví jen Alice...

 

Skrytá touha - 25. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 25. kapitola

Bella dostala nečekanou pozvánku, díky které dospěje k vážnému rozhodnutí. Příjemné čtení přeje LadyS. :)
P. S.: Hrozně hrozně hrozně moc se omlouvám za dlouhou pauzu a vřele doufám, že vám to délka dnešní kapitoly vynahradí. :)

 

Tretia manželka - 30. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tretia manželka - 30. kapitolaBella precitne a ako príjme Edwarda? Bola pridlho opustená a prešla si peklom. Zmenil sa jej pohľad na svojho manžela? Prajem pekné čítanie. Lolalita

 

Can´t be tamed - 1. část

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Can´t be tamed - 1. částNezkrotnou Bellu, kterou změnila láska, jsme tu už měli nesčetněkrát (tedy ne v mých povídkách, ale na stránkách určitě).
"Jsem jako puzzle, ale všechny mé kousky jsou neotesané, zubaté, s ostrými hranami..."
Dočkáme se však i v této povídce Bellina zkrocení?

 

Volterra? No to snad ne! - 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Volterra? No to snad ne! - 6. kapitolaFelix (18+)... Pro Felixe lidské ženy bývají často z nouze cnost, copak naše milá Bella, přijde o svou nevinnost?

 

Volterra? No to snad ne! - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Volterra? No to snad ne! - 5. kapitola5. kapitola - Ve Volteře (15+)
Bellu děs a hrůza béře, co se stane ve Volteře?

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!