Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

krok do života


 

„Neřeknu ti sbohem…“ 9

Nedoporučujeme číst do 15 let.

„Neřeknu ti sbohem…“ 9Slyšela jsem tlukot mého zběsilého srdce, narážel mi do hrudníku. Byla to nervozita a strach, které mě sužovaly, ale zároveň i štěstí a láska, které naprosto vyrovnávaly váhy...

 

Skrytá touha - 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 19. kapitolaBella se s Edwardem vrací do Itálie. Hezké čtení přeje LadyS. :)

 

Soukromé šílenství - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Soukromé šílenství - 4. kapitolaPohled Maybelline. Začíná další školní den a tentokrát je jiný než ty předešlé. Maybelline se setkává s posledním novým studentem. :) A také, tváří v tvář, s Lucasem Austinem.

 

Překážky - Čtrnáctá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Překážky - ČtrnáctáVzpomínky vylézají na povrch...

Pro klid duše 15+

 

Psychiatr II. - 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Psychiatr II. - 27. kapitolaPo delší době další díl. Ale doufám, že obsah dílu vám delší časovou prodlevu alespoň trochu vynahradí...

 

Moje dieťa nedostaneš! - Prológ + 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Moje dieťa nedostaneš! - Prológ + 1. kapitola„Som Boh. Jediný svojho druhu. Nadradený nad všetko a všetkých. Pán. Nič nie je nado mnou. Nedýcham, pretože to nepotrebujem. Moje srdce nebije, nedokážu ma zraniť. Ani poraziť. Slúži mi ten najpodradnejší druh – ľudia. Sú mojou potravou, mojimi otrokmi...“ znel jej hlas dostratena. Otočila na mňa svoje veľké zelené oči a zatvárila sa znechutene. Doslova vydesene. Ale potom sa pousmiala.

„Si šialený, vieš o tom?“ zaspievala svojím zvonivým hlasom...

 

Skrytá touha - 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 17. kapitolaBella, Edward a Charlie pod jednou střechou. Z toho nikdy nevzejde nic dobrého. :D Hezké čtení přeje LadyS. :)

 

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 1. kapitola„Jsi upír! Gratuluji! Poděkovat, můžeš později."

 

Cizinec - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cizinec - 9. kapitolaProcházka a večírek. A jedno uklouznutí. Příjemné čtení přeje Alanise.

 

Bojovnica proti upírom Prológ + 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bojovnica proti upírom Prológ + 1. kapitolaDievča, ktoré si toho veľa vytrpí. Jej príbeh je príbehom bolesti, lásky, straty a veľkej sily. On bol ten posledný, ktorému chcela ublížiť. Ale vedela, že on je už čisté zlo. Pri nohách jej ležala jej najväčšia láska a ona sa nevedela rozhodnúť. Telo jej ovial studený nočný vzduch a muž ležiaci pri jej nohách sa začal prebúdzať. Už to nebol on... ten, ktorého milovala. Bolo to monštrum, čo sa z neho stalo.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!