Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Rosalie a Renesmé


 

Nikdy více! 6. kapitola

Nikdy více! 6. kapitolaPo dlouhé době opět další kapitola této povídky.

Bella! Všichni ji známe, ale co když Edward není takový, jak jsme si všichni mysleli? Jak bude reagovat Bella na to, že není hlavním důvodem jeho bytí? Co rodina?

Dokončeno

Houslistka prolog + 1

Houslistka prolog + 1Ahojky holky, děvčata a ženy, tak tedy vracím zpátky Houslistku. Snad si na ni ještě některá z Vás vzpomene. :) Pokud někdo Houslistku nečetl, doporučuji si tedy prvně přečíst jednorázovku Farewell, která Vám celou situaci osvětlí.
V neposlední řadě... Text jsem bohužel nedokázala opravit nebo přepsat, takže je v původní (prvotina) podobě. Tak se na mě za to nezlobte. Kapitolky budu přidávat jak to jen půjde. :)

 

Třetí do páru 2. část

Třetí do páru 2. částVítejte u příběhu tří nadpřirozených přátel, které po letech opět svede dohromady jistá událost. Dojde zde k několika odhalením, ale jinak je to spíše taková oddechovka. Snad vás bude bavit a těším se na vaše reakce, děkuji. Chloe.xoxoxo

 

Sesterská pouta 43. kapitola

Sesterská pouta 43. kapitolaZačínala jsem si uvědomovat, jak moc už toho mám dost. Bella je evidentně na prášky a chce zdrhnout, jako nějaký srab. Jacob sice nezdrhá, ale bavit se o tom nechce. Edward si za mnou chodí pro rady, jako bychom se snad nějak znali, nebo co a chce po mně návod, jak na Rachell. A poslední zmiňovaná je všechno dohromady. No, z toho by se vážně jeden zcvoknul. To mám všechen ten jejich bordel napravovat já, nebo co?

 

Ztracené srdce - 1. kapitola

Ztracené srdce - 1. kapitolaEdward odešel...Bella se snažít jít dál a k tomu má v patách Victoriu. Avšak život se jí ve vteřině změní po nehodě, která ji potkala. Hlava zapomněla něco, co srdce zapomenout nemůže...

 

Být vlkodlakem 1. kapitola

Být vlkodlakem 1. kapitola Alethea si prožila v dětství jednu tragédii za druhou. Zemřeli její nejbližší. Začala nový život u pěstounů, kteří se jí stali druhými rodiči a žije spokojený život. Ten se má ale brzy převrátit vzhůru nohama.

 

Sama doma - 1. kapitola

Sama doma - 1. kapitolaBella je obyčejná studentka střední školy ve Forks, má však jedno tajemství - žije sama. Sama v garáži opuštěného domu uprostřed lesa, kde nejspíš nikdo desítky let nebydlel a ani bydlet nebude. Jenže co Cullenovic rodina, která se vrací do městečka začít další kapitolu jejich věčnosti?

 

Co kdyby - 1. díl

Co kdyby - 1. dílCo kdyby… Dvě slova, která jsou pro člověka tak známá a vždy tak tajemná. Co kdyby se stalo tohle anebo ono. Co kdybych neodjela od mojí maminky a zůstala s ní a Philem. Co kdybych byla na jiné škole a Edwarda nepoznala. Co kdyby…

 

Třetí do páru 1. část

Třetí do páru 1. částVítejte u příběhu tří nadpřirozených přátel, které po letech opět svede dohromady jistá událost. Dojde zde k několika odhalením, ale jinak je to spíše taková letní oddechovka. Snad vás bude bavit a těším se na vaše reakce, děkuji. Chloe xoxoxo

 

Amare ab imo pectore (Milovat z celého srdce) 1. kapitola

Amare ab imo pectore (Milovat z celého srdce) 1. kapitolaPrvní kapitola povídky Amare ab imo pectore (milovat z celého srdce). Hlavní hrdinka Claire se dostává do smrtelného nebezpečí, když v lese narazí na člověka, který tak úplně člověk není. Snad se bude kapitola líbit.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!