Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

svatba


Dokončeno

Jestli mě miluješ, proč umírám? - 1. kapitola

Jestli mě miluješ, proč umírám? - 1. kapitolaPříběh se odehrává necelých sto let po konci Rozbřesku. Z Renesmé je už dospělá žena, ale svět se od doby, kdy se narodila, radikálně změnil.

Mohl za to upíří vládce a jeho posedlost vším neobvyklým. Za tuto posedlost musel upíří svět zaplatit daň nejvyšší. Byl odhalen lidem, vláda Volturiových padla a Arovy „experimenty“ si postavily hlavu tak, že se rozhodly všechny své stvořitele zničit.

Od té doby se stal svět pro nejobávanější predátory nebezpečný, neustále se musejí ohlížet přes rameno a doufat, že nenarazí na „nevydařený experiment“.

 

Měsíc Rujány - 1. kapitola

Měsíc Rujány - 1. kapitolaZajímavý kout světa tahle Rujána. U ledového moře na severu. A právě tam, právě v jedné malé hospůdce se vypráví příběh. Nevím, jestli je pro všechny, ale vy byste ho mohli slyšet. Jemu to snad vadit nebude... Určitě ne.

 

Kamenné zdi 1

Kamenné zdi 1Nechte se unést příběhem zaprášeného Kupayehu. Příběh dívky, která od života nikdy nic nedostala. Přesto dokázala být šťastná i z tak žalostných maličkostí. Příběh Sardské dívky a Surdského muže. Příběh spojení dvou neslučitelných národů.

 

Láska na útěku - 1. kapitola

Láska na útěku - 1. kapitolaIsabella Swannová, mladá dívka studující na střední škole ve Forks, kde zároveň našla lásku svého života, krásného „rezavovlasého poloboha” Edwarda Cullena. Vše se seběhlo hrozně rychle, žádost o ruku, plánování svatby a do toho maturita. Avšak Bella si není jistá, zdali je to přesně, co chce. Co když Edward má více tajemství? A je úvazek na celý život přesně to, co chce?

 

Wrong generation - 1. kapitola

Wrong generation - 1. kapitolaNe každý má stejnou šanci, ale pokud jsme ji dostali, je jen na nás, jak s ní naložíme. Někdo se jí oddá, jiný si s ní pohrává, až ji nakonec zahodí, a ti nejodvážnější či nejbláznivější ji roztrhají, jako by byla z papíru. Stvoření, která ji ale nakonec hodí po svých ochotných dárcích, žijí na chvíli v tomhle příběhu. Pojďte si je znepřátelit... Povídka o tom, co se stane, když jste tak hloupí, že rozzuříte vládce, ale natolik chytří, že jim unikáte.

Dokončeno

Nechtěná 1. kapitola

Nechtěná 1. kapitolaPrvní kapitola mé první povídky, kterou zde přidávám. Doufám, že se bude líbit. Eviie :)

 

Nejasné proroctví 1. kapitola

Nejasné proroctví 1. kapitolaŽádný pomalý rozjezd, žádné dlouhé představování. Jedna obyčejná cesta z kina se stane pro Bellu neobyčejnou a začíná tím dobrodružství, které jí nadobro změní život. Příjemné čtení.

 

Nástrahy osudu - 1. kapitola

Nástrahy osudu - 1. kapitolaEdward snil o krásné hnědooké brunetce od okamžiku, kdy ji Alice poprvé viděla ve své vizi procházet se s ním ruku v ruce uprostřed lesů. Trvalo to devatenáct let, než si k ní měl najít konečně cestu a prvně ji vidět tváří v tvář ve skutečném světě, ale stalo se něco, s čím nikdo z Cullenových nepočítal. Těsně před oním osudovým setkáním vyznal Belle lásku jiný muž a ona mu své city vřele opětovala, čímž Edward ztratil veškerou naději a vyklidil bojiště. Od té doby uběhlo už šest let, Bella vystudovala univerzitu v Seattlu, porodila dceru a chystá svatbu. Ale nic není tak jednoduché a sluncem zalité, jak se zdá, jinak by přeci nespřádala plány k tajnému úniku ze zlaté klece, kterou jí všichni závidí. Před osudem se nedá utéct a láska si nakonec vždycky najde cestu.

 

Sesterská pouta Prolog + 1. kapitola

Sesterská pouta Prolog + 1. kapitolaCelým městečkem Forks otřásla zpráva o nehodě a smrti manželů Swanových a jejich dvou dcer Tess a Rachell. Co už se ale v novinách nedočtete, je, že tuto tragickou nehodu přežily obě jejich dcery. To by do toho totiž nesměl strkat nos nám všem velmi dobře známý upír Edward Cullen. Jak tato událost zamíchá osudy nových a našich starých známých postav? + Stará povídka v novém kabátu. (remake povídky Sestry, jak se patří)

 

Sowern - Prolog a 1. kapitola

Sowern - Prolog a 1. kapitolaPo odmlce nová povídka. Je o Elize Sowernové, která rozhodně není člověkem, ale sama neví co je zač. Žije sama a straní se, snaží se přežít, protože její vzpomínky na upíry nejsou zrovna pěkné. A k ní na školu upíři nastoupí, Cullenovi i s Renesmé (v této povídce není Jacob ani smečka). Jak změní Elize život, když ji do života vstoupí Cullenovi? A co s nima má společného? To všechno se dozvíte, tak doufám, že se bude líbit. :)

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!