Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

arena6


 

A rovnou dvakrát!!! (prolog)

A rovnou dvakrát!!! (prolog)Kristen a Isabella jsou dvojčata. Sice si jsou naprosto nerozeznatelně podobné, ale vůbec si nerozumí. Matka je proto posílá za otcem, aby si k sobě našly cestu. Edward a Robert jsou poloupíří dvojčata a jeden bez druhého neudělá ani krok. Pomohou holkám se sblížit nebo je naopak ještě rozdělí?
V prologu pohled Kristen a Roberta. Stěhování a blbnutí, prostě jen... uvítání do děje. Příjemné počtení přeje vaše zuzu.

 

Všetky príchute života - 1. kapitola

Všetky príchute života - 1. kapitolaBella má devätnásť a všetko, čo si len v živote môže človek priať. Jej idylické šťastie však naruší neznámy muž, ktorý jej svet obráti hore nohami. Zo starého dokumentu sa dozvedá, že ju jej predok predal obchodníkovi Edwardovi Masenovi a teraz mu celá patrí. No s tým osudom sa Bella nedokáže zmieriť a Edwarda odmieta. Banky jej otca sa zrazu ocitajú v krachu, mladšieho brata podozrievajú z vraždy a všetky klamstvá jej rodiny vychádzajú na povrch. Dokáže Bella ďalej bojovať o svoju slobodu alebo sa podvolí osudu?

 

Distanc - Kapitola 1.

Distanc - Kapitola 1. Moje nová povídka na téma Edward & Bella.
Byla v hodinách slohu nejlepší; psala ty nejtroufalejší eseje v ročníku; vyhrávala recitační soutěže, a proto se vydala cestou novinařiny.
Teď je ale vše jinak. Je na suchu. Ve všech směrech. Múza ji už snad nadobro opustila a už si ani pořádně nepamatuje, kdy naposledy napsala kloudný článek. A pak potká jeho. Troufalého, cynického a neuvěřitelně krásného, díky kterému dokáže znovu psát.
Komentáře mě moc potěší, protože si upřímně nevěřím, jestli má smysl vůbec psát. Ale stejnak přeji příjemné čtení, Kik. :)

 

Krvežíznivci - Prolog

Krvežíznivci - PrologUpíři ovládli celou lidskou populaci a nastolili vládu krve. Tento příběh se odehrává rok po definitivním úpadku vlády lidí, v životě plném strachu a smrti. V této době žije i Bella Swanová, která je na pokraji svých sil. Ztratila celou svou rodinu, žije ze dne na den. Společnost jí dělá arogantní Max Peterson, který vidí v Belle milenku, přítelkyni i kamarádku. Na druhé straně je tady Edward Cullen, který, ač se mu situace v zemi nelíbí, proti režimu nebojuje. Žije v luxusním bytě v New Yorku se svou dokonalou přítelkyní Arianou Mercyovou, odděleně od své rodiny, která zůstala ve Forks. Dva lidé a dva upíři. Nemají spolu nic společného... nebo ano?

 

Odraziť sa od dna - 1. kapitola

Odraziť sa od dna - 1. kapitola

Jedného dňa sa Maryam zrútil svet. Spočiatku si myslela, že ho snáď nikdy nedokáže postaviť do pôvodnej podoby, ale potom zistila, že nie všetko staré musí nutne znamenať, že je to aj dobré. Začať budovať všetko od začiatku je neľahká úloha, ale keď k vám príde na návštevu jedna bláznivá sesternica, môžu sa udiať zmeny k lepšiemu. Tak sa Mary znova stretne so svojim starým známym, Jakeom Blackom, ktorému sa možno podarí zmeniť jej život k lepšiemu.

Prajem príjemné čítanie. ♥

Dokončeno

Náhoda? Leda ve snu prolog

Náhoda? Leda ve snu prologV den, kdy se Edward setkal s Bellou, se setkal ještě s někým. Řeč je o dívce jménem Dawn, která zemře dříve, než se nám všem dobře známý příběh Edwarda a Belly stihne pořádně rozjet. To ale v žádném případě neznamená, že do něj nemůže nijak zasáhnout. Dawn totiž dokáže pěkně zkomplikovat existenci nejednomu upírovi a to i přesto, že je z ní duch. Příjemné čtení vám přeje chloe.

 

Znovunalezení - Prolog

Znovunalezení - PrologLáskyplné manželství Edwarda a Belly už dávno není tím, čím bylo na začátku. Láska vyprchala a oni se odcizili. Stále manželé, avšak oddělení, tak žijí své životy a snaží se zapadnout mezi obyčejné lidi. Edwardovi se to ale povedlo víc, než by si sám přál. Co se stane, pokud se u Bellina prahu objeví těhotná lidská dívka, která potřebuje pomoc? Zvládne Bella potvrzení Edwardovi zrady? A jak se zachová Edward, pokud by měl být otcem? Spousta otázek, na které se odpovědi teprve píší... Je možné, že se osudy těch dvou ještě střetnou? Příjemné čtení, Lucka002.

 

Ledové stříbro - Prolog

Ledové stříbro - PrologTato povídka navazuje na Nedokončený polibek a bude vyprávět příběh Tařina a Caiova syna Saxeriuse a dívky jménem Ariana. Napůl čarodějky a napůl upírky, která přišla do Volterry pro smrt jednoho z členů královského rodu. Snad se vám bude povídka líbit. :)

 

Master - Prológ

Master - PrológPaul spravil hlúpu chybu, ktorá ho priviedla smrteľne zraneného a úplne samého do hlbokého lesa. Z beznádejnej situácie ho zachráni tá najmenej vhodná osoba, významná členka Volturiovskej gardy, ktorá si z neho spraví svoju osobnú hračku.
Strhujúci príbeh plný tvrdého sexu i krásnych romantických zážitkov, kde pozorný čitateľ spozná, že nikto nie je taký zlý, aby ho nevyliečila štipka lásky, čaká len a len na vás. Priviažte svojho milého o posteľ, a potom sa príďte inšpirovať, ako s ním naložiť ďalej. Váš Destroyer of Happiness.

 

A Member of Guard - 1. kapitola

A Member of Guard - 1. kapitolaSeznamte se s Ethel Ivaškovovou, tři tisíce let starou upírkou s docenturou z fyzické mechaniky. Celý "život" byla nucena stát po boku Caia Volturiho, coby vedoucí jeho osobní gardy. Není tedy divu, že si za ta léta vytvořila jistý psychický nadhled na veškeré počínání klanu, jehož členy považuje za svou rodinu.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!