Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Paris


 

Červený dážď - 7. kapitola

Červený dážď - 7. kapitolaZaujalo ma, keď Alice odrazu v polovičke vety stíchla. V rýchlosti si priložila telefón k uchu. „Edward?“ povedala neisto. Srdce mi vynechalo úder. Alice chvíľu počúvala a potom na mňa vystrašene zazrela. „To hádam nie...“

 

Na věčnost 1

Na věčnost 1Uběhlo skoro patnáct let od chvíle, kdy Cullenovi zvítězili nad Volturiovými a mohli začít svoje „šťastně až na věky“, ale italští upíři nezapomínají.
Vraťme se znovu mezi forkské upíry a zjistěte se mnou, co jim věčný život přinese dál.

 

Horiaci prach - 1. kapitola

Horiaci prach - 1. kapitolaLeah to v živote nemala ľahké. Najprv sa s ňou rozišiel jej milovaný chlapec, potom zistila, že sa zamiloval do jej obľúbenej sesternice, čo v nej vyvolalo premenu na vlka a spôsobilo smrť otca. Za to všetko by si mohla zaslúžiť aspoň trocha šťastia... V dnešnej kapitole Leah dostane veľa podnetov ako by mohol jej život pokračovať ďalej...

Dokončeno

Déjà vu aneb historie se opakuje - Prolog

Déjà vu aneb historie se opakuje - PrologPřemýšleli jste, jaké by to bylo, kdyby Edward tenkrát Bellu nezvládl zachránit? Kdyby jí James zabil dřív, než by stihl se svojí rodinou přijet do Phoenixu? Edward se se smrtí Belly nikdy nesmířil. Po 50 letech se rodina Cullenova vrací zpět do Forks. Nikdo, koho znali, už zde nežije. Všechno se zdá být normální. Dokud se do města nenastěhuje Kate, která má s Bellou společného víc než by sama věděla.

 

Nový život vo Forks 7. kapitola

Nový život vo Forks 7. kapitolaOpäť škola. Bella versus Jessica. Ako to dopadne?

 

Otisk nebo láska? 31. kapitola

Setkání...

 

Červený dážď - 4. kapitola

Červený dážď - 4. kapitolaV dnešnom pokračovaní sa Bella stretne s Cullenovcami a dozvie sa nemilú skutočnosť o Edwardovi.

 

Nový život vo Forks 1. kapitola

Nový život vo Forks 1. kapitolaBella, dievča sklamané láskou sa vyberie žiť k otcovi do Forks. Edward, chlapec ktorý už nedúfa, že stretne tú pravú kvôli jeho skutočnej podstate. Príbeh o nedôvere, spoznávaní sa, o láske ale aj o jej problémoch. O tom je táto poviedka.

 

Aristokratka - Prolog

Aristokratka - PrologNová povídka, kterou rozjíždím. :)

Co se stane, když se náhle objeví klan, který se staví na úroveň Volturiovým a svět je náhle na pokraji války?
Naše hlavní hrdinka je pro svou hezkou tvář a svou modrou krev často podceňovaná. Ale brzy všem ukáže, jak se zmýlili.
Ponořte se při čtení do světa skutečné dvorní politiky, pletich a manipulace. Sledujte se mnou, jak se tato kráska nesmazatelně vrývá do srdcí mužů a obrací dosavadní řád naruby.

 

Věrná rudé 3. kapitola

Věrná rudé 3. kapitolaBože můj, už tak dlouho to je, co jsem naposledy něco publikovala. Alespoň něco dobrého z toho viru vzešlo.
Vracím se k povídce Věrná rudé. Pročítala jsem si kapitoly, co už jsem vydala a dnes bych napsala pár věcí jinak, ale nechci nad touhle povídkou lámat hůl, protože na její námět jsem pořád docela pyšná, tak snad se mi to povede i hezky zpracovat.
Dnes se nám trochu blíže představí Carmen a Miranda spolu s jejím darem. V příštích kapitolách se můžete těšit, že je poznáte ještě víc. :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!