Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Macky


 

A Member of Guard - 1. kapitola

A Member of Guard - 1. kapitolaSeznamte se s Ethel Ivaškovovou, tři tisíce let starou upírkou s docenturou z fyzické mechaniky. Celý "život" byla nucena stát po boku Caia Volturiho, coby vedoucí jeho osobní gardy. Není tedy divu, že si za ta léta vytvořila jistý psychický nadhled na veškeré počínání klanu, jehož členy považuje za svou rodinu.

 

Svět nemrtvých - 1. kapitola

Svět nemrtvých - 1. kapitolaSvět už není, co býval, teď mu vládnou upíři, kteří postupně vyvražďují celou lidskou populaci. Jen hrstka lidí přežila jejich řádění a vybudovala si osadu, ve které přežívají každičký den. Avšak co se stane, když na jednu členku zaútočí upíři? Přežije toto setkání? Zemře nebo se stane jednou z nich?

 

Láska nebo sex? - 1. kapitola

Láska nebo sex? - 1. kapitolaPovídka vypráví o mladé Belle, která ještě nenašla místo ve svém životě a je ochotná udělat vše pro to, aby ho našla. Co přesně to znamená?

Dokončeno

Ten pravý 1

Ten pravý 1Isabella Swanová je slečna z lepší společnosti, která dospěla do věku na vdávání. Její otec ji přislíbil dvou synům bohatého vévody s tím, že si sama musí vybrat svého nastávajícího. Povídka začíná ve chvíli, kdy přijíždí na Cullenovic panství a příběh se pomaloučku rozvíjí... Příjemné čtení. :)

 

Královnina dcera - Prolog

Královnina dcera - PrologUmírala, ale smrti se nebála. Najednou však uviděla temnou postavu. Tu, kterou určitě vidět nechtěla. Její matku, královnu. Přišla, aby jí změnila život, dala jí moc a sílu. Aby ji proměnila.

 

Tajomstvo zlatého medailónu - 1. kapitola

Tajomstvo zlatého medailónu - 1. kapitolaKeď v roku 1898 v talianskom mestečku Colle di Val d´Elsa záhadne zmiznú manželia vplyvnej talianskej spoločnosti, ich dcéra - maličká Charlotte, je odvedená do Londýna k svojej jedinej príbuznej, tete Gabrielle. Dievčininou poslednou pamiatkou po rodičoch je zlatý medailón, ktorý jej neustále visí na krku. Po jedenástich rokoch sa Charlotte v sprievode svojej tety ocitá späť vo svojej rodnej zemi. Sled udalostí ju donúti odhaliť pravdu o svojej tajomnej minulosti, ktorá mala ostať navždy skrytá.

 

Vzpomínka na minulost – 1. kapitola

Vzpomínka na minulost – 1. kapitolaPovídka o Jasperovi, kterého dohnala vlastní minulost. Děj se odehrává během jeho působení v armádě, do které se dostane také velmi zvláštní dívka. Jasperovi je povědomá, takže se o ni začne zajímat. Brzy ale odhalí strašlivé tajemství, které mělo zůstat ukryté a které změní celý jeho život.

 

Miluj mě, jestli to dokážeš - 1. kapitola - Trochu špatné načasování

Miluj mě, jestli to dokážeš - 1. kapitola - Trochu špatné načasováníBella jede do školy svým milovaným autem a přitom přemýšlí. V noci se jí zase zdál ten stejný sen jako vždycky. Bojí se, že by se jednou mohl stát skutečností. A když dojede do školy, objeví se blízko v její přítomnosti jeden úžasný kluk...

 

Překonání

PřekonáníJaké bylo první setkání Edwarda s malým Edou? Bylo to v lese, jeden hledal klid a ten druhý vlkodlaky. Aneb co bylo před první Překážkou...

Domnívám se, že můžete číst i bez znalosti zmiňované povídky na pokračování.

Překonání vzniklo jako poděkování za vaše hlasy v povídce měsíce. ♥

 

Алкоголь ублюдок, alebo alkohol je sviňa - 1. kapitola

Алкоголь ублюдок, alebo alkohol je sviňa  - 1. kapitola

Nová poviedka z mojej dielne. Je to trochu klišé, ale sľubujem vám neoznačkovaný záver. Príbeh je inšpirovaný skutočnou udalosťou.


Čo všetko môže zmeniť jeden obyčajný študijný pobyt v hlavnom meste Ruska, v Moskve? To všetko sa dozviete vo vnútri.

Príjemné čítanie. LiviaCullen

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!