Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné »


Nepřehlédněte

FF a P od Vás

FF a P od Vásrubrika FF a P (FanFiction a Poezie) od Vás ze starého webu

>>> Aktuálně populární jednorázovky <<<

 

Dobývání ztracené pravdy

Dobývání ztracené pravdyKrátká povídka o tom, jak Cullenovi hledají na severním pólu Santa Clause. Co myslíte, budou úspěšní?

 

Vianočný futbal

 Vianočný futbalCarlisle ošetruje ľudí na západnom fronte a vďaka listu od Esme podnieti niečo, čo sa do dnešného dňa považuje za najväčší humanitný čin všetkých čias.

 

Jedna z mála pravdivých pomluv

Jedna z mála pravdivých pomluvEdward si z Belly velice rád utahuje, že občas až přehnaně věří béčkovým filmům o upírech a všemu, co se tam u nich traduje. Ovšem, co když se ukáže, že pro jednou má Bella pravdu?
- Přiznávám, že to není nic světoborného, ale snad vás to alespoň pobaví. Takže přeji hezké čtení, vaše Chloe. xoxoxo

 

Kostlivec ve skříni

Kostlivec ve skříni Není nad trochu černého humoru, nemyslíte?

 

Tatínku, neodcházej!

Tatínku, neodcházej!Jasper Whitlock je mladý major texaské kavalerie. Musí se ale kvůli tomu rozloučit se svou dcerou a matkou. Opustí je nakonec? A co se jim stane? Budou žít nakonec šťastně až do smrti? Nebo snad na věčnost?
Příjemné čtení přeje Petruss11.

 

Draculova nevesta

Draculova nevestaMomentálne je obdobie masiek a Halloween je v plnom prúde napadla ma malá jednorázovka.

 

Všade dobre, doma najlepšie pt. 3

Všade dobre, doma najlepšie pt. 3Tak a máme tu posledný dielik. Pri písaní ma moja hlava úplne zradila a to čo z toho vzniklo... Neviem, dúfam že sa vám posledná časť bude páčiť.

 

Všade dobre, doma najlepšie pt. 2

Všade dobre, doma najlepšie pt. 2Moje druhé ja sa rozhodlo napísať pokračovanie. Možno jedna alebo dve časti ešte budú, pretože ma napadlo pokračovanie, snáď sa bude páčiť.

 

Októbrová súťaž: Jeseň lásky čas

Októbrová súťaž: Jeseň lásky čas

1. kategória - Napíš na tému: Recept na jeseň „Ja.. ďakujem za odvoz domov. Aj mne sa s tebou dobre rozpráva.“ Usmiala som sa na neho. „A rada si vypočujem tvoj recept na jeseň.“

Príjemné čítanie. LíviaCullen

Poviedka sa umiestnila na 1. mieste v októbrovej súťaži!

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!