Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování »

kchdm


Nepřehlédněte

Fanfiction

FanfictionSvětová Fanfiction - fanouškovská tvorba (přeloženo do češtiny)

>>> Síň slávy <<< (ty nejlepší povídky)

>>> Dokončené povídky <<<

>>> Vybrané první díly <<<

>>> Aktuálně populární 3. díly <<<

 

Tak trochu (jiná) realita - 7. kapitola

Tak trochu (jiná) realita - 7. kapitola Doufám, že si kapitolu užijete a dozvíte něco nového o Emmině světě.

 

A bit of different (reality) - 6. kapitola

A bit of different (reality) - 6. kapitola Další kapitola je zde! jak bude příběh pokračovat dál?

 

A bit of different (reality) - 5. kapitola

A bit of different (reality) - 5. kapitolaNávrat zpět domů nedopadl tak, jak Emma čekala a jak to bude dál?

 

A bit of different (reality) - 4. kapitola

A bit of different (reality) - 4. kapitola Po dlouhé době konečně další kapitola. Jak bude trávit Emma svůj čas u Cullenů a co všechno se dozví?

 

A bit of different (reality) - 3. kapitola

A bit of different (reality) - 3. kapitola Další kapitola je zde. Doufám, že si jí užijete. Jak Emma zvládne vysvětlit své znalosti, a že ví to, co jiní ne?

 

A bit of different (reality) - 2. kapitola

A bit of different (reality) - 2. kapitola Další kapitola je zde! Reálně nevím, co sem psát, takže abyste se dozvěděli vice k dnešní kapitole, můžete si jí přečíst. Přeji příjemné čtení. Kapitolu bych ráda věnovala Forever Twilight in Forks.

 

A bit of different (reality) - 1. kapitola

A bit of different (reality) - 1. kapitola Jak asi dopadne Emmino putování lesem? Zachrání Emmu někdo, nebo ne. A co se stane, když si uvědomí, že ti, co jí pomohli nejsou zase až tak neznámí lidé, jak si na začátku myslela.

 

A bit of different (reality) - Prolog

A bit of different (reality) - PrologMůj život nikdy nebyl moc šťastným místem. Moje babička ho vždy dokázala prosvětlit, ale i o tu jsem jednoho dne přišla, ale v té době už jsem měla je. To oni z mého životu udělali pohádku a dali mi šťastný život.

 

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...Takže stručně a jasně...

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!