Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Cosmopolis


 

Nový život vo Forks 13. kapitola

Nový život vo Forks 13. kapitolaPridávam ešte jednu kapitolu, aby som vám to ako tak na tie dva týždne vynahradila. Snáď sa bude páčiť.

 

Horiaci prach - 3. kapitola

Horiaci prach - 3. kapitolaLeah je opäť v La Push a tak si ide zistiť informácie na policajnú stanicu. Neskôr v supermarkete stretne Emily. Ako bude prebiehať ich rozhovor?

 

Nový život vo Forks 12. kapitola

Nový život vo Forks 12. kapitolaKapitola z pohľadu Edwarda a na konci malé prekvapenie. Viac neprezradím.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 11. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 11. kapitola11. kapitola – Setkání s Cullenovými (z pohledu Kate)
Jaké bude setkání s rodinkou plnou upírů? A stane se něco nepředvídatelného?

 

Červený dážď - 8. kapitola

Červený dážď - 8. kapitolaVerdikt bol vyslovený. Bola som korisť. Štvaná zver, po ktorú si o pár dní prídu. Zver reťazou priviazaná o mohutný kmeň. Okolo stromu elektrický plot. Nebolo úniku.

 

Čas letí včera 1. kapitola

Čas letí včera 1. kapitola

Velká bitva utichla a Bella se stala svědkem toho, jak všichni její blízcí zemřeli. I ona sama cítí, že umírá, ale v poslední chvíli se zjeví někdo, kdo se nad ní i jejím utrpením slituje a nabídne jí druhou šanci. Je jen na Belle, zda nabídku přijme a hlavně jakým způsobem ji využije…
Poviedka je napísaná v rámci spoluautorskej poviedky

 

Nový život vo Forks 11. kapitola

Nový život vo Forks 11. kapitolaV predchádzajúcej kapitole som si troška uletela, ale dnes mám pre vás pripravené retrospektívy. Osobne by som chcela venovať túto kapitolu Lorinne, za to ako trpezlivo opravuješ každý môj článok a ešte by som chcela venovať túto kapitolku LiviaCullen za to, že ma tvoj komentár pod deviatou kapitolou nakopol dobrým smerom.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 10. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 10. kapitola10. kapitola – Problém z minulosti (z pohledu Edwarda)
Jak se Edward vypořádá s tím, že se do města vrátil jeho dávný sok? A zjistí Kate konečně pravdu o tom, kdo je?

 

Na věčnost 7

Na věčnost 7Před Esmé je nelehký úkol. Uklidnit mladinkou Willow a její novorozenou matku, která má strach sama ze sebe.

 

Horiaci prach - 2. kapitola

Horiaci prach - 2. kapitolaV prvej časti tejto kapitoly bude Leah uprostred "divočiny". Je to viac menej o jej vnútorných monológoch. V druhej časti sa vráti domov a rozoberá svoj prežitý zážitok so Sue. Ďalšie kapitoly už budú viac akčné a zaujímavé. Príjemné čítanie. Budem rada, ak mi zanecháte komentár.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!