Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

pictbyjanacullen


 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 2. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 2. kapitola2. kapitola - Návrat (z pohledu Edwarda)
Po padesáti letech se rodina Cullenova vrací zpět do Forks. Jaké pocity zažívá Edward po návratu do místa, kde poprvé miloval?

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 1. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 1. kapitola1. kapitola - Forks (z pohledu Kate)
Kate přijíždí s matkou do Forks a objevuje dávnou historii své rodiny.

Dokončeno

Déjà vu aneb historie se opakuje - Prolog

Déjà vu aneb historie se opakuje - PrologPřemýšleli jste, jaké by to bylo, kdyby Edward tenkrát Bellu nezvládl zachránit? Kdyby jí James zabil dřív, než by stihl se svojí rodinou přijet do Phoenixu? Edward se se smrtí Belly nikdy nesmířil. Po 50 letech se rodina Cullenova vrací zpět do Forks. Nikdo, koho znali, už zde nežije. Všechno se zdá být normální. Dokud se do města nenastěhuje Kate, která má s Bellou společného víc než by sama věděla.

 

Nový život vo Forks 7. kapitola

Nový život vo Forks 7. kapitolaOpäť škola. Bella versus Jessica. Ako to dopadne?

 

Červený dážď - 6. kapitola

Červený dážď - 6. kapitolaZ neznámych príčin sa ma zmocňoval zvláštny pocit. Niekoľkokrát som sa cestou k autu poobzerala po okolí. Ale okrem troch mužov a jednej ženy na benzínke, ktorí sa venovali každý tankovaniu, som nevidela nikoho. A napriek tomu som mala pocit, že na mňa niekto hľadí. Svižne som sa ponáhľala do auta a zamkla sa v ňom.

 

Otisk nebo láska? 32. kapitola

Návrat...

 

Otisk nebo láska? 31. kapitola

Setkání...

 

Červený dážď - 5. kapitola

Červený dážď - 5. kapitolaTo, ako sa Bella vyrovná s novou informáciou o Edwardovi, sa dozviete v dnešnom pokračovaní. Príjemné čítanie vám prajem.

 

Červený dážď - 4. kapitola

Červený dážď - 4. kapitolaV dnešnom pokračovaní sa Bella stretne s Cullenovcami a dozvie sa nemilú skutočnosť o Edwardovi.

 

Sesterská pouta 71. kapitola

Sesterská pouta 71. kapitolaBella a její nedořešené záležitosti s Edwardem...

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!