Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Cosmopolis


 

Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 9. kapitola

Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 9. kapitolaTak tady máte další kapitolu. Snad se tady dozvíme, co se stalo s Viki. Užijte si čtení. Vaše Stregoni

 

Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 8. kapitola

Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 8. kapitolaZdravím! Po velmi dlouhé době přidávám další kapitolu své povídky.
Nebudu se tady rozepisovat, proč taková obrovská pauza.
V téhle nastane obrovský zvrtat. Snad si s ním naši hrdinové poradí.
Tak snad si kapitolu užijete. Vaše Stregoni.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 20. kapitola (Epilog)

Déjà vu aneb historie se opakuje - 20. kapitola (Epilog)20. kapitola (Epilog) – Nový život (z pohledu Edwarda)
Poslední díl je tu! Jsem moc ráda, že jste byli po celou dobu mými věrnými čtenáři. Tento díl berte zároveň jako Epilog. Jak dopadl život Kate a Edwarda? To vše se dozvíte v posledním díle povídky Déjà vu aneb historie se opakuje.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 19. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 19. kapitola19. kapitola – Přeměna (z pohledu obou)
Déjà vu na sebe nenechalo dlouho čekat. Situace se opakuje. James svou bitvu prohrál, ale vyhraje ji Kate?

 

Sesterská pouta 77. kapitola

Sesterská pouta 77. kapitolaJak vlastně vypadá taková vlkodlačí pátračka? :-D

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 18. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 18. kapitola18. kapitola – Hon na Kate (z pohledu obou)
Jak přijme Kate fakt, že je Charlie její otec a co uvidí Alice ve své vizi?

 

Sesterská pouta 76. kapitola

Sesterská pouta 76. kapitolaNěkdo má starosti, někdo výčitky a někdo řešení... :-)

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 17. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 17. kapitola17. kapitola – Konec dobrý, všechno dobrý. Nebo ne? (z pohledu Kate)
Edward se vrátil zpátky ke Kate. Čeká je Silvestr a jen čas odhalí další překvapení.

 

Nový život vo Forks 18. kapitola

Nový život vo Forks 18. kapitolaTáto kapitola bude pokojná, no nad Bellou a Edwardom sa sťahujú tmavé mračná nepokoja.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 16. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 16. kapitola16. kapitola - Nečekaný zvrat (z pohledu obou)
Edward je na dně. Nemá jinou možnost než opustit Forks. Zabrání mu v tom však člověk, od kterého by to vůbec nečekal.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!