Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování


 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 16. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 16. kapitola16. kapitola - Nečekaný zvrat (z pohledu obou)
Edward je na dně. Nemá jinou možnost než opustit Forks. Zabrání mu v tom však člověk, od kterého by to vůbec nečekal.

 

Nový život vo Forks 17. kapitola

Nový život vo Forks 17. kapitolaDávne legendy nemusia byť vždy len legendami.

 

Na věčnost 8

Na věčnost 8Abigail bojuje se svou novou přirozeností. Bojí se sama sebe, ale pro Willow by udělala cokoliv.

 

Sesterská pouta 75. kapitola

Sesterská pouta 75. kapitolaTak copak bylo asi dál? To se dočtete v tomto článku. :-D

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 15. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 15. kapitola15. kapitola – Jaké je tvé poslední přání? (z pohledu obou)
Edward zažívá nejtěžší rozhodnutí ve svém životě. Ale může tak pomoci oběma dívkám, které kdy miloval?
(Upozornění: Obsah může být citlivější pro slabší povahy.)

 

Čas letí včera 5. kapitola

Čas letí včera 5. kapitola

Čas nám trošku postúpil a Bella začína pochybovať minulej budúcnosti. Zo zúfalstva začína hľadať pomoc a tak sa zverí osobe, ktorá je jej blízka.

Príjemné čítanie. LíviaCullen

 

Nový život vo Forks 16. kapitola

Nový život vo Forks 16. kapitolaKarty sa zamiešali.

 

Sesterská pouta 74. kapitola

Sesterská pouta 74. kapitolaMezitím u Rachell a Sam...

 

Nový život vo Forks 15. kapitola

Nový život vo Forks 15. kapitolaKto nám našiel Bellu už iste všetci vieme, no niekedy sa s nami osud zahrá a pripraví nám naozaj strastiplnú cestu vedúcu do cieľa.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 14. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 14. kapitola14. kapitola – Vánoční překvapení (z pohledu Kate)
Vánoční svátky jsou tu. Lidé si dávají dárky a je nádherná pohoda. I Kate dostane jeden velice zajímavý dárek.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!