Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

rybicka


 

Nový život vo Forks 10. kapitola

Nový život vo Forks 10. kapitolaZas sa mi pršteky rozbehli v rozpore s mojim nápadom, takže je tu niečo úplne iné, ako som pôvodne chcela. Dokonca vám prinášam aj kúsok z Edwardovho pohľadu.

 

Na věčnost 6

Na věčnost 6Abiigail svému osudu neušla, můžeme jen doufat, že se s ním dokáže poprat. Tentokrát v tom ale není sama.

 

Nový život vo Forks 9. kapitola

Nový život vo Forks 9. kapitolaTroška sa posunieme v čase ďalej. Dúfam, že už budú kapitoly pribúdať častejšie, v práci som sa už aklimatizovala, tak už to pôjde lepšie.

 

Červený dážď - 7. kapitola

Červený dážď - 7. kapitolaZaujalo ma, keď Alice odrazu v polovičke vety stíchla. V rýchlosti si priložila telefón k uchu. „Edward?“ povedala neisto. Srdce mi vynechalo úder. Alice chvíľu počúvala a potom na mňa vystrašene zazrela. „To hádam nie...“

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 8. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 8. kapitola8. kapitola – Zkusíme to (z pohledu obou)
Kate je zmatená z toho, co se kolem ní děje a snaží se přijít na to, co jí Edward tají. Edward se zas snaží přijít na to, jak se poprat se svými city.

 

Nový život vo Forks 8. kapitola

Nový život vo Forks 8. kapitola Opäť po dlhšom čakaní, ďalšia kapitolka. Vôbec nie som spokojná z jej dĺžkou a akosi som sa zasekla. Ale rozhodla som sa, že z Rosalie predsa len neurobím mrchu ako som to plánovala na začiatku. Snáď sa bude kapitolka páčiť.

 

Na věčnost 5

Na věčnost 5Upíři, jež pomohli Esmé, přišli za Cullenovými se znepokojivými informacemi, které se zdají mnohem tíživější, než by se mohlo zdát. Je možné, že konfrontace s Volturiovými před lety byla jen začátkem nevyhnutelného?

 

Na věčnost 4

Na věčnost 4Tohle není jen Sophiina volba. Ať se Esmé rozhodne jakkoliv, odsoudí tím někoho k smrti. To je pro ni nemyslitelné. Nechce volit mezi svou upíří a pokrevní rodinou. Rozhodnout však bude muset, osud jí nedá na vybranou.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 7. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 7. kapitola7. kapitola – Večírek (z pohledu obou)
Ve Forks se koná studentský večírek, na který jsou pozváni i Cullenovi. Prohloubí se tím vztah mezi Edwardem a Kate?

 

Spoluautorská poviedka na pokračovanie - ÚVOD

Spoluautorská poviedka na pokračovanie - ÚVOD

Po úspešnej súťaži v októbri prinášam nový projekt s názvom "Príbeh na pokračovanie". Koná sa pri príležitosti 15. narodenín tejto stránky, ktoré síce boli presne 8.9. 2021, ale prečo si ich neužiť aj teraz? O čo presne pôjde sa dozviete v tomto článku. 

Zapojiť sa môže každý prispievateľ!

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!