Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Prohlášení a změny

wtf5


Máte svou volbu, máte příležitost s tím něco udělat, tak si poslužte.

 

Prohlášení a změny, týkajících se všech autorů

 

Podotýkám, že se jedná pouze o diskusi. Vaše návrhy budou hrát roli v přizpůsobení a zachování těchto pravidel!

 

Už nějaký čas jsem přemýšlela nad tímto článkem a bohužel jej vydávám za podmínek, které bych nečekala. Autorům se nelíbí pravidla, která jsou všude, ale různá. Pro některé je to buzerace a myslí si, že jsme přísní, ale přátelé, uvědomte si, kolik lidí zde uveřejňuje svou tvorbu. Tady se nejedná o desítky lidí, ale o 907 autorů.

Nelíbí se vám pravidla, fajn, můžete se podílet na jejich tvorbě. Zasílejte své upřímné a především slušné názory, ať už kladné či záporné. Vyjádřete se k tomu, co byste změnili, napište své návrhy (k čemu je pouhá kritika, když se k tomu nic nevymyslí). Pište své návrhy, souhlasy, nesouhlasy buď sem do komentářů (ale prosím slušně, protože jakmile tu spatříme počátek hádky, komentář smažeme) nebo je zasílejte na vasenazoryanapady@seznam.cz

 

1. Erotika:

Zveřejňují se pouze články, které jsou kvalitní a v pořádku. V případě milostných scén berte ohled na možný nízký věk čtenářů a nesklouzávejte k laciné erotice nebo dokonce nevhodnému pornu. V takovémto případě, dávejte vždy omezení (15 let, 18 let).

 

2. Plagiátorství:

Nedávejte na stránky cizí tvorbu a ujistěte se, že třeba neděláte zbytečně překlad něčeho, co už tu je.

 

3. Tématika Twlilight:

Povoleny jsou pouze věci s Twilight tématikou. Všechno ostatní (i když třeba s upíry a vlkodlaky) můžete umístit na naše sesterské stránky OurStories.

 

4. Délka článků:

Povídkový článek by měl mít alespoň 500 slov, poezie 40 slov.

 

5. Hotové/Nehotové články(neměnné!):

Než u vašeho článku zatrhnete, že je hotov, tak si ho po sobě minimálně jednou přečtěte a zobrazte si ho jak bude na stránce vypadat (odhalí se tím případné chyby). Pokud nezatrhnete, že je hotov, tak ho nyní nebudeme vydávat.

 

6. Pravopis a počet chyb:

Snažte se psát pravopisně správně a s diakritikou (háčky a čárky). Za znaménka ve větě patří udělat mezera. A názvy začínají s velkým počátečním písmenem, ostatní písmena malým. Povídka nesmí obsahovat žádné chyby, které jsou odstranitelné funkcí „kontrola pravopisu“ v textovém editoru. Tedy, pro vydání článku je třeba zvládat základy pravopisu - y/i, vyjmenovaná slova, základní čárky, velká/malá písmena, psaní uvozovek, alespoň základy přímé řeči (pokud je navíc příběh poutavý, takovýto autor dostává titul OP). Admini sami opraví a vydají článek (do 20 chyb na 800 slov).

 

7. Dělení textu (neměnné!):

Text rozdělit do odstavců. Ale nedávat zase za každou větou enter!

 

8. Správnost sekcí (neměnné!):

Dbejte na zařazení článků do správných sekcí. Vaše osobní povídky na pokračování umisťujte do sekce FanFiction. A prosím nedávejte vše ostatní do rubriky Info, jsou zde také rubriky jako Film, Videa...

 

9. Perexy:

Každý do perexu nyní bude psát stručný výtah toho, co si z toho odnesem. Perex má být krátký, o počtu 20 slov. Bez dlouhých věnování (věnovat můžete, ale s mírou).

 

10. Perex obrázek (neměnný):

Rozměr perex obrázku volte prosím co nejmenší - max. 100 px na výšku nebo do 10 kB.

 

11. Galerie (neměnné!):

Do veřejných galerií vkládejte pouze obrázky s Twilight tématikou. A pozor abychom nekradli někomu tvorbu, také nenahrávejte příliš velké soubory - nad 300 kB.

 

12. Opravy adminů (neměnné!):

Věci, které vám v článku opraví administrátor, nevracejte do původní podoby.

 

13. Počet rozepsaných povídek:

Upozorňuji, že toto pravidlo zde bylo už dříve a bylo o hodně přísnější, pouze se bohužel nedodržovalo! Každý autor může mít rozepsaných nanejvýš 6 povídek (započítávají se i spoluautorské), netýká se to jednorázovek. Aby nedošlo k omylu, jako v několika případech, ve svém shrnutí můžete mít sepsané všechny náměty a nápady o libovolném počtu. Př: Ve shrnutí mám rozepsané 4 vlastní povídky, 2 spoluautorské a další 3 náměty. Přesto, že mám rozpracovanou 7. povídku u sebe v počítači, nemohu ji přidat, pouze si zapsat námět a nápady třeba na shrnutí (dosáhla jsem totiž limitu 6 děl, nemohu přidat na stránky novou, vícedílnou povídku).

 

14. Komentáře (neměnné):

Komentáře vulgárního rázu, zahlcené více jak 20 smily, se budou mazat! Na diskuse soukromého rázu budeme upozorňovat přímo ve shrnutí a žádat přesunutí na fórum, či jiný komunikační program. Pokud se v nich bude nadále pokračovat ve shrnutí, budou se nemilosrdně mazat!

 

15. Přezdívky (neměnné):

Na vulgární, urážlivé, nevhodné přezdívky budeme nejdříve majitele písemně upozorňovat, pokud svůj nick nezmění, budeme to řešit násilnou cestou (bany)!

 

16. Staré články:

Pokud chcete smazat starý článek, kontaktujte admina, nebo napište vzkaz do fóra. Další možností je napsat pod daný článek komentář typu "Ráda bych požádala o smazání tohoto článku." a zaškrtnout Článek je hotov, potom bude smazán.

 

17. Rozdělení autorů (nějaký řád to mít musí, bohužel, avšak pokud máte návrhy, sem s nimi):

Ve výpisu článků na stránkách se nyní za jménem zobrazuje jestli je dotyčný "vybraný autor", to znamená, že je minimálně Ověřený přispěvatel. Seznam vybraných autorů (řazeno abecedně) je od počátku nového systému v rubrice Shrnutí povídek. Ale přemýšlíme také nad dalšími kvalitativními odlišeními autorů.

 

18. Popisky v diskuzích:

V diskuzích/komentářích se nyní pro přehled zobrazují informační popisky adminů nebo webmasterů.

 

19. Rozšířené vyhledávání:

Přidáno Rozšířené vyhledávání, které obsahuje i hledání v názvech a perexech nebo přímé hledání uživatele, které bylo dřív dostupné pouze v rubrice Shrnutí povídek. Na stránce se nyní na Rozšířené vyhledávání dá přímo dostat odkazem "více" vedle hledání.

 

20. Zprávy:

Zprávičky jsou označeny štítkem "News", který je zároveň klikatelný odkaz a vede na stránku Twilight Sága News, kde najdete všechny poslední zprávičky pěkně pohromadě. Odkaz je také v pravém sloupečku.

 

21. Možnosti profilu:

Informace v něm o uživateli jsou pro autora povinné (aspoň 1 větička o majiteli). V uživatelském profilu je nyní možné vypsat všechny články, které autor napsal. Na profil se dostanete stejně jak dřív klepnutím na jméno (nebo nově avatar/obrázek) autora. A svůj profil najdete po přihlášení tradičně v pravém sloupečku nahoře.

 

22. Nové komentáře:

Pro přispěvatele přibyl v administraci odkaz "Nové komentáře" na sledování posledních komentářů pod jejich články. Komentář se dá nastavit jako ověřený, můžete si takto i zjistit, kde jste četli naposled.

 

23. Počet zobrazených komentářů a skrytí IP adres (k nim mají přístup jen admini a webmasteři):

Registrovaným členům se v účtu pod odkazem Moje komentáře nyní zobrazí 100 posledních komentářů místo předchozích 50.

 

24. Aktivita na webu:

Byly rozšířeny a opraveny RSS kanály pro sledování aktivity na webu. Odkazy najdete v pravém sloupečku dole.

 

25. Mazání povídek:

Každý autor, který chce svou tvorbu mazat, nám zašle žádost. Články se budou mazat hromadně na konci každého měsíce. Nehodláme mazat všechno po částech. Budou to naše „Mazací dny“. Mazat se budou články staré, nedokončené povídky/články, články porušující pravidla, články, které mají být staženy na vlastní žádost autora. Rozumějte, v administraci máme třeba nehotové články, které tam leží i půl roku, nebo na stránkách už vydané a nedokončené články, které autor odmítá dopsat. V takovém případě zasíláme své dotazy vlastníkovi povídek a podle jeho rozhodnutí pokračujeme.

 

26. Odchody autorů a jejich dědictví:

Pokud autor důrazně žádá smazání svých článků kvůli přestupu na stránky jiné, vyhovíme mu. Avšak budeme se snažit jeho tvorbu na stránkách zachovat, resp. ho požádáme o „zapůjčení“ jeho tvorby s odkazy na jeho nový domovský web. Je pouze na autorovi, jak se zachová a jakou roli u něj hraje solidarita. Nikdo ho nebude nijak obviňovat a hanit na těchto stránkách za jeho rozhodnutí.

 

 

 

Tady uveřejňuji 3 upřímné názory, které jsou psány nezávisle na sobě (já - částečný tvůrce pravidel, Lareth - dlouhodobý člen, Alrobell - autor):


Zde jsou odkazy, na kterých najdete články. Nechceme vás nijak ovlivňovat.

 

 

Prosím, aby se vyjadřovali především autoři!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prohlášení a změny:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!