Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Zamilovaná

Edward a Bella


ZamilovanáToto je tripple drabble, ve kterém si Bella zapisuje do deníčku několikátý záznam o Edwardu Cullenovi, ale tentokrát už má jasno ve svých citech. Hezké čtení. :-)

Milý deníčku,

dnes jsem byli s Edwardem na jedné moc krásné louce. Bylo to jako v pohádce, on byl můj princ, já jeho princezna... Aspoň takhle jsem se v tu chvíli cítila. Nemůžu na něj přestat myslet. 
Ještě nedávno jsem měla ve svých citech velký guláš, a pokaždé, když ke mně Edward vyslal ten nenávistný nebo nerozhodný pohled, jako by vzal míchačku a guláš ještě víc zamíchal. Nevěděla jsem vůbec nic. Proč na mě tak kouká, co jsem mu udělala - vůbec nic. Narozdíl od dnešního dne, kdy vím všechno. Edward není obyčejný sedmnáctiletý kluk, který má prostě jen odpor k nějaké dívce. On je upír, který se mě snaží chránit.

Usmála jsem se.

Veškeré zmínky ukazují na upíry jako na noční nestvůry, které sají lidskou krev, ale Edward a jeho rodina jsou jiní. Nesají lidskou krev, nýbrž zvířecí, a rozhodně nejsou nestvůry. Aspoň Cullenovi ne. 
Jsem zvědavá, jak se lidé budou zítra ve škole chovat a tvářit, až nás uvidí spolu. Ne že by předtím nebyli nějak udivení, když viděli, že se mnou Edward mluvil, byť jsme prohodili jen pár slov.

Na jednu stranu jsem ráda, že vím, kdo je, ale na druhou - opravdu je nám souzeno být spolu, nebo je to zakázaná láska, která nikdy neměla začít?
Pořád mě užírá tisíce myšlenek, točících se hlavně kolem Edwarda Cullena, jeho rodiny a mě. Mě jako obyčejné lidské dívky, která má to štěstí (nebo smůlu?), že narazila na upíry. Kdyby to byli špatní upíři, pak by se dalo uvažovat, že je ta holka smolařka, která slouží jako magnet na zloduchy. Jenže oni jsou dobří upíři, kteří neradi škodí lidem. Vždyť sám doktor Carlisle Cullen je výborný ve svém oboru a pomáhá lidem.

Věřím, že naše setkání byl osud. Zůstaneme spolu navždy... No, je tu jeden háček, ale ten může zatím počkat...

 

 


Doufám, že se vám to líbí. Nezlobte se za ten unáhlený konec. Já vím, mohla jsem se rozepsat o tom, jaký je to háček, a že by chtěla být Bella také nesmrtelná a žít s ním věčně, ale takhle to u mě vždycky skončí. Vždycky, když se rozhodnu napsat drabble povídku, mi nevyjdou slova, protože se pak začnu rozepisovat. Proto jsem to teď rychle dokončila, abych měla aspoň ten tripple drabble.

Předem děkuji za komentáře a vaše drahocenné rady. ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zamilovaná:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!