Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Maminko, můžu ti zazpívat?

n/a


Maminko, můžu ti zazpívat?

Myslím, že název opravdu mluví za vše.

Renesmé a Bella v období krátce po Rozbřesku.

Prosím všechny o komentáře, alespoň mi nechte smajlíka.

Double drabble (200 slov)

Twinkle

Bella stála v kuchyni u sporáku a smažila palačinky. I když už jich měla tolik, že by to vystačilo tříčlenné rodině na dva měsíce, věděla, že vlkodlaci, a především Jacob, jsou opravdu nenasytní. Zručně balancovala na jedné noze, s pánvičkou v ruce, a pobíhala po kuchyni. Představa Jakea, jak hltá jednu palačinku za druhou, jí rozesmála.

Najednou za ní přiběhla malá Renesmé.

„Maminko, maminko! Já umím písničku! Můžu ti ji zazpívat? Prosím!“ nadšeně křičela a smála se na celé kolo.

Pozitivní energie se rozlila celou místností. Belle se trochu pozvedl koutek, svoji malou dcerku milovala. Ale měla práci.

„Teď ne, Nessie, dělám palačinky k obědu. Ať má strejda Jake co papat,“ vysvětlovala jí mile.

„Ale maminko!“ protestovala.

„Ach... no tak dobře,“ souhlasila nakonec.

Dívenka se pousmála, šťastně povyskočila a zatleskala ručkami. Potom se postavila rovně, jako kdyby spolkla pravítko, a zhluboka se nadechla. Začala zpívat jemným, krásným a vysokým sopránem. Její hlásek byl nádherný, jako kdyby se spolu s jejím zpěvem rozeznělo tisíce zvonečků.

V tu chvíli Bella naprosto zapomněla na palačinky, na horký sporák i na všechno ostatní. Vyzdvihla si Renesmé do náruče a políbila ji na obě růžová líčka.

„Miluju tě, maminko,“ zašeptalo děvčátko a něžně se zasmálo.


 

 

Sice mi tento drabble příjde poměrně bezvýznamný, ale přesto bych ho ráda věnovala jedné osobě, kterou jsem si v poslední době moc oblíbila.

BellaSwan1992 - Děkuji ti za přenádherné komentáře, kterými jsi mě už nesčetněkrát dojala a rozplakala. Pořád nemůžu uvěřit, že se ti mé povídky opravdu líbí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maminko, můžu ti zazpívat?:

 1 2 3   Další »
28. kačka
18.06.2012 [21:44]

vážně nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.01.2012 [20:22]

BarbarelaJe to krásné, úžasné a excelentní. píšeš nádherně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonVšechny tvoje povídky čtu i několikrát a všechny mě neuvěřitelně dojímají a některé i rozpláčou. Píšeš doopravdy nádherně. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.11.2011 [21:50]

AddyCullenwaw Emoticon Emoticon Emoticon Víc slov asi ani není potřeba, protože tu bylo již vše napsáno... Jsi úžasná Emoticon Emoticon Emoticon

23.09.2011 [13:44]

KacenQaCullenBevýznamné? To, to to opravdu není. Někdy je prostě láska dcery a maminka tak krásná a sladká, že to vehná slzy do očí. A já tady jen sedím a jsem ráda za to, že svoji maminku mám. Kdybych nebyla jak se říká přefetovaná prášky, šla bych za ní a řekla bych jí to samé a nebylo by to bezvýznamné, ona by se usmála a věděla by, že má, o koho se opřít. Stejně tak jako Bella o Nessie. V mím případě by mě máma poslala zpět do postele a řekla by mi: "Ty už brufen do ruky nedostaneš."

Krásné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [15:15]

BellaSwan1992Jééééžííííííííšííí můj zlatý, chceš mě zabít, Twinkýý? Emoticon Emoticon Emoticon Ty, ty,,, nedokážu si představit důvod, proč by tak úžasná, opakuji úžasná osoba, s nesmírně dokonalým způsobem psaní měla věnovat svou povídku MNĚ, MNĚ!!!
Bože, čím jsem si to zasloužila,?, nezasloužila, já vím. To ty jsi jen neuvěřitelně milá, hodná osoba. Hrozně moc ti děkuju, nedokážeš si představit, jak moc jsem byla překvapená, dojatá, když jsem četla tvůj komentář v mém shrnutí. Však počkej k tomu se vyjádřím až později v tvém shrnutí. Emoticon Víš, tohle se mi vážně nestává často, no tak dobře teď je to všehovšudy podruhé, co mi někdo věnoval povídku. Ale nikdy bych nevěřila, že to budeš zrovna TY! Jsi skvělá vážně, šíleně moc děkuju, vidíš, jsem z toho tolik PAF, že ani nedokážu vyjádřit svůj vděk. Ty, ty jsi vážně k nevíře, zlatíčko.... Emoticon Emoticon Ale já jsem krypl, s prominutím ale vážně... Emoticon Emoticon Zrovna teď, když jsi napsala a věnovala mi povídku, jsem byla pryč. No, já mám holt smůlu, doufám, že mi to odpustíš, protože je to NEHORÁZNOST, jak jsem si to mohla dovolit. Omlouvám se, děkuju ti, klaním se ti...
Jsem nesmírně pyšná, že tenhle skvost je věnován zrovna mě, ačkoliv to nechápu.



Teď k povídce: Ty a tvůj styl psaní mě jednou přivedete do hrobu, to ti povídám... Emoticon Dokonale jsi popsala Bellinu obratnost, když je upírka, starost, lásku...
Vážně jsi mě rozbrečela! Emoticon A to se vážně nestává moc často (Hlavně u tvých povídek, ale pšššt Emoticon Emoticon ) Je to ták sladké, krásné, roztomilí, kouzelné, skvostné, nevinné.... Nádherně plné citu, já asi bouchnu, miluji tohle téma, miluj tvoje povídky. Jsem nadšená, tak moc až to snad ani není možné. A když k tomu přičtu, že jsi to věnovala mě. No, to radši dělat nebude, páč pak bych snad zkolabovala. Né, hele vážně měla bysis uvědomit, kamarádko, že píšeš výjimečné, krásné, dokonalé povídky. A né se pořád podceňovat, rozčiluješ mě s tím! Emoticon Emoticon Ta povídka mi rozzářila den, vážně a moc! Děkuji, děkuji, děkuji, že můžu číst tvoje skvostné povídky.

Mám tě moc ráda víš? Emoticon Taky jsem si tě oblíbila a moc!
Hrozně se těším na tvou další tvorbu a ještě jednou se moc omlouvám, že jsem to nemohla okomentovat dříve, byla jsem na dovče na týden, ale teď už bych tu měla být,
připravená komentovat, obdivovat, milovat tvoje články.

Klaním se, tleskám, smekám.... Ty víš, že ti patří můj vééliký obdiv, tak co víc říct? Emoticon



Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon


PS: Terissek, nesouhlasím, ani náhodou to nebyl bezvýznamný drabble.
Všechna "významnost" není o tom, že je povídka plná akce, napětí, zabíjení, smutku.
A proto byl tenhle drabble hrozně moc originální, byla to taková poklidná scénka z jejich nekonečného života, ale rozhodně ne bezvýznamná!

23. Forgii
25.06.2011 [23:14]

Forgiikrásné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.06.2011 [18:22]

renesme123marshmellowpřekrásné. nádherné. výborné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Missao
25.06.2011 [10:57]

Missaoúúžasné Emoticon Emoticon Emoticon

24.06.2011 [21:40]

TerisekkJe to sice bezvýznamné, jak jsi říkala, ale přesto moc krásné a povedené. Emoticon Emoticon Emoticon
Tolik citu v tak málo slovech. Vytvořilo mi to ten přiblblý úsměv na tváři. Opravduu moc pěkné. Emoticon

19. marfii
24.06.2011 [19:04]

wauuu krása

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!