Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Nessie musí zomrieť - Imnotstupid

The Host


Nessie musí zomrieť - ImnotstupidPoviedka na tému Nessie musí zomrieť, od Imnotstupid, ktorá skončila na piatom mieste. Príjemné čítanie! PS: Poviedka je ponechaná s prípadnými chybami autora.

Upírska Tragédia

(Nessie musí zomrieť)


Dnes ráno sa čistinka náramne podobala Alicinej vízií. Všetci sme sa zhromaždili. Okolo nás bola rozprášená jemná snehová prikrývka. Keby tu tak so mnou mohla byť Alice. Tak strašne mi chýba. Prečo mi to urobila? Nessie sa ma pevne držala okolo krku. Jediné, čo ma teraz držalo pri živote. Nádej, že Nessie môže prežiť. Bude predsa s Jacobom. Ach Jake! Ako ho mám len rada. Odrazu som pocítila jemný tlak na mojich prstoch. Edwardovu ruku som tuho stisla. Pozrela som do jeho zlatých očí. Ak zomrie on, zomriem aj ja.

S týmto argumentom som nastúpila proti horde krvilačných upírov, ktorí sa pred nami práve zjavili. Nech už budeme kdekoľvek, budeme spolu. A to je hlavné. Jeho nežné oči vzplanuli hnevom, pravdepodobne reakcia na nejakú myšlienku. Cítila som ako Nessie na mojom chrbte úplne stuhla a srdiečko jej bilo ešte prudšie ako inokedy. Pred gardu volturiovských vojakov vystúpil Aro so svojím štítom Renatou, ktorá mala oči vyvalené od strachu. Keď sme Arovi vysvetlili, že Nessie nie je plodom porušenia zákona, chcel sa s mojou dcérkou zoznámiť. Zvieralo mi žalúdok pri pomyslení, že bude tak blízko nej, no nemala som na výber.

„Samozrejme, že nechcem ublížiť tvojím blízkym, maličká.“ Štebotal Aro. Za nami sykla Maggie. Jej talent je, že vie kedy jej ľudia klamú. A počula ju aj Renesmee. Edward vedľa mňa stuhol a prísne hľadel na Renesmee. Znova položila svoju rúčku na Arovo čelo. Edward teraz už
hlasno zakričal.

„Nessie, NIE!“ Nevedela som, čo sa deje, no začala ma ovládať panika.

 

„Drahí priatelia,“ zvolal Aro na svedkov za ním.

 

„Renesmee,“ s úctov vyslovil jej meno, „je na svoj vek až príliš inteligentná. Sama zistila v čom spočíva náš problém. V tom, že nevieme ako sa jej život vyvinie. Je naším slabým miestom. No Renesmee tento problém sama vyriešila. Aké šľachetné.“ Odrazu sa ma zmocnil taký strach, že môj štít sa

od prekvapenia celý stiahol. Spľasol sa ako bublina. V tej chvíli bolo počuť len výkriky. „Nič nevidím!“ Alec ich dostal. Chcela som im pomôcť, ale bola som stále ochromená, pretože mnou zmietalo pochopenie. Viem, čo chce Renesmee urobiť. Poznám ju. Rozbehla som sa preč. No odrazu predo mnou stáli štyria volturiovský vojaci. Pevne ma schytili a z pliec mi zložili Nessie. Kričala som, no všetci okolo mňa boli otupení o všetky zmysli. Teda aj o sluch. Nessie sa nebránila. Sama sa rozhodla zomrieť.

 

Pri poslednom slove ma ovládla taká triaška, že môj štít sa opäť natiahol. Avšak vládala som prikryť iba Edwarda. Stále som bola až príliš ochromená. Vzali mi Nessie a niesli ju Arovi. Videla som ako ronila slzy. A keby som mohla aj ja by som ronila. Šklbala som sa ako blázon v kazajke. A teraz, keď bol už aj Edward pri zmysloch, zachytila som ako sa k nemu rozbehli štyria vojaci. Toto nezvládneme. Ledva som držala svoj štít natiahnutý okolo Edwarda.

 

Bolo to ako na začiatku. Akoby som ho práve objavila. Zrazu mi zatienili výraz a ja som išla od tej ukrutnej bolesti zošalieť. Môj vreskot sa odrážal od hôr olympijského polostrova a Edward vrčal tak zúrivo, že som myslela, že sa mu niečo stane. „Si pripravená zomrieť, a zbaviť svojich najbližších problémov? Chceš aby boli v poriadku?“ Renesmee prikývla a pokorne dodala: „Mami, tati ľúbim vás! Zbohom.“ Bolo počuť len ostrý piskot a škripot. A ja s Edwardom sme boli uväznení. Toto bolo naše osobné peklo.

 

V náhlom tichu bolo počuť iba môj šialený výkrik agónie, v ktorej som sa zmietala. Takže toto je koniec. Proste mi nie je súdené byť šťastná. Pomaly som sa zložila k zemi a zvíjala som sa v smrteľnej agónií. Felix odvolal ostatných troch, lebo si myslel, že z mojej strany nič nehrozí. A hrozivo sa na mojom nešťastí smial. No znovu som našla silu a prahla som po krvi, po jedinej krvi, po smrti a po pomste. Až teraz sa stal zo mňa upír. Krvilačný upír. Spevnila som štít bez toho, aby som dala povel svojej mysli. Bolo to podvedomé, pretože ma zajal taký obrovský hnev. Cítila som, že moji blízky znovu našli zmysli a zistili čo sa stalo. Podvedome som vnímala ich iskierky pod štítom.

Bez toho, aby som rozmýšľala som sa vrhla na Ara. A jeho štít Renata padla ako omámená na zamrznutú zem. Aro však prahol po sláve. Mávnutím ruky odvolal všetkých, ktorí mu išli na pomoc. Po malej chvíli sa rozpútal boj. Obrovský krutý boj. Na život a na smrť, sprevádzaný vzlykmi a šialenými výkrikmi, ktoré sa odrážali pod hôr hlasnejšie ako hromobitie. Všetkých ovládlo hrozivé pochopenie. Je mŕtva. ZABILI JU! Aro už začal nado mnou prevládať, keďže už zo mňa pomaly vyprchala sila a chuť bojovať. Má to vôbec zmysel? No v tom momente mi prišli na pomoc priatelia. Kate uštedrila Arovi tvrdý šok. Keď ho zahnali ďalej vrhla som sa na mŕtve telíčko Nessie: „NIÉÉÉÉÉ!“



Bellin mučivý výkrik bol v polovici preťatý smrteľným úderom od Ara. Edward pred očami stratil oba zmysly svojho života, po boku s mučivo zavýjajúcim Jacobom sa vrhli na Ara v snahe zabiť ho. Tak strašne ho obaja nenávideli. Oboch zložila volturiovská garda. Po chvíli sa Edward poddal, veď on chcel aby ho zabili. Nemal pre čo ďalej žiť.

Keď padol na zem videl Bellu prikrčenú pri Nessie. Pri nich ležal mŕtvy Jacob. Jedna veľká nešťastná rodina. Priplazil sa teda k nim a uložil sa na večnú noc. Po tomto dni sa už nik s prítomných na Nessienej strane neprebral. Celý Forks zahalil hustý fialový mrak A Volturiovci preplávali lesmi Olympijského polostrova so vztýčenými hlavami, ako po každom inom víťaznom boji. Mestečko Forks bolo na dlhý čas zbavené všetkých mýtických bytostí.

Keď sa Alice vrátila domov a uvidela tú spúšť, od žiaľu sa sama hodila do ohňa. Pomaly umierala na kope svojich blízkych. V pukotavom plameni sa ozývali Alicine tiché vzlyky. Pomaly všetko utíchlo.

Tragický koniec postihol túto rodinu

Keď zajala ich smrť v moc skorú hodinu

Za dobrú vec bojovali spolu

No nenávisť zahrala si rolu

Všetci sa v tichu poberajú

Na večný spánok sa spolu uberajú.

Nekonečná láska, ktorá ich spája

Toto miesto drsnou smrťou napája

Odišli možno ich telá

Možno sama smrť k sebe ich už chcela

Avšak takto je to odjakživa a vždy to tak ostane

No láska tá je stále živá a vždy živou ostane.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie musí zomrieť - Imnotstupid:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!