Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Bella musí zomrieť! - Stebluska 17

lololololo


Bella musí zomrieť! - Stebluska 17Poviedka od Steblusky 17, ktorá sa umiestnila na 5 mieste s témou Bella musí zomrieť! Príjemné čítanie. PS: Poviedka nie je opravovaná, je ponechaná s autorovými chybami.

Narozeniny

Dne 14. 9. místní noviny hlásily:

Dívka s rozepnutými kalhotami ležela mrtvá na zemi

Dívka (18) byla nalezena 13. září pod železničním mostem v městečku Forks mrtvá. Svědek vypověděl, že u ní stál její přítel, který však zmizel před příjezdem policie. Poslední zprávy mluví o tom, že uprchl do Itálie. Zda šlo o vraždu, není jasné. Příčina smrti dívky bude známa až po pitvě.

Ta mrtvá byla samozřejmě naše milá Bella Swanová. Vše začalo 13. září přesně na její narozeniny. Jako obvykle se Alice chopila první příležitosti, jak ukázat svůj talent pro organizaci velkolepých akcí. Nadšeně připravovala dort, výzdobu a dárky.

„Všechno nejlepší Bello! Dneska večer u nás,“ informovala ji ještě ve škole Alice.

Bella z toho měla asi stejnou radost, jako kdyby uveřejnili její nahé fotky. „A co když tam nechci.“

„Máš smůlu. Půjdeš, i kdybych tě tam musela odtáhnout sama,“ vyhrožovala Alice.

„Ale Alice, jsou to Belliny narozeniny. Ona si rozhodne, co chce dělat,“ vložil se do toho Edward.

„To je v pořádku, Edwarde. Půjdu tam,“ řekla Bella rezignovaně, když uviděla Alicin falešně smutný obličej.

Edward s Belou jeli mlčky Volvem ke Cullenovým. Právě odbočovali na skrytou cestu mezi stromy, když Edward prolomil ticho. „Nemusíš to dělat, jestli nechceš.“

„Ne, to je dobrý. Nějak to přežiju,“ přesvědčovala ho Bella. „Budu se chovat slušně a nedám na sobě znát, jak moc mě to otravuje.“

„Nediv se tomu jejich zápalu, poslední narozeniny, které jsme slavili, byly Emmettovy v roce 1935.“

„To bude dobré.“

Pro Bellu to zas tak snadné nebylo, protože Alice všechno vyzdobila květinami a girlandami. Na stole stál obrovský třípatrový dort, dárky a velká kytice růží.

„Všechno nejlepší,“ zvolali všichni Cullenovi, když Bella vešla do obývacího pokoje.

Bella polkla a úplně celá zrudla. „Děkuji.“

„Tak si rozbal dárky!“ řekla rychle Alice a podala jí plochý balíček ve zlatém balicím papíru.

To byl dárek od Carlisla a Esmé. Letenky do Jacksonvillu. Snažila se nevyvádět a slušně poděkovala.

Alice podala Belle další dárek. „Tohle máš od Rose, Jaspera a Emmetta.“

„Ode mě máš ještě něco, ale to je překvapení,“ řekl s hihňáním Emmett.

Edward se na něj nechápavě podíval, protože z Emmettových myšlenek nemohl nic poznat. Alice se zatvářila nejistě, protože jediné, co viděla, byla naprosto šťastná Bella.

„A tady ode mě a od Alice,“ usmál se Edward.

Bella se nad tímto dárkem málem rozbrečela. Cd s Edwardovými písněmi. To nečekala.

„Díky.“ zamumlala.

„Kde je teda tvůj další dárek, Emmette?“ zeptala se Alice.

Emmett ji ignoroval. „Nedala by sis dort Bello?“

„Ehm, dobře,“ řekla zdráhavě. Emmett ji podal obrovský kousek dortu. Přivoněla si k němu. Nic podezřelého. Jen sladká vůně mléčné čokolády, kterou byl dort ozdobený.

S chutí se zakousla. „Je moc dobrý.“

Všem okolo se ulevilo. Emmett se ušklíbl.

„Tak kde je ten tvůj dárek?“ zeptala se Alice.

„Uvidíš.“ Emmett se tvářil čím dál tím víc samoliběji.

Ozvalo se zahihňání, ale kupodivu nepřišlo od Emmetta, ale od Belly. Všichni se na ni překvapeně podívali. Bella se tvářila poměrně spokojeně.

„Bello?“ Edward byl hodně znepokojený.

„Výbornej,“ řekla Bella s plnou pusou dortu.

„To je dobře.“ Emmett se celý otřásal potlačovaným smíchem. Nakonec to nevydržel a začal se smát úplně. Bella se k němu přidala. „Hele medvěd a směje se!“

Všichni vytřeštili oči na tu smějící se dvojku.

„Emmette? Co jsi přidal do toho dortu?“ zeptala se Alice podezíravě.

„Nic.“ Ale přestal se smát.

„Emmette…“ zavrčel Edward.

„Vážně nic,“zapíral dál Emmett a snažil se myslet na včerejší fotbalový zápas.

„Jé! Vy tu máte ale světla…“ divila se Bella s podivně rozšířenými zorničkami.

To už Edward nevydržel udržet se v klidu. „Podívej se, jak vypadá! Co si jí do toho dal?“

„Jenom trošku exz…“ drmolil Emmett.

„Cože?“ Vyhrkli všichni kromě Edwarda, který se vrhnul na svého nezodpovědného bratra. „Extáze?!“ křičel na něj.

„Jenom jsem chtěl, aby si ty svý narozeniny opravdu užila! Musíš uznat, že to byl velmi originální dárek a že na něj nikdy nezapomene… Tedy alespoň ráno určitě ne…“ obhajoval se za Rosaliným tělem, které použil jako štít.

„Neschovávej se za holku, zbabělče!“ křičel Edward. Ostatní se ho snažili uklidnit, takže si nevšimli, co vyvádí Bella.

„Hele, kde máš Bellu?“ upozornil Emmett.

Edward zapudil myšlenky, že roztrhá Emmetta na malinkaté kousíčky a otočil se. Nešikovná Bella byla ještě nemotornější a nebezpečnější sama sobě, než obvykle. Právě přelezla zábradlí na schodišti a chystala se skočit dolů.

„Já jsem letadýlko!“ zavolala a hop dolů.

Edward rychle zareagoval a chytil Bellu do náruče.

„To bylo super. Ještě jednou,“ radovala se Bella a chtěla se zase postavit na své nohy. V tom jí ale Edward zabránil svýma železnýma rukama. Výhružně se podíval na Emmetta. „Mohla si ublížit!“

„Zítra bude v pořádku,“ vložil se do toho Carlisle. „Ale měl bys na ni raději dávat pozor.“

Edward Bellu konečně postavil na nohy. Chtěl ji odvést pryč, ale v tom se ozvala Alice: „Jaspere?“

Všichni se na něj podívali a vyvalili oči. Měl rozšířené zorničky, výraz naprosté spokojenosti a právě nabíral do rukou obrovskou hroudu narozeninového dortu, kterou hodil po Alice. „Chytej!“

Alice stačila jen tak tak uhnout, ale pomalá Bella takové štěstí neměla. Dort se jí rozprskl po celém obličeji a zamořil i tričko.

„Jupí!“ vykřikla Bella a běžela nabrat munici. Chtěla oplatit zásah Jasperovi, ale s její muškou trefila akorát pohovku.

„Hustý!“ vykřikl Emmett a šel se přidat. Dort začal lítat všemi směry. Esmé a Carlisle se schovali pod stůl. Alice se bez potíží vyhýbala letícím střelám. Edward se snažil chytit Bellu, ale dostal pěknou šlehu polevy do obličeje. To už se neudržel a nabral celé druhé patro dortu a vytvořil Emmetovi šlehačkou takové vousy, za které by se nemusel stydět ani Santa Claus. Navíc na sobě měl dnes červené tričko.

„Dost,“ zakřičela Esmé. Dala do toho takovou sílu, že doopravdy všichni přestali. Bellina ruka plná dortu se zastavila kousek od Edwardových vlasů. Edward se prohýbal smíchy nad Emmettovým vzhledem. Ten si sundával vousy s naprosto naštvaným výrazem. Jasper si pro sebe spokojeně pískal melodii Tam za vodou v rákosí, s rukou na Alicině zadku.

„Sluší ti to zlatíčko!“ chválil Jasper svou ženu. Alice mu vrazila facku. Ta Jaspera zcela probrala a rozhlížel se kolem sebe, jako slepec, který poprvé uviděl světlo. Uviděl tu spoušť a musel se omluvit: „Promiň Alice, nemohl jsem odolat.“

„Nikdy už tě nepustím do přítomnosti takové osoby!“ slibovala Alice a odtáhla Jaspera pryč. Bez Aliciných vizí nikdo nemohl vědět, jak to dopadne.

Emmett se začal smát na celé kolo. „No, aspoň nejsme sami s Bellou, kdo se baví…“

Edward se přestal smát a řekl: „Odvezu Bellu domů.“

„Ale co Charlie? Co kdyby ji uviděl v takovém stavu?“ zeptal se Emmett s nadějí v hlase. Určitě chtěl oslavu co nejvíce protáhnout.

„Je v La Push.“

„Ach jo.“ Emmettovo zklamání by Jaspera stoprocentně naprosto probralo, kdyby tu byl.

„Čau,“ rozloučil se stroze Edward a táhl Bellu pryč.

„Já nikam nejdu! Tady jsou medvědi!“

„Ale jdeš!“ A už ji cpal do auta. Než stačila říct cokoli dalšího, už se řítili směrem k silnici.

„Ach jo,“ opakovala Bella Emmettova slova.

„Žádný ach jo! Modli se, aby Charlie nepřijel domů dřív a neviděl tě v tomhle stavu,“ uzemnil jí Edward.

„Nebyl si tak kyselej, když jsi z Emmetta udělal Santu! Vypadal jsi dokonce, že tě to baví!“ prskala Bella.

„No, teď už to vyprchalo!“ řekl po chvíli Edward.

Bella raději nic neříkala a pískala si melodii ovečky Shaun. Byli už na silnici, když spatřila nové místo, odkud by mohla vzlétnout do oblak. Železniční most. Jupí, budu lítat! pomyslela si.

„Zastav!“ vykřikla tak náhle, že to Edward doopravdy udělal.

„Co je?“

„Potřebuju na záchod!“ řekla Bella, protože lepší výmluva ji nenapadla.

„To to nevydržíš domů?“ Mluvil s ní jak s malým, nezodpovědným dítětem. To ji naštvalo.

„Ne.“

„Tak běž!“ svolil Edward, ale to už byla pár metrů od auta. Spokojeně si zpívala melodii One day I´ll fly away z Moulin Rouge a pokračovala směrem k mostu. Najednou za sebou uslyšela Edwardovy kroky.

„Hej já jdu na záchod.“ ohradila se.

„No a,“ divil se Edward.

„Koukej tu počkat,“ přikázala mu.

„Dobře.“ A zastavil se přímo pod mostem. Bella plná energie hravě vyběhla nahoru. Tam si uvědomila, že se jí na záchod doopravdy chce. Vykašlala se na létaní, ale stejně šla směrem k okraji mostu.

Tam si všimla, že přímo pod ní stojí Edward. Byla na něj naštvaná, že se nechce bavit. Se zpěvem „Déšť ti holka zmáčel vlasy“ si dřepla na bobek, sundala si kalhoty a… Moč vykonala svou práci. Začala padat dolů a Edward dostal pěknou spršku.

Jenže Bella nepočítala s jednou věcí. Mezi Edwardem a železničním mostem vedly dráty vysokého elektrického napětí. Ozvalo se hlasité zasyčení a Bella dostala 22 000 voltů. Hlasitě vykřikla a zřítila se z mostu přesně vedle mokrého Edwarda. Ten se nad ní sklonil a chtěl zjistit, jestli ještě žije. V tom ale okolo jelo nějaké auto. Edward uviděl řidičovo výraz a jeho myšlenky k němu v zápětí dorazily nesmírnou rychlostí.

Proboha co to je? To bylo naprosto na místě, protože řidičovi se naskytla neuvěřitelná scéna. Na zemi ležela dívka, zjevně mrtvá, bez spodního prádla a nad ní klečí nějaký kluk s mokrými vlasy.

Než se mohl Edward jakkoliv zasáhnout, řidič už volal policii.

A jsem v prd… , pomyslel si Edward. Škoda, že taky nevedu elektrický proud.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella musí zomrieť! - Stebluska 17:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!