Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Hope for Haiti now


Hope for Haiti nowPomožte Haiti a přispějte stejně jako Twilight hvězda Robert Pattinson

Všichni víte o tragédii, která se udála na Haiti, o tom otřesném zemětřesení, které je postihlo a možná jen pár z vás ví, že Robert Pattinson se účastnil živého přenosu z Londýna na telethonu HOPE FOR HAITI NOW, který je pořádán Georgem Clooneym.

Tohoto úžasného telethonu, který byl vysílán na většině amerických televizních stanic a i ze záznamu na Nově se zúčastnilo více než přes 140 celebrit, které se rozhodli pomoc a přispět na podporu zdevastovaného Haiti.

Přenos byl přenášen z Los Angeles, New Yorku, Londýna a také přímo z postiženého Haiti a jeho hlavního města Port – au – Prince, které patří mezi nejvíce postižené oblasti. Každý můžete přispět a stát se tak jedním z mnoha lidí, kteří se rozhodli pomoc této zemi zubožené zemětřesením.

Nepíšu tenhle článek, proto abych vám tu říkala spoustu těch známých příběhů lidí, které přežili, protože těch příběhů jsou milióny, přesně tak jsou to přes tři milióny lidí, které jsou postižení tímto zemětřesením.

Představte si tu práci, kterou vytvářejí třeba Doktoři bez hranic, kteří hned druhý den po zemětřesení letěli do postižené oblasti, aby pomohli, tak jak je v jejich silách a jak jsou a byli ohroženi v době, kdy Haiti postihla druhá vlna zemětřesení, která nebyla o nic méně ničivá než ta první.

A co se týče pomoci známých celebrit? Již jednou mnou zmiňovaný Robert Pattinson věnoval 1 milion dollarů na pomoc Haiti, a není sám. George Clonney, hvězda z filmů Dannyho parťáci a dalších, věnoval též 1 milion na pomoc Haiti do organizace Hope for Haiti, pro kterou zařídil televizní přenos a hned se ujal práce s televizními stanici, a sháněním celebrit, aby nalákal co nejvíc lidí před obrazovku a vzbudil u nich potřebu přispět na tuto akci. Mezi další patří třeba Leonardo DiCaprio, hvězda ze všemi známého Titanicu, který též věnoval 1 milion dollarů na podporu Haiti do organizace Clinton Bush Haiti Fund, která byla založena bývalými americkými prezidenty Billem Clintonem a Georgem Bushem. A stále je to jen pár celebrit z mnoha, kteří přispěli částkou, nebo kteří pomáhají. Vin Diesel, který je známý z filmů Rychle a Zběsile, je přímo na Haiti a pomáhá vlastníma rukama. Nacházel se tam i v době druhé vlny zemětřesení, ale je v pořádku a dál pomáhá, jak jen může.

I vy můžete přispět, když pošlete dárcovskou SMS ve tvaru: DMS SOSHAITI a nebo DMS HAITI na číslo 87777. Naše vláda přispěla částkou 20 milionů na podporu Haiti a my jako občané jsme již poslali částku přes 36 milionu, abychom pomohli.

Mezi další organizace, které pomáhají, patří Unicef, Červený kříž, Yéle Haiti a spousta dalších.

Tak co myslíte si, že si lidé v této oblasti zaslouží vaší pomoc? Jestli ano, tak je podpořte aspoň tou dárcovskou SMS, která vás vyjde jen na pouhých 35 korun, a staňte se jedněmi z mnoha, mezi které patří i Robert Pattinson a přispějte na pomoc Haiti, které to potřebuje, kde to potřebují ti tři miliony lidí a dětí.

Doplnění informací: Kellan Lutz, nebo také Emmett hvězda z filmu Twilight, se také zúčastnil pomoci Haiti a poslala část svého šatníku, nějaká trička a kalhoty, které odletěli letadlem na Haiti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hope for Haiti now:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!