Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info


NEWS

Všechno nejlepší, Catherine

Všechno nejlepší, CatherineCatherine Hardwicke dnes dovršila šestou dekádu svého života a zvládla toho opravdu hodně.

 

Nový informační týdeník - Nedělník

Nový informační týdeník - Nedělník

Co říkáte na to, že byste se dozvěděli vše, co se událo za uplynulý týden nejen u nás na stránkách, ale také u představitelů našich oblíbených filmových hrdinů, a měli možnost sami přispět?
Pokud je to něco pro vás, pak čtěte dál.

Aktualizováno: 20.10. 2015

NEWS

Twilight tábor

Twilight tábor Tábor s témou Twilight na Slovensku!

NEWS

Pražský orchestr vzdává hold

Pražský orchestr vzdává hold

Pražský orchestr vzdal hold sáze Twilight.

NEWS

MTV Movie Awards 2012

MTV Movie Awards 2012Dnešní rok byl na nominace TS dost chudý, nicméně i tak zdařilý. ;)

NEWS

Bude pokračování?

Bude pokračování?Je tu možnost, že by bylo pokračování naší oblíbené ságy?

NEWS

Rozvrhy pro školní rok 2011/2012

Rozvrhy pro školní rok 2011/2012Začátek září, návrat školy, učení na krku a otrávené kukuče všude kolem. Že vám to taky něco říká?
Po pár prosbách jsem se i letos rozhodla vytvořit novou várku rozvrhů, která vám těch deset měsíců snad aspoň maličko zpříjemní. :)
EDIT: Opraven rok na rozvrhu s Jacobem. ;)

NEWS

Nominujte naše stránky v anketě Křišťálová Lupa 2011

Nominujte naše stránky v anketě Křišťálová Lupa 2011Nominujte Stmívání.eu do ankety Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu.

Nominace končí dnes, tak do toho, pokud se vám u nás líbí.

NEWS

Matthew Bellamy (Muse) je otcem!

Matthew Bellamy (Muse) je otcem!Matthew Bellamy, frontman a zpěvák skupiny Muse, od níž zazněly na všech třech soundtracích Twilight ságy písně, se stali s Kate Hudson rodiči.

NEWS

Paramore v ČR!

Paramore v ČR!Oblíbená skupina Paramore, jejíž frontmankou je Hayley Williams, vystoupí na Rock for people. Do podvědomí se vám nejspíše dostali nejvíc díky písničce Decode, či I caught myself, které se objevily na soundtracích k Stmívání a Novému Měsíci.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!