Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

ldjgff


 

Dostanu tě! 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nazdárek! Takže po delší době přináším další dílek! Bohužel teď jsem již v plném pracovním nasazení, takže kapitolky nebudou přibývat tak rychle, jako když jsem byla nemocná. Ale snad to pochopíte...
Tento dílek nám vyjasní orientaci Setha, což některé potěší... Dále zjistíte, že i když se Edward chce pomstít, tak není moc rafinovaný. Raději zvolí jinou cestu...
Prosím opět o Vaše komentáře, opravu mi pomáhají psát...Vaše Iff

 

Older and far away 14. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Older and far away 14. kapitolaCo se stane, když se celá rodinka rozhodne odjet na lov, ale dva naši členové zůstanou doma?

 

Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 46. - Vzpomínky

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 46. - VzpomínkyBella s Edwardem, Rileym a Kate se vydají do domu Swanových. Dnešní kapča je s označením 15+, takže je vám asi jasné, co se v ní bude dít :-D Přeji příjemnou zábavu. A děkuji moc za komentáře. Snad mi teda nějaký zanecháte…

 

The Cullen family po Rozbřesku 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Cullen family po Rozbřesku 18. kapitolaTak jak dopadne kino? Tady ta kapitolka je trochu kratší než jste zvyklí, ale příště bude zase delší...:) jinak přeji příjemné počtení... vaše Gabriels :)) PS: Moc děkuju za komentáře :)

 

Jedinečná 2. díl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jedinečná 2. dílZdravím všechny! Je tu 2. díl k mé povídce. Co upírce Isabelle vtrhlo do cesty? Bude v pořádku nebo se jí něco stane? To se dozvíte ve 2. dílu! Děkuji mockrát za pomoc od misppule! :) Přeji hezké čtení a byla bych ráda za komentáře. Vaše Meggie ;)

 

Němý pláč - 23. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Němý pláč - 23. kapitolaBuďte ke mě hodný. Tyhle "scénky" mi moc nejdou, tak snad se Vám tenhle díl bude líbit...

 

Zničená

Nedoporučujeme číst do 15 let.

ZničenáBella je na dně, potřebuje dávku své drogy. Jak to dopadne, když princ na bílém koni nepřichází? Temné, depresivní. Povídka obsahuje sprostá slova, nesrozumitelný text, psáno z pohledu feťáka.

 

Victim - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Victim - 2. kapitolaKonečne druhá kapitolka. Ospravedlňujem sa, že to tak dlho trvalo, no mala som veľa povinností do školy. Posledná kapitola skončila Edwardovým odchodom z klubu. Doma ho nikto nebude čakať, no sám nebude nadlho. Kapitolka je venovaná tým, ktorí moju poviedku čítajú. :)

 

Pro blaho Anglie jsi teď moje 16

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pro blaho Anglie jsi teď moje 16Tak... Moc děkuju za komentáře:) Všem! Tenhle díl věnuji safiře, která říkala, že teď nemá veselé období a všem takovým, kteří se teď mají podobně. Jestli vám zvednu náladu, splnilo to účel. Přeju vám, aby se vám brzy vrátila dobrá nálada:) Pěkné čtení...

 

Dostanu tě! 12. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ahoj! V tomto díle se Edward Belle sice nepomstí, ale i tak se mezi nimi něco odehraje.
Užijte si Edwardův pohled a doufám, že se Vám bude líbit! Opět prosím o komentáře!
Vaše Iff

« Předchozí  1 ... 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!