Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Wampire miss - 1. díl

natáčení


Wampire miss - 1. díl(představte si, že je toto reklama) Nemusíme nic moc dodávat. Název říká vše! Těšte se na úžasné soutěžící, na nezvyklou porotu a hosta s velkým H! Čeká vás spousta legrace (doufám) a na konci se dozvíte i jméno nejkrásnější, první upírské miss v historii, o které rozhodnete vy!

Demetri: Vítejte! U prvního přenosu soutěže o královnu krásy mezi našimi upírskými dámami. Představíme…

Felix: To mám říkat já! (vzteká se)

Demetri: A co zase?

Felix: To s tím vítejte.

Demetri: Tak řekneš sponzory!

Felix: Ale já chci si říkat tohle. (vzteká se ještě víc a dupe pořád dokola nohou)

Na zemi: (vznikají malé trhlinky pod náporem vztekajícím ho Felixe… vůbec se jí nedivím)

Demetri: Tak to řekni. (vzdává se)

Felix: (trochu zmatený) Vítejte… Jak to bylo dál?

Demetri: Ty si takový v**! Víš, úplný h****! Ale hlavně se do mého projevu furt jen s****! (nadává)

Cenzura: (nestíhá)

Felix: (valí oči a pootevírá ústa) Kde ses to naučil?

Demetri: A co? Myslíš ty nadávky? Jo ty od Ara.

Režisér: Kterej v** je tam nasadil? Mohli byste laskavě začít s programem! (řve přes celý sál)

Demetri a Felix: (obličejíky typu já nic já mám svatozář) Dobře.

Demetri: Vítejte, podruhé! U prvního přenosu soutěže o královnu krásy mezi našimi upírskými dámami. Představíme vám naše sponzory, bez kterých by to šlo, ale jinak by to bylo divný. Jsou jimi…

Felix: (skočí u do řeči, zase) Bloodylinea vyvážená krev, která zajistila našim soutěžícím úžasnou postavu. Hrom náš mediální sponzor. Dále Not sunny travel, která zajistila dívkám úžasný pobyt mimo naši zemi a nakonec Vampirežurnál, další náš mediální sponzor.

Demetri: A teď vám ukážeme ty nedůležitějších. Naše slečny!

Slečny: (ze zákulisí) Většina z nás nejsou slečny!

Demetri: Tak vám teď ukážeme naše dámy!

Dámy: Ale jsou tady i slečny.

Demetri: (kouří se mu z uší vztekem) Tak teď vám ukážeme naše slečny i dámy.

Felix: (vytírá podlahu smíchem a u toho koktá) Ta- ta- dy j- jsou!

Demetri: Bavíš se dobře?

Felix: Lepší než zhulený Caius!

Dámy/slečny: (nastupují nebo spíše přeskakují naše moderátory, kteří už oba vytírají podlahu)

Ražisér: (chce své moderátory pověsit na nejbližší kameru vzteky)

Moderátoři: (zvedají se a snaží se uklidnit) Tak tady je máte všechny. Teď se nám postupně každá z dívek představí.

S. 1: Ahoj, jmenuji se Tanya a dnes číslo 1. Ale to jste asi poznali, co? Hih! Pocházím z Denali a tam žiju ještě se svojí adoptivní rodinou. A taky miluju děti, charitu a chci světový mír!

S. 2: Bla – bla – bla… Tak to byla moje bohužel sestra! Jinak já jsem Kate, taky z Denali a světový mír je mi vy víte kde.

S. 3: Nemám ráda představování!

Felix: No, to byla naše Jane. (otočí se na ni) Neumíš mluvit?!

S. 3: Nemám ráda mluvení!

S. 4: Kterej blbec mě sem přihlásil?! Alice!

Demetri: Je sice fajn, že nám musíš říkat, ale nemůžeš se prostě představit?!

S. 4: Už? Já myslela, že ještě ne. (nechápavě kroutí hlavou) Jsem Bella. 

Režisér: (zoufale lomí rukama a modlí se) Proč? Proč já? Tenhle večer bude delší než věčnost! Ježíši! Měl jsem přijmout to režírování filmu Pravá upírka. Kdyby jen moderátoři nebyli úplně na nic!

S. 5: Tanyo! Já jsem tady blonďatá! To já mám dělat vypatlanou blondýnu! Mír! Chci mír, je moje hláška!

Někde z publika: Tu vypatlanou nemusíš dělat, Rose! (nějak moc podobný hlas Ara)

S. 5: (nasupeně) Aro?! Ty si nějak moc chytrý. Moc si nevyskakuj. (vyplázne jazyk) Mám Bellu, heč!

Prozrazený Aro: Kruci!

S. 6: (kouká na Bellu) Mami, proč zen pán v té budce ničí ty věci.

Režisér v budce ničící věci: (ničí věci)

Bella: Ness, toho si nevšímej, asi se na ty věci naštval.

Ness: Aha, jsem soutěžící číslo 6. Jmenuji se Renesmé Carlie Cullen. (kroutí oči, který blbec jí dal tohle jméno) Doufám, že se vám bude tento program líbit a zvolíte tu nejlepší!

Režisér v budce, který s ničením věcí přestal: (valí oči) To je moje spása! Normální projev, hezká a mladá. Té pošlu hlas.

Režisérův pomocník: Vy ale nemůžete posílat hlasy.

Režisér: Můžu! (dupne si jako malý)

Felix: Kam se ztratila soutěžící číslo 7? Já ji tu nevidím.

Demetri: (přepočítává pozn. autora: pracně soutěžící a nevšimne si cedulek s čísly, která mají připnuté k šatům) A jo, fakt tady jedna chybí.

Felix: Puťapuťa vylez, mi tě nechceme zabít! (hází imaginární obilí)

S. 7: (nasupeně klepe botičkou od Prady)

Podlaze: (už tak dost popraskané zemi dává botička pořádně zabrat)

S. 7: Vy jedni vysocí blbci, tady stojím za Rose a holt nejsem vidět. Pořiďte si brýle. No, a vlastně v jednom obchodní centrum kousek odsud mají obrovský obchod s brýlemi, tak tam potom zajedeme a nějaký vybere, jo? Prosím, prosím!

Felix: (je vyděšený tak, že si málem nadělal do kalhot) Já myslím, že všichni vědí, kdo to je! (koktá)

Publikum: Alice!

Alice: (zpívá si) Všichni mě znají, jsem populární! Hej!

Moderátoři: (už posbírali svojí odvahu ze země a najednou zakřičí) Sklapni!

S. 8: (poslední soutěžící) Proč jsem já poslední? Já nechci být poslední! Bé!

Demetri: (plácne soutěžící po rameni) Neboj, neprojela si to. To je jen tvoje číslo!

S. 8: Opravdu? (radostně vyskočí a podlaha odpočítává poslední chvíle svého ležení) Ahojky, jmenuju se Irina, je mi hodně moc let a bydlím v zemi, kde je hodně moc sněhu. (drmolí, nikdo nerozuměl)

Unavení moderátoři: Tak to jsou naštěstí už všechny soutěžící. Pro přehlednost si to ještě jednou zopakujeme!

S. 1: Tanya

S. 2: Kate

S. 3: Jane

S. 4: Bella

S. 5: Rose

S. 6: Nesie

S. 7: Alice

S. 8: Irina

Demetri: Tak teď si ještě představíme naši porotu. (máchne rukou směrem k porotě a vrazí omylem pořádnou facku)

Felix: (omámeně se otočí na jedné noze kolem své osy a nad hlavou mu dokolečka běží hvězdičky)

Demetri: (naprosto ignoruje svého spolumoderátora a kouká na porotu) Jako první z pravé strany usedá Kristen Stewart.

Kristen: Já sedím ale nalevo.

Demetri: Tak tedy z levé strany jako první usedla Kristen Stewart.

Publikum: (bouřlivý potlesk)

Demetri: Vedle ní usedá skvělý herec a můj velký hrdina Robert Pattinson!

Publikum: (ozývá se ječení mladých holek a na stole před Robem přistálo pár podprsenek)

Demetri: (závidí, ale ne Robovu popularitu, ale že má najednou tolik podprsenek) Dále tu je také Taylor Laurent.

Publikum: (Stejná situace jako u Roba)

Felix: (zastoupil Demetriho, protože on šel chytat létající podprdy) A nesmíme zapomenout na Jacksona Rathbona.

Publikum: (další burácející potlesk)

Felix: Vždy okouzlující dámy Nikky Reed a Ashley Green! (sám musí zatleskat)

Publikum, spíše muži: (burácejí, hází neidentifikovatelné předměty)

Ashley: (zvedne onu věc) Ponožky?

Felix a Demetri najednou: A hřeb našeho večera je poslední člen poroty! Naše úžasná spisovatelka, bez které bychom tu nebyli my a ani vy! Úžasná Stephenie Meyer!

Soutěžící, moderátoři, publikum i režisér, prostě celý sál: (ohromný potlesk, který už dost nalomenou podlahu dorazí)

Podlaha: (propadá se)

Soutěžící a moderátoři: (padají spolu s podlahou)

Celý sál zavalila hustá mlha prachu. Sál byl vyklizen a soutěž odvolána na další den.


Dusící se Felix: Hlasujte tady dole v komentářích pro svoji favoritku. Stačí pouze napsat Miss mezera a číslo vaší favoritky! Máte neomezený počet hlasů, ale v jednom komentáři může být jen jedno jméno. Hlasovat může u každého dílů povídky.

 


Tak co, chcete pokráčo?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wampire miss - 1. díl:

 1 2   Další »
19. fandimevsichnirosalince
05.10.2015 [13:26]

Miss 5

18. Anonym
22.12.2014 [12:54]

Miss 3

17.
Smazat | Upravit | 14.07.2014 [16:48]

Miss 6.

14.07.2014 [16:32]

venaCullenMiss 6. nebo Miss.7 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Yzis
10.07.2014 [1:03]

YzisMiss 2! Emoticon

23.01.2013 [18:56]

alicecullen2000miss.5 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. dvhsg
03.01.2013 [0:26]

Miss 4

12. B.
16.11.2012 [17:58]

Miss 2

11. Terka
15.04.2012 [13:49]

Pokračuvání!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Aniqva
08.03.2012 [19:26]

Pokračůůůůůůůůůůůůůůj prosíííííííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!