Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.

v3


Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.A je tu další dílek oblíbeného sitcomu. Tentokrát se podíváme do minulosti. Pozor, je zde nejdelší podčárová část v dějinách seriálů.
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min.:-D
od 23. 9. v 20:45 na Stmívání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Nečtěte to a myslíme to vážně!

Televize Stmívání COOL uvádí:

Cullenovi jdou,

k nám teď se zábavou.

V hlavních rolích

Křičí

jeden na druhého: „Ty si pako!“

Esme Anne Platt Evenson a Carlisle Cullenovi.

Škádlí se a rvou,

však jenom jako.

Mary Alice Brandon Cullen a Jasper Whitlock Hale.

Vždyť leckdy škádlení

i z lásky pramení.

Rosalie Lillien Hale a Emmet McCartny Cullen.

Vapšuvádyvády vop.

Vždyť kámoši jak hrom.

Isabella Maria Swan a Edward Anthony Masen Cullen.

Vapšuvádyvády vop,

tihle upíři jsou.

Rennesmé Carlie Cullen a Jacob Black.

Vapšuvádyvády vop,

Cullenovi jdou…


 

Rodina k pohledání

 

Díl 11. - A co dál?

aneb

Hau aj met jor madr.

 

(obývací pokoj, kluci i s Edwardem zažraní do televize)

Carlisle: (stoupne si před obrazovku) Děti, povím vám jeden příběh.

Emmett: Ty nás za něco trestáš?

Carlisle: O tom, jak jsem poznal vaši matku.

Jacob: A bude to na dlouho?

Edward: Jo.

 

(kuchyň, ženská drbárna)

Nessie: Jé, teto Rosie, to byl krásný příběh. A babí, vy jste se s dědou potkali jak?

Esme: Jo, to už je dávno. Pojďte mi pomoct s vařením a já vám to mezitím povím. (rozdá práci a vypráví)

 

(obývák, kluci zažraní do Carlisla)

Carlisle: Bylo pozdní letní odpoledne. Vracel jsem se z práce a zkrátil si cestu přes park. Měl jsem ze sebe fakt dobrý pocit, protože... no, prostě protože. Takže když jsem uviděl na stromě to koťátko...

Jasper: Tu večeři přeskoč.

Carlisle: Cože? Ne, to kotě byla vaše matka.

Emmett: Cože?

Edward: Prostě máma seděla na tom stromě.

Jacob: Jo ták. A co bylo pak?

Edward: Potom...

Carlisle: Kdo to tady sakra vypráví!

Esme: (z kuchyně) Neklej, sakra, máš tam děti!

Carlisle: Promiň. No dál. Řekl jsem si, že jí pomůžu dolů. Chtěl jsem jí podat ruku, ale jak mě zahlídla, tak se vám po mně vrhla. Ne, že by se mi to nelíbilo, ale trochu to nevypočítala a zlomila si při tom skoku nohu.

 

(kuchyň)

Esme: Seděla jsem na svém oblíbeném místě v parku...

Nessie: Jako na lavičce?

Alice: Ne, na stromě.

Esme: Na stromě a... prostě jsem tam jen tak seděla.

Carlisle: (z obýváku) Kdo to tady sakra vypráví!

Esme: Neklej, sakra, máš tam děti!

Zahlídla jsem mužskou postavu. Chtěla jsem si ho pořádně prohlídnout, a tak jsem popolezla o kousek dál. No nic moc, řekla jsem si. Chtěla jsem se vrátit, ale ta větev se proti mně spikla a křupla a já sletěla dolů. Cítila jsem ostrou bolest v noze a myslela, že je se mnou amen, a pak se objevil váš otec - a děda. Z výšky nic moc, ale takhle, ach. Vzal mě do svého náručí a kráčel se mnou do nemocnice. Přišla jsem si jako princezna.

 

(obývák)

Carlisle: Jen tak mezi náma chlapama, byla těžká jako k... blázen. Odnesl jsem ji do nemocnice a ošetřil jí tu nohu. Už od začátku mi bylo jasné, že mě chce. Byl jsem skloněný k její noze, když jsem ucítil, jak mi prsty projela vlasy a zaklonila hlavu...

Jasper: Fuj, tati, tuhle scénu vynech.

Carlisle: A proč?

Emmett: Tohle tu všichni známe.

Jacob: (naznačuje posunky „Já ne, ty *píp*. Edward mě zabije.“)

Emmett: Teda samozřejmě až na někoho.

Jacob: Ufff.

 

(kuchyně)

Esme: Byl tak milý. Říkal, že se nemusím vůbec bát, že to nebude bolet. A taky to vůbec nebolelo. Měl tak šikovné ruce. Byl to jeden z nejkrásnějších zážitků v mém životě.

Rosie: Počkej, jeden z tvých nejkrásnějších zážitků bylo sádrování nohy?

Esme: No je to přece šikovný doktor, co má být? Napadlo mě, že to by mohl být ten muž, kterému dám své...

Re-kla-ma. Reklama

C()()L

 

leze vám ta romantika krkem? Tak si pusťte nový horor.

 

Chop and change!

 

Riley se dostal do spárů tří děsivých příšer, žen.

Dokáže si před nimi ubránit vlastní život? Bude se kousat, omdlévat v mukách, bude hrát hudba, poteče i krev a to vše ve 3D. Už se bojíte? Měli byste.

Již běží ve vašich kinech.

C()()L

 

Sledujete: Rodina k pohledání – díl 11.

 

Esme: No je to přece šikovný doktor, co má být? Napadlo mě, že to by mohl být ten muž, kterému dám své...

Bella: Srdce! (zašeptá) Je tu Nessie.

Alice: Takže musel odjet? A potom?

Esme: Ano, osud naše cesty rozdělil. Ale řekl, že na mě nikdy nezapomene a bude stále se mnou. Psal mi skoro každý den, někdy i dvakrát. Ale já ty dopisy nemohla číst, rvaly mi mé mladé bolavé srdce. Časem bolest téměř vyprchala a já na něj pomalu, ale jistě zapomínala.

 

(obývák)

Carlisle: Nechtěla mě pustit. Křičela, vyhrožovala, brečela, ale já prostě musel. Měl jsem práci jinde. Spojené Státy Americké potřebovaly moji pomoc!

Jasper: Za konfederaci!

Jacob: A co je to ta konfederace?

Emmett: Bože, né!

 

Bůh: Ale jo.

 

Jasper: Konfederované státy americké, nazývané též Konfederace nebo Konfederační státy, byla vláda formovaná jedenácti jižními státy Spojených států amerických, mezi lety 1861 a 1865. Sedm států vyhlásilo svou nezávislost na Spojených státech předtím, než byl Abraham Lincoln inaugurován jako prezident, další čtyři státy tak učinily po té, co začala Americká občanská válka bitvou u Fort Sumter. Ti hnusní unionisté považovali odštěpení těchto států jako nezákonné a odmítali nás uznat. Ačkoliv žádná evropská mocnost nás oficiálně neuznala, Velká Británie tam měla své obchodní zájmy a pomáhala státům konfederace prolomit blokádu. Rozpad nastal, když Robert Edward Lee a další generálové Konfederace se v dubnu 1865 vzdali. Vlastně takticky ustoupili!

Jacob: A co je to inaugurován?

Emmett: Bože, to né!

 

Bůh: Ne, teď už fakt ne.

 

Emmett: Ufff.

Edward: Takže jsme se poučili o Občanské válce, díky Jaspere. A teď, jak to bylo dál, tati?

Carlisle: Dál? Byla válka.

Emmett: Né!

Carlisle: Ale jiná. Byla válka a já měl plné ruce práce. Málem jsem na ní zapomněl. Našel jsem tady Edwarda...

Edward: Jé, já tam vystupuju! Já tam vystupuju!

Jasper: Jsme z toho všichni na větvi.

Jacob: Na větvi přece byla Esme.

Emmett: Mám v tom bordel.

Carlisle: Tak si ukliď, synku. Když jsem byl ještě malý Carlislíček...

 

(kuchyň)

Esme: Co bylo mezi tím tady radši nebudu rozvádět. Všechno šlo od desíti k pěti a od pěti k nule. Byla jsem se projít a provětrat hlavu a došla jsem až k útesům. Vlastně ani nevím, co mě to napadlo, ale rozpřáhla jsem ruce a skočila dolů a zakřičela: „Carlisle, já letím!“

Nessie: Jako Pocahontas!

Bella: Já říkala Jacobovi, že do ní nemá cpát ty indiánský nesmysly.

Alice: (evidentně nevnímá a krájí brambory do hrnce) Spadla Esme do vodičky. Udělala žbluňk!

Esme: No, tak nějak. Pak si dlouho nepamatuji nic.

 

(obývák)

Carlisle: Vypadala jako mrtvá. Měl jsem o ni fakt strach, tohle nebyla sranda! Prostě jsem tak nějak tušil, že bych jí měl ještě jednou políbit. Sklonil jsem se k ní, dal jí pusu a v tom se na mě přetočila a to vám bylo něco!

Jasper: Tati, to zase dopodrobna slyšet nemusíme.

Carlisle: Fajn, fajn. No prostě, tenhle její trik mě dostal. A od té doby jsme spolu.

 

(kuchyň)

Esme: Cítila jsem nejmíň milion motýlků v břiše a pak jeho rty...

Nessie: Taky v břiše?

Esme: Ne, probudil mě polibkem.

Rosie: (rozplývá se) Jako v pohádce!

Esme: Ještě krásněji. A dál už to byla jen jedna velké pohádka, do které postupně přibyli Rosie s Emmettem, Jasper s Alice, Bella a pak i ty, zlatíčko.

Nessie: A Jacob!

Esme: Jo, Jacob bohužel taky.

 

Bůh: No sorráč, jsem myslel, že vás to potěší.

Alláh: Příště radši nemysli.

 

(všichni v obýváku, jen bez Carlisla a Esme)

Nessie: To byl tak sladký příběh. Jak byl milý a ohleduplný.

Jacob: To bylo hustý! Jak po něm jela, ty jo.

Edward: Chcete vědět, jak to bylo doopravdy? Jediný pravdivý na tom byla ta zlomená noha.

 

V žádném případě neodcházejte! Čeká vás vrcholné číslo.

 

(kuchyň, ženská drbárna, další den)

Nessie: A jak to bylo u vás, teto Alice?

Alice: U nás?

(střídavě z obýváku a kuchyně)

Jasper: (protáhne vlasy hřebenem a zpívá) Letní láska nečekaná.
Alice: (zatočí se a zpívá) Letní láska zbláznila nás.
Jasper: Ona mě hned toužila mít!
Alice: Celkem fajn zdál se mi být.
Oba: Letní žár noci byl dar,
někde v nás byl ten léta žár.

Všichni: A wenna, wenna, wenna hu.

Kluci: A co dál? A co dál?
Edward: A co - dostals ses dál?
Holky: A co dál? A co dál?
Bella: Kdy tě do auta vzal?
Všichni: Aha - aha - aha
Aha...

Jasper: Venku v moři chytla ji křeč.
Alice: Cákal na mě, zkoušel dát řeč.
Jasper: Tak jsem ji zachránil já!
Alice: Zmáčel mě co se jen dá.
Oba: Letní žár pohledu pár,
óó, v nás byl ten léta žár .

Všichni: A wenna, wenna, wenna hu.

Holky: A co dál? A co dál?
Esme: Měl tě opravdu rád?
Kluci: A co dál? A co dál?
Carlisle: Chtěla s tebou se prát?
Všichni: tubydub...

Jasper: Vyšli jsme si drinky si dát.
Alice: Dali jsme si pár limonád.
Jasper: Prázdna pláž, noc skryla nás!
Alice: táhlo už na jedenáct.
Oba: letní chlad na písek pad,
ale v nás byl ten léta žár.

Všichni: Wo wo wo.

Kluci: A co dál? A co dál?
Jacob: Jen se nevytahuj!
Holky: A co dál? A co dál?
Nessie: Na co zmoch se ten tvůj
Všichni: šulabapap šulabapap šulabapap...

Alice: Pak mě něžně za ruku vzal.
Jasper: Přece víte co bylo dál!
Alice: Sladkej byl jenže se bál!
Jasper: Uměla to i vám bych ji přál.
Oba: Letní žár a z nás byl pár,
óó, v nás byl ten léta žár.

Všichni: Óóóóó...
Holky: A co dál? A co dál?
Rosie: A co koupil pak?
Kluci: A co dál? A co dál?
Emmett: Nemá sestru či tak?

Rosie: Emmette!

Alice: S létem skončil i příběh náš.
Jasper: Řek’ jsem: „Ve mně přítele máš.“
Alice: Navždy mě dal lásku svou!
Jasper: A kde je teď, Kde city jsou?

Emmett: Přece vedle v kuchyni.

Oba: Letní hřích vzpomínkou dých.
Ale – ach, ten léta žár.

Všichni: A co dál?
A co dál?

Bella: Nebylo to z Pomády?

Titulky:

V dílu účinkovali: Rodina Cullenů

Bůh - Ví Bůh

Alláh - Alláh Ví

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward - klavír company a Forks muzikus

Playback - John Travolta a Olivia Newton-John

Choreografie: Hárá Pes

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google - Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black

Námět: Sam Život

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Text znělky: Deedee

Dovtip: Kejkej

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

 

 

Alláh: To je vše, přátelé.

Bůh: Co, co, co to je? To, to, to jsem přece měl říct já.

Alláh: Bože, tak to řekni.

Bůh: Tadydadydadadááááááá!... A neber moje jméno nadarmo!

 


 

díl 10. Shrnutí: Deedee/Kejkej  díl 12.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.:

 1
18.07.2014 [18:20]

venaCullenÚžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. eliyab
12.07.2012 [0:19]

nemá sestru? To ma dostalo... A vlastne celý diel bol báječný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!