Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Rodina k pohledání - díl 12. - Je to loupež, napsaly!

Alicesprej


Rodina k pohledání - díl 12. - Je to loupež, napsaly!Detektivní díl oblíbeného rodinného sitcomu. Tým špičkových vyšetřovatelů má před sebou nelehký úkol. Dokáží ho díky svému brilantnímu uvažování, vytrénovanému instinktu a nejmodernější technice vyřešit?
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min. :-D
od 4. 10. 2010 v 18:30 na Stmívání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Má sem vůbec cenu něco psát? Stejně na nás nikdo nedá...

Televize Stmívání COOL uvádí:

Cullenovi jdou,

k nám teď se zábavou.

V hlavních rolích

Křičí

jeden na druhého: „Ty si pako!“

Esme Anne Platt Evenson a Carlisle Cullenovi.

Škádlí se a rvou,

však jenom jako.

Mary Alice Brandon Cullen a Jasper Whitlock Hale.

Vždyť leckdy škádlení

i z lásky pramení.

Rosalie Lillien Hale a Emmet McCartny Cullen.

Vapšuvádyvády vop.

Vždyť kámoši jak hrom.

Isabella Maria Swan a Edward Anthony Masen Cullen.

Vapšuvádyvády vop,

tihle upíři jsou.

Rennesmé Carlie Cullen a Jacob Black.

Vapšuvádyvády vop,

Cullenovi jdou…


 

Rodina k pohledání

 

Díl 12. - Je to loupež, napsaly!

 

Alice:  Zloděj! Zloděj! Vrah! Pomoc, vrah! Chyťte ho! Policie! Panebože! To je konec, zavraždili mě! Podřízli mi krk, ukradli mi klobouček! Kdo to udělal? Kam zmizel? Kde je? Kam se schoval? Jak ho najdu? Kam běžet? Zůstat tady? Není tamhle? Není tadyhle? Kdo je to? Stůj! (chytne se za ruku) Ty darebáku, vrať mi klobouček! Ach, to jsem já. Já se zblázním. Já nevím, kde jsem, kdo jsem. Nevím, co dělám. Ach, ty můj milovaný kloboučku, můj poklade, kamaráde můj, oni mi tě vzali! Pro mě všecko skončilo, co bych ještě na světě dělala? Bez tebe nemůžu žít!

Edward: Zkoušíš si text na Lakomce?

Alice: Ne, někdo mi ukradl můj čepeček! Ten fialový! Se žlutou kytičkou!

Jasper: Neboj, andílku, určitě ho…

Rosie: (z vedlejšího pokoje) Áaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

(sklenice praskají, okna se sypou z rámu)

Esme: Co se to děje?

Rosie: Kde je moje rtěnka? Někdo mi ukradl rtěnku! Áaaaaa! (hysterický záchvat)

Emmett: Klid, koťátko. To se vyřeší.

Nessie: Shrňme si to. Alice někdo vzal čepeček. Rosalie postrádá rtěnku. Z toho plyne jediný možný závěr, vážení. Máme v domě zloděje!

(chvíle neřešitelného ticha)

Alice: (opakuje pořád dokola) Zloděj! Zloděj! Vrah! Pomoc, vrah! Chyťte ho! Policie! Panebože! To je konec, zavraždili mě! Podřízli mi krk, ukradli mi klobouček! Kdo to udělal? Kam zmizel? Kde je? Můj klobouček!

Rosie: Co si počneme? Co budeme dělat. Moje rtěnkáááá!

Bella: To se musí vyšetřit.

Jacob: Ujmu se toho!

Emmett: Jé! Komisař Rex!

Nessie: Ne, komisař Jacob a jeho kolegyně Renesmé Cullen.

Jasper: Jé – můj přítel se studeným čumákem.

Emmett: (výtlem)

Carlisle: Tak nechte toho. Místo pošťuchování byste jim mohli pomoct hledat.

Nessie: Jo, jde se vyšetřovat!

Jacob: Uzavřete místo činů. Ať nikdo neopouští tento dům.

Emmett: Cože?

Esme: Prostě pojďte všichni do obýváku.

 

(na místě činů)

Nessie: Prozkoumám zajištěnou oblast. Hlídejte podezřelé.

Jacob: My už máme podezřelé?

Jasper: Já budu podezřelý! Já, já, já!

Alice: Wau, to bude sexy.

Jacob: Ale, co tu děláte? Máte být přece dole u ostatních podezřelých.

Nessie: (pomalu s lupou prozkoumává místo činů)

Emmett: (za Nessie) Tudum, tudum, tudumtudumtudum tudum tudůůům tudududum…

Nessie: Ale strejdo Emmette, ty máš být přece dole. Jacobe jak to hlídáš?

Emmett: Jaký to?

Jacob: Copak jsem nějakej hlídací pes, nebo co?

Jasper: Jo!

Nessie: Všichni dolů!

 

(v obýváku)

Nessie: Všichni jste podezřelí! I ty, ty a ty! (ukazuje) Ty se moc nesměj, ty taky!

Jacob: Jak já? Já jsem přece detektiv.

Esme: Zlatíčko, nemyslíš, že už to trochu přeháníš? Co kdyby nám nejdřív děvčata řekla, co se vlastně stalo.

Nessie: Ano, výslech! Přiveďte mi prvního podezřelého.

Jacob: Koho?

Jasper: Já! Já chci být první podezřelý!

Nessie: Ty půjdeš s námi. Ostatní se rozejdou do svých pokojů. Tady není nic k vidění!

Rosie: (vyděšeně) Medvídku!

 

Re-kla-ma. Reklama

C()()L

Ke splnění snu jí chybí jen pár kroků.

Změní to záhadný cizinec,

nebo se z Victorie přece jen stane

 

Letuška 1. třídy?

 

Pojďte se s ní proletět láskou.

Celovečerní film od scénaristky stmívání COOL.

 

Již běží ve vašich kinech.

C()()L

Sledujete: Rodina k pohledání – díl 12.

 

Nessie: Ty půjdeš s námi. Ostatní se rozejdou do svých pokojů. Tady není nic k vidění!

Rosie: (vyděšeně) Medvídku!

 

(prázdná místnost bez oken, jen stůl, dvě židle, Carlisleova lékařská lampička a nástěnné zrcadlo)

Nessie: (svítí Rosie do očí) Kdo vám co odcizil? Proč by vám to někdo měl odcizit? A máte nějakého podezřelého?

Rosie: (odstrčí světlo) Rtěnku! Byla hezká. Ano!

Jacob: Co ano?

Rosie: Ano, mám podezřelého.

Nessie: A to?

Rosie: Edward! Vždycky na ni závistivě koukal!

Jacob: Co by, prosím tě, dělal Edward s řasenkou?

Rosie: Byla to rtěnka!

Nessie: Pro Boha. Jacobe, nechtěl bys jít radši vyslechnout nějakého dalšího podezřelého? Co třeba mamku. Jen běž. Vem si papír a tužku a všechno pořádně zapiš. (vystrkuje ho pryč)

Tedy Rosalie, mohla byste nám blíže popsat hledaný předmět?

 

(časový hops k výslechu Alice)

Nessie: Máte nějakého podezřelého?

Alice: Ano. Podezřívám svého manžela.

Nessie: Strejdu Jaspera?

 

(zpoza zrcadla)

Carlise: Cože? Jaspera?

Esme: Vždycky je to manžel. Nebo zahradník. (pohled na zahradnické nůžky v ruce) A nebo komorník.

Carlisle: Nemáme komorníka.

Esme: Zapeklitý případ.

 

(u výslechu)

Jacob: (vrací se) Tak jsem vyslechl podezřelou, slečno inspektorko.

Nessie: Sepsal jste s ní protokol?

Jacob: Ano.

Nessie: Tak ho přečtěte.

Jacob: Tak já to přečtu, tak jak jsem to zapsal. Tedy vyšetřující… Já jsem se v protokolu označil jako vyšetřující.

Nessie: Výborně.

Jacob: Vyšetřující: Jak se jmenujete. Já jsem si říkal, že by bylo dobré, hned na začátku zjistit, jak se jmenuje.

Nessie: No, dobře. A co vám odpověděla?

Jacob: Jsi nějakej zvědavej, ne?

Alice: Cože?

Jacob: To říkala vyšetřovaná. Zjistil jsem její jméno, a kde bydlí.

Nessie: No, výborně. A co ještě říkala vyšetřovaná?

Jacob: Co si to pořád píšeš, pejsku? No, a pak už jsme si jenom povídali. Bella vyprávěla, co dělala včera večer, a tak.

Nessie: Doufám, že sis to zapsal!

Jacob: (zahanbeně) Nezapsal. Ona mi Bella vzala tužku. Hodila si ji do výstřihu a říkala…

Alice: Co říkala?

Jacob: Otočila se na Edwarda a řekla: „Hledej, šmudlo.“

Alice: Šmudlo! (záchvat)

Nessie: Velmi informativní výslech, Jacobe. Děkuji. A vy se nám tu přestaňte smát, vyšetřovaná, a radši nám řekněte, proč podezříváte svého manžela.

Alice: No, když on Jasper včera večer říkal, že jestli budu zlobit, a ten klobouček si nesundám dobrovolně, tak mi ho vezme násilím.

Nessie: Přiveďte Jaspera!

 

(časový hops k výslechu Jaspera)

Jacob: Tedy, co jste dělal…

Nessie: Počkat! Je to hlavní podezřelý. Musíme ho dát na detektor lži. Tatíííí!

Edward: Ano, zlatíčko?

Nessie: Vydrž. (připojuje Edwarda – detektor lži – k Jasperovi – hlavní podezřelý)

Tedy, pane Jaspere Whitlocku Hale, jmenujete se Jasper Whitlodk Hale?

Jasper: Ano.

Nessie: A jste manžel Alice Brandon Cullenové?

Jasper: Ano.

Nessie: Nelže, tati?

Edward: Ne.

Jacob: Kde jste byl včera večer mezi devátou a desátou hodinou?

Jasper: No, ehm, já jsem, ehm, totiž…

Alice: Tak už se vymáčkni!

Jasper: Copak jsem citron, abych se vymačkával?

Alice: Jaký je rozdíl mezi Jasperem a citrónem. Jaspera nevymačkáš do čaje.

Jasper: Já čekal, že řekneš, že jsem sladký.

Alice: To je přece jasné. Proto jsem nehledala rozdíl mezi Jasperem a cukrem.

Jasper: Nezlob se, andílku, ale rozdíl je jasný. Z Jaspera neuděláš karamel.

Alice: Jsi si jistý? (vytahuje zapalovač)

Carlisle: (zpoza zrcadla) Necukrujte tady! Teda, nekaramelujte tady. Máte řešit případ!

Nessie: Nemáme další otázky. Propusťte ho, nemůžeme ho déle zadržovat.

 

(pokoj Emmetta a Rosalie; dělají to, o čem se nemluví)

Rosie: Medvídku.

Emmett: Borůvko.

Nessie: (vtrhne s Jacobem do pokoje) Nikdo ani hnout! Máme povolení k domovní prohlídce!

Rosie: Nessie! Pro Boha! (přikryje se peřinou)

 

Alláh: A já jsem vosk?

 

Emmett: Pro Alláha! (obléká se)

 

Alláh: No, proto.

 

Jacob: Co tu vlastně hledáme?

Nessie: Tohle! (vytahuje s Rosalinina šatníku fialový klobouček se žlutou kytičkou) Rosalie Lilien Hale, máte právo nevypovídat. Všechno, co řeknete, může být u soudu použito proti vám. Máte právo na advokáta. Pokud si ho nemůžete dovolit, bude vám přidělen soudem...

Rosie: Počkat! Ona ztratila tenhle klobouček od Vuittona? Ale ten jsem se přece včera dovolovala půjčit! Je sice fakt, že mě zrovna moc nevnímali, ale ptala jsem se. To jste to nemohli říct hned?

Alice: (vchází) Ty, Rose, jakou rtěnku to hledáš? Není to náhodou ta, co jsem si ji brala včera do divadla?

Rosie: Od Max Faktor, Provocative Plum.

Alice: To jste to nemohli říct? Tady je. (vrací)

Jasper: Na co jsi měla do divadla provokativní švestku?

Emmett: Hej, běžte si to řešit jinam! (vystrčí všechny před dveře)

 

Edward: Tak, tím je případ uzavřen.

Bella: Do pondělka chci mít hlášení na stole.

Esme: Hotovo, to si zaslouží pizzu!

Jacob: Pizzááááá! (běží do kuchyně)

 

Tenhle případ sice vyřešili, ale zločin nikdy nespí.

 

Jejich revírem je Forks.

Jejich tempo je vražedné.

Jejich nepřátelé jsou překupníci kradených rtěnek,

vrahové

a vyděrači.

Jacob a Nessie

 pracují ve dne v noci.

Jejich povoláním je naše bezpečnost.

Tuuuduududůůů tu tududududůůů, tu duuu dudu duuu dududu důůů!...

 

 

Titulky:

V dílu účinkovali: Rodina Cullenů

Alláh - Alláh Ví

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward - klavír company a Forks muzikus

Odborný poradce: Agatha Christie

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google - Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black

Námět: Sam Život

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Text znělky: Deedee

Dovtip: Kejkej

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

 

 

Shaggy: To je vše, přátelé.

Scooby-doo: Co, co, co to je? To, to, to jsem přece měl říct já.

Shaggy: Tak to řekni.

Scooby-doo: Tadydadydadadááááááá!

 


 

díl 11. Shrnutí: Deedee/Kejkej



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rodina k pohledání - díl 12. - Je to loupež, napsaly!:

 1
18.07.2014 [19:24]

venaCullenDááááálšííííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.07.2011 [19:56]

Belluska12kdy bude dALší???

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!