Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Emmet a želvička 2

588876


Ahoj, někdo už asi četl mojí parodku Emmet a želvička. Bylo tam i mnoho komentíků o pokračování. Tak tady ho máte. Osobně si myslím, že to je slabší než 1, ale doufám, že se vám to bude alespon trochu líbit. Takže přeju hezký počteníčko a prosím komentíky a kritiku.
Vaše mispulka

Emmet si zase koupil želvu. Prodavač mu řekl, že když mu uteče z krunýře, tak ho pozná tak, že se po polibku nepromění v prince. Em tu radu nechápal a tak to nechal plavat.

Dal jí jméno Pan Rychloušek II. Nechtěl, aby mu jí někdo vyhodil, tak želvu zabalil do svých trenek, které neměl rád, protože byly tmavě zelené a zastrčil je úplně dozadu do šuplíku. S pocitem, že ho nikdo nenajde, šel za Rose.

Emmet:Ahoj kotě.

Rose:Čau tygře.

Emmet si stáhne kalhoty: Pojď, jdem na to.

Rose se zhnuseně podívá Emovi do rozkroku:Měl by si s ním něco dělat, je nějaký...scvrklý?

Em podívá se na svého miláčka a zjistí jeho stav/rozbrečí se a uteče.

 

Zatím Alice a Jazz.

Jazz se zvedá z postele, ve které právě zažili jejich žhavou noc. Jde nahý po pokoji a bere si na sebe trenky.

Alice: Jazzi?

Jazz: Ano?

Alice: Tyto trenky jsi na sobě už měl. Vem si jiné.

Jazz: Miláčku, já už jiné nemám.

Alice se zhrozí:Cože? Ty už jsi na sobě měl?

Jazz: Ano, ale vypral jsem je.

Alice: Jazzi, jsi nechutný, sundej a vem si třeba Emovi.

Jazz nechce dělat problémy a proto se zkroušeně vybere do Emova a Rosina pokoje. Otevře první skříň a zjistí, že je to Rosina, protože se na něj vysypalo padesát párů bot. Jazz na tu hromadu vytřeštil oči a jeden podpatek i s lodičkou se mu zapíchl do oka.

Po půl hodině zápasení s podpatkem v oku to vzdal a šel hledat trenky. Otevřel šuplík a před ním se rozprostřel ohromně velký výběr trenek. Jazz se prohraboval trenkama se zajíčky, s růžovými prasátky a ovečkami, až úplně vzadu narazil na obyčejné tmavě zelené trenky. Jeho viditelnost byla zhoršena botou v oku. Natáhl si trenky a vyrazil do jejich pokoje.

Vtom se celým Cullenovic barákem ozval křik a vzdych. Všichni se podívali na Emmeta.

Em:Já nic, vždyť jsem tady.

Přibíhá Jazz bledší v obličeji než normálně.

Jazz: Kdo dal sakra želvu do trenek?

Em píská si skákal pes.

Všichni se na něho podívají a on spustí:Nevim, proč si bereš moje trenky.

Jazz: Alice chtěla abych si je vzal.

Em: A co ti ta želva udělala?

Jazz:Kousla mě.

Em: To tě to bolelo? Vždyť jsi to nemohl ani cítit.

Jazz: Nebolelo, bylo to příjemné.

Em: Tak co si řval?

Jazz: Vzrušením /vyhrkl, pak se ale zabrzdil a opravil se/ lekl jsem se.

Domem se ozývá další křik. Teď už s tím Em nemá nic společného. Nebo jo?

Řev se ozývá z Rosina pokoje. Všichni tam běží.

Carlisle: Co se stalo Rose?

Rose: Byla tu hnusná žába.

Carlisle: Jak by se sem dostala žába?

Rose: Nevím, ale byla odporná a kolem pusy měla něco bílého.

Jazz se zastyděl a radši utekl, než by se začalo vyšetřovat, co je ta bílá tekutina.

Rose: A ta žába byl asi chlap, protože se mu postavil. A začal tancovat břišní tanec a ukázal mi svoje pozadí, na kterém měl vytetované Vezmi si mě. Poté omdlévá

Em: Ty náno, to nebyla žába, to byla moje želva.

Rose se probírá: Já nejsem žádná nána.

Em zahučí omluvu: A kde je ta želva?

Rose: Lekla jsem se jí a odkopla jsem jí oknem pryč. Má aerodinamický tvar, protože odletěla daleko.

Em se zhrozil: Ach Pane Rychloušku, jdu vás zachránit.

Em už hodinu chodí lesem, když v tom uviděl prvního zeleného tvora. Přišel k němu blíže. Tvor byl větší než želva. Zvedl ho do náruče a přiblížil se k němu svými rty. Jeho pokožka byla hebká, zelená, jen neviděl žádné oči. Em tvora políbil. Vtom tvor vystrčil hlavu a řekl:

Nech mě, buzerante, nevím, proč mě líbáš.

Em si tvora pořádně prohlédl a všiml si, že drží v náručí vodníka s holým pozadím, které právě políbil. Em rychle vodníka pustil a utekl s pláčem pryč.

Vodník: Ale neříkám, že se mi to nelíbilo.

Em našel dalšího tvora, políbil ho a tvor se proměnil v prince. Em prince zahodil a šel dál. Princ ho ale následoval. Sledoval jeho prdelku, které se při každém pohybu natřásala.

Em: Hele, buzno, nekoukej mi na prdelku.

Princ: Já jsem se do tebe zamiloval, protože jsi mě svým polibkem zachránil ze žabí říše. Našpulil pusu směrem k Emovi. Em nevěděl, jak se z toho má vyvléknout. Hledal záchranu. Uviděl zelenou žabičku a nastrčil jí k princovi. Ze žáby se stal další princ.

Em opustil líbající se pár dvou princovských gayů a pokračoval v hledání Pana Rychlouška.

Uviděl další žábu, políbil jí a byl to zase princ. Po půl hodině šel za ním zástup deseti princů, kteří slintali nad jeho prdelkou. Em uviděl zase žábu. Políbil ji a nic. Políbil jí ještě jednou a nic. Em začal kolem žáby poskakovat a líbal jí více a více.

Princové: diví se, proč si vybral tu hnusnou zelenou potvoru a je ne.

Em: Pane Rychloučku II., to se nedělá mi takhle utíkat/ Přitiskl si želvu k hrudi a běžel k nim domů.

Běžel tak rychle, že si nevšiml okna a proboural ho.

Em:Mám ho. Radoval se hodinu z nalezení Pana Rchlouška.

Rose: A kdo jsou tamti?/ Ukazuje na partičku princovských gayů, kteří se zadýchaní a z posledních sil vlečou k domu Cullenů.

Em: To jsou nepovedený pokusy. Zabarykádujte se.

Jazz: Cože? Kdo na nás útočí? Jaké mají zbraně?

Em: Útočí na nás partička gayů a jejich zbraně jsou svůdné pohledy a slaďoučký hlásek.

Jazz:Určitě budou útočit na nás nejslabší článek, na Edwada. Schovejte ho.

Carlisle: Kde je Edward?

Přibíhá zhrozená Alice.

Alice: Edward je nahý na střeše a ukazuje se tam těm gayům.

Jazz: Ach ne. Ten je určitě pustí dovnitř. Odvlečte ho do sklepa.

Edward tančí nahý na střeše. Přibíhá Carlisle a Rose a táhnou ho pryč.

Edward: Né, né puste mě. Já jsem konečně objevil svojí orientaci. I bez kompasu.

Rose protočí oči.

Edward koketně mrkne na jednoho prince, který se rázem skácí slastí k zemi. Ještě jim mává a diktuje telefoní číslo, když ho Rose a Carlisle odvlekly ze střechy pryč.

Jazz: Co má Edward tak dobrého, že je přitahuje?

Rose přichází.:Myslím že přirození.

Jazz: to je ono. Kdo ho má nejmenšího?

Rose: Emovi se scvrknul.

Em se rozbrečí: Já za to nemůžu.

Jazz: Eme, ukaž jim ho.

Em vylézá na střechu. Stahuje si kalhoty. Všichni ho uvidí a zhrozeni se skácí k zemi.

Jazz: konečně /Jde si užívat s Alice.

Em: Pane Rychloušku, přišel váš čas. Kde jste?

Hledá a nemůže ho najít, pak si ale vzpomene, že želvy jsou většinou v krunýři. Pak najde krunýř.

Em: Pane Rychloušku, vylezte.

Želva nic.

Em to zopakoval.

Želva nevylézá.

Em si jde pro gumový zvon do záchodu. Snaží se dostat želvu z krunýře, nejde to. Vtom ucítí kouř. Otočí se za zdrojem zápachu. Pak Rychloušek je opřený o zeď a dává si odpolední cigáro.

Em: Tady jste/ Bere želvu do ruky a snaží se jí nacpat do krunýře. Želva nechce. Em použil násilí a svým nejsilnějším prstem tam želvu nacpal.

Em: tak a bude to. Kouše želvu.

 

O 3 dny později...

 

Em: páni, Pane Rychloušku, vy jste svalovec.

Pan Rychloušek se obhlíží. Vyleze z krunýře. Vidí ty břišní svaly, bicepsy a i jeho malý kamarád už není malý. Pan Rychloušek se obhlížel pak i v zrcadle. Uviděl růžovou stuhu, udělal do ní díry a dal si jí přes oči. Uviděl ho Em.

Em: Pane Rychloušku, opovažte se dát k té bandě podvraťáků Želv Ninjas. Želvy Ninja jsou podle mě největší mafiánský gang, tak pozor na ně.

 

Pan Rychloušek ale neposlechl. Dal se k Ninjám a dostal přezdívku Tvrďák Pepík, podle svého přirození.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmet a želvička 2:

 1
1. Naty12
10.04.2012 [16:47]

Našel jsem svoji orientaci .. i bez kompasu :DDD
Umírám :P :DDDDD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!