Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci » Rozhovor s Michalem Welchem

Bella a Carlisle


Rozhovor s Michalem WelchemNašla jsem rozhovor s Michaelem Welchem po premiéře jeho nového filmu „Unrequited" a přeložila jsem vám část, kde mluví o Rozbřesku a jeho působení v Twilight Sáze.

Po premiéře nového filmu Michaela Welche se poštěstilo redaktorce z webu Team - Twilight promluvit si s právě s tímto hercem, který hraje roli Mika Newtona v Sáze Stmívání, o které také padlo nějaké slůvko.

 

Team - Twilight: Už jsi četl scénář k Rozbřesku?

Michael Welch: Ne.

TT: Ale smlouvu jsi podepsal, ne?

MW: Ano, v Rozbřesku se objevím.

TT: Myslíš si, že je možné, že je pro Mika už vše uzavřené?

MW: To záleží na tom, jak se na to díváte. Znovu přemýšlím nad mou první ztracenou středoškolskou láskou v mém skoro dospělém věku. Nevzpomínám si, že bych takovéhle věci uzavíral, prostě jsem šel dál. Odmítnutí bolí a rozhodně nemůže být pro Mika lehké koukat se na to, jak si žena, kterou miluje, bere jiného muže. No, jiný „muž“, to si myslí on. Ale jsem si také jistý, že část jeho je za Bellu šťastná.  Je jasné, jak moc Bella miluje Edwarda. Takže si myslím, že je tady část, na které vám záleží, aby byla šťastná, takže tam může být nějaké to uzavření celého problému.

TT: Myslíš, že v Rozbřesku dostaneš více prostoru než v Zatmění? Tam jsi byl zhruba pět sekund. To bylo zklamání.

MW: Ano, v Zatmění jsem měl svou malou scénu v jídelně a potom na předávání maturitních diplomů s tím stupidním výrazem ve tváři, kde jsem seděl za Bellou a Edwardem v rozostřeném zaměření kamery. V Rozbřesku nejspíš dostanu podobný prostor jako v Zatmění. Nový měsíc byl můj vrchol v této sérii, což je divné, když se nad tím zamyslíte.

TT: Ta scéna v kině je skvělá, myslím, když je ti zle. To je excelentní. Velice příjemné na koukání. V tu chvíli mi bylo Mika líto.

MW: Na tuhle část jsem velice pyšný. To je má stopa ve Stmívání, tahle tří a půl minutová a ta v jídelně.

TT: Přála bych si vidět tebe a tvé lidské kamarády ve filmu trochu déle, ale obsah příběhu…

MW: Jo, není tam moc místa pro přidání dalších scén z knihy, která má téměř tisíc stran, takže režie nevyhledává něco k přidání. Spíše koukají, co by mohli vystřihnout.

 

Pokud byste si chtěli přečíst něco více, rozklikněte zdroj, kde je celý rozhovor v originálním znění. :)

Zdroj



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozhovor s Michalem Welchem:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!