Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Zaľúbil sa do dievčiny menom Isabell


Moja druhá jednorázovka. Isabell beží na stretnutie... Ale s kým? Je to veľmi krátke, ale dúfam, že sa vám to bude páčiť. Vaša VampireAlice :)

Stretli sa dvaja mladí ľudia. Mladík bol prekrásny, šľachtic, patril k mocnému upírskemu rodu. Dievča, hoc bolo len človek, krásou mladíka očarilo. Bolo to prosté dievča, no to zamilovanému mladíkovi nezabránilo prísť. Musel sa s ňou stretnúť, potajomky, aby nik o tom nevedel. Chcel sa s ňou rozlúčiť, navždy, nemohol dovoliť, aby jeho vládcovia vzali život nevinnému dievčaťu.

Keď prišiel na miesto stretnutia pod veľkým dubom, bola už noc. Ona hoci tušila, že on človek normálny byť nemôže, nič nepovedala, nedala to na sebe znať. Meškala, bežala za ním, bála sa, že odíde. Márne však zúfala, jej milý stál oproti nej a s láskou sa pozeral do jej očí. Na tvári sa jej leskol pot, keď spozoroval ho on, priložil jej chladnú ruku na líce. Striasla sa náhlym chladom.

„Nemuseli ste bežať, pani moja, ja čakal by som tu na vás až do konca sveta, nehol by som sa, aj keby som sa kameňom stal, neodišiel by som bez toho, aby som videl vašu prekrásnu tvár! Vaše oči ma uchvátili, sú tak nevinné, plné mladosti a krásy, och, pozrite sa mi do očí! Utopiť chcem sa v tej čokoládovej rieke, čo plynie vašimi očami!" Dievča sa začervenalo, ale pozrelo sa mladíkovi do očí. Mal ich zlaté, vzdal sa kvôli nej prirodzenej obživy, pil len zvieraciu krv, hoc hnusila sa mu, on však jej nechcel ublížiť. Ona nevedela však, že vždy, keď sa s ním stretne, keď jej venuje jemný bozk na líce, je v ohrození života.

„Nelichoťte mi tak, pane! Vaše slová mi vháňajú krv do líc, skláňam oči, ktorými však pozerať sa chcem len na vás! A teraz, prezraďte mi, prečo dnes stretnúť sme sa museli? Ach, nehovorím, že srdce mi neplesá, keď vás môj zrak zočí! Len pýtam sa, čomu vďačím za to potešenie vidieť vás?" Dievča ani len netušilo, že mladík chystá sa ho opustiť. Milovalo ho, úprimne a čisto. Mladík sklonil hlavu, vedel, že najhoršie slová vyrečie až o pár sekúnd. Bolo mu ľúto dievčaťa, ktoré bolo pre jeho svet krehké.

„Drahá moja, Isabell. Ja milujem vás najviac, ako môže niekto niekoho ľúbiť. Neodsudzujte ma pre slová, ktoré vyslovia moje ústa, bol by som ja najradšej, keby do mojich úst nepatrili. Teraz, dobre ma počúvajte. Musím vás opustiť. Moji vládcovia, nenávideli by vás! A moja sestra, bolesť by vám spôsobila, hoc by vedela, že vy máte moje srdce. Odpustite mi, láska moja." Isabella sa zahľadela do zeme a cítila, ako slzy opúšťajú jej oči a nohy sa jej podlamujú. Neuvládala dlhšie udržať ťarchu slov svojho milého. Verila, že nikdy nevysloví tieto ničivé slová, ohlasujúce koniec ich lásky. Padala na zem, zachytili ju našťastie chladné ruky. Položili ju opatrne na zem. Mladík klesol na kolená vedľa nej.

„Naozaj ma to mrzí, láska. To ty si mi zobrala srdce a navždy aj bude tvoje, hoc žil by som aj celú večnosť." Mladík sa zdvihol, poslednýkrát pobozkal Isabellu na čelo a pomalým krokom odišiel. Keď vedel, že Isabella ho počuť už nemôže, rozbehol sa svojou pravou rýchlosťou. Isabella ležala na zemi, zvalila sa na ňu ťarcha osudu. Vystrela ruku smerom, ktorým mladík odišiel. Cítila, ako sa jej srdce trhá, čierňava ju zavaľuje...

„Vráť sa ku mne. Milujem ťa, Alec!" zašepkala a vietor tie slová od jej úst a celú noc ich šepkal do povetria... Cítila, ako sa jej srdce trhá, čierňava ju zavaľuje...

***

„Matka, idem sa prejsť do lesa." Isabellina matka prikývla a ďalej vyšívala. Isabella odišla na miesto, kde toľkokrát sa stretla s Alecom. Dva mesiace prešli od toho, ako ju nechal pod ochranou veľkého dubu ležať na zemi. Od vtedy, hoci sa trošku spamätala, bývala nešťastná. Zrazu ozval sa dupot konských kopýt. Isabella sa postavila a uvidela bieleho koňa a jeho jazdca, ako mieri k nej. Nevedela, či utekať má, ale zvedavosť ju na mieste prikovala. Keď bol jazdec pri nej už blízko, zastavil a ladne zoskočil z koňa. Isabella bola ním očarená. Bol nádherný.

„Kto si, prekrásne dievča? Prečo takto neskoro túlaš sa?" Isabella sa začervenala.

„Meno moje je Isabella, pane. Neskoro ale nie je. Veď slnko síce nevidno, zahalené je mrakmi ako závojom, no nezapadlo ešte. Ak smiem byť taká smelá, čo vás zaviedlo do tohto kraja? Nikdy nevidela som vás." Jazdec sa usmial.

„Odpoviem na vašu otázku. Smerujem do Volterry, kde žijú moji známi. Poctili ma pozvaním na návštevu." Dievča prikývlo a jazdec znova vysadol na koňa.

„Krásna Isabella, stretla by si sa so mnou? Bola by to pre mňa česť." Isabella sa zahľadela do jeho zlatých očí a nevidela v nich nič nečisté. „Rada sa s vami znovu stretnem. Zísť by sme sa mohli tu, na tomto mieste, o takomto čase. Keď slnko už za horizont zapadá a opúšťa nás."

„Pri vás ma slnko nikdy neopustí, vy ste slnko. Prídem za vami, sľubujem." Zberal sa k odchodu, keď si Isabella spomenula, že jeho meno je pre ňu neznáme.

„Počkajte, pane! Smiem meno vaše poznať?"

Jazdec sa otočil.  „Samozrejme. Som sir Edward Cullen. Teším sa na vás, Isabella!" povedal a cvalom uháňal preč.

„Aj ja na vás, sir," zašepkala Isabella ticho, Edward sa otočil a usmial sa však, akoby slová ňou vyslovené počul. Bol spokojný. Lady Alice mala pravdu, konečne zaľúbil sa - do dievčiny menom Isabell.


Pre tých, čo čítajú moju kapitolovku Isabella reigns - chcete 4. kapitolu? Keďže pri druhej bolo 16 (!) a pri tretej len 8 komentárov, chcem sa spýtať, či je tu niekto, kto by ešte čítal túto poviedku. Tak čo hovoríte?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zaľúbil sa do dievčiny menom Isabell:

 1
03.03.2012 [8:47]

Adus15Pěkné. Bylo to moc pěkné zase něco jiného Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. daslli141
02.03.2012 [14:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [13:33]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [8:38]

LuciennePěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Sir Edward Cullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. marcela
02.03.2012 [6:05]

Moc hezký,takový starobylý. Emoticon Emoticon

4. MM
01.03.2012 [21:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
01.03.2012 [20:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2012 [20:44]

nikaokSorry, ale ja som väčšine z toho nerozumela... možno je chyba vo mne... to neviem... ale naozaj to bolo hrozne krátke a urýchlené... Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
01.03.2012 [20:43]

ja ju rada čitam:D len sa neviem dočkať toho ako Bella stretne Cullenov:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!