Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Věčně zamilovaná

4.wendy-Book


Věčně zamilovanáŘíkal jsi, že upíří láska je věčná - mýlil ses.

AVC

 

Říkal jsi, že upíří láska je věčná, pomyslela si Bella, když scházela schody. Vláčela za sebou kufr, jehož tíhu mohla sotva vnímat. Věřils tomu natolik, že jsi ze mě udělal něco, o co jsem tak naivně stála.

Kam se poděla ta tvá věčná odmítavost? Pohledem prohledávala pokoj, jako by se zoufale snažila zapamatovat si každičkou jeho část. Bál ses snad, že bych tě přestala milovat? Pobaveně se tomu zasmála, úsměv jí však z tváře ihned zmizel. Bál ses toho? Proto jsi mě proměnil? Abych tě milovala navěky?

Položila kufr pod schodiště. Zahnala nenasytné myšlenky, které bažily po okamžitém odchodu, a poslechla své srdce, které se chtělo naposledy rozloučit.

Opět vyběhla schody. Usmála se, když její pohled padl na fotografii, která byla postavena v jejich ložnici. Nehleděla však na Edwarda, který vedle ní stál. Hleděla na sebe.

Kdybychom tenkrát nepořádali oslavu mých narozenin, možná bych byla pořád ještě taková, jako jsem zde. Upírala pohled do hnědých očí nedokonalého člověka, kterým opět toužila být.

Co tě to proboha napadlo? Co Jasper udělal nic nebylo! Co to bylo za důvod k mé proměně?

Tys byl vždycky strašně naivní. Myslel sis, že takhle se to vyřeší? Ušklíbla se. Jasně že sis to myslel!

Vzala fotografii do ruky a schovala si ji do tašky, která jí visela přes rameno. Alespoň jednu vzpomínku, pomyslela si, pak se otočila na patě a zamířila do kuchyně.

Opět se usmála. Kuchyně, kterou jsme nikdy nepoužili. Zasunula židli, která byla příliš daleko od stolu. Stůl, u kterého jsme mohli sedět jen tak, ale nikdy jsme ho nemohli užít k jídlu.

Věčnost je tak nudná, když ji nemůžeme prožívat jako lidé. Být upírem je příliš… dokonalé. Příliš… snadné.

Piáno, na které jsi mi hrával mou ukolébavku, vzpomněla si, když usedala na stoličku před klavírem. Ukolébavku, která mě vždy ukolébala ke spánku. Tedy když jsem byla člověk. Pokrčila zklamaně rameny a natáhla ruku pro Edwardův sešit s notami. Zalistovala v něm a našla stránku, na kterou psal naposledy.

Užasle vydechla. Na usmířenou, přečetla z notesu, který nyní tak úpěnlivě svírala v rukou. On mi píše skladbu na usmířenou! Najednou jí bylo líto toho, co chtěla udělat, avšak věděla, že kdyby zůstala, bylo by to vůči Edwardovi ještě sobečtější gesto.

Už se rozhodla. Popadla do rukou tužku a začala psát pod nedopsanou píseň.


Drahý Edwarde,

jsem sobecká, když uvážím, že ti tohle dělám po tom, co jsi na mě byl vždy tak milý, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že to nechci udělat. Odcházím – navždy. Lituji toho, že jsem si to uvědomila až teď, už jenom kvůli tomu, čím jsem se stala. Naše láska – snad bych to ani láskou neměla nazývat, naše pobláznění mi vzalo Charlieho, Renée a všechny mé přátele.

Odpusť mi, prosím, ty poslední dny. Chovala jsem se odtažitě i přesto, že bych měla být milá – alespoň stejně tak milá jako jsi vždycky byl ty – abys na mě vzpomínal v dobrém. Doufám, že pro tebe se vše vrátí do starých kolejí. Vrať se ke Cullenům a žij svůj život, jako bychom se nikdy nepotkali. Kéž by to tak mohlo být i se mnou…

Nevím, co se stalo – možná jsem tě přestávala milovat už před mou proměnou… Každopádně, přestala jsem tě milovat. Ty si zasloužíš někoho lepšího – někoho, kdo bude vždy stát po tvém boku a bude tě milovat celým srdcem.

Sbohem, Bella

 

Bella přestala psát. Chvíli hleděla na slova, která zanechala na papíře, ale pak se beze slova zvedla a dala se k odchodu. Když byla u dveří, ještě popadla kufr, který stál u schodů, a pak vyšla ven.

Zavzlykala. Byl jsi dobrý přítel, Edwarde, ale to nestačí. Rozplakala se. Nevím, co bez tebe budu dělat… Kam půjdu? Nejraději by se otočila a vrátila se zpátky do domu, avšak přiměla se k chůzi. Sbohem, Edwarde…

Doběhla k autu, naposledy pohlédla na dům a pak odvrátila tvář. Ach, je mi to tak líto!

Nasedla do auta a o chvíli později se auto řítilo pryč po lesní cestě.


Říkal jsi, že upíří láska je věčná – mýlil ses…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věčně zamilovaná:

 1 2   Další »
18. Julie
23.03.2012 [19:51]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. LG
23.03.2012 [11:39]

pane jo, to bylo opravdu krásné :) nikdy mě vlastně nenadpadlo, že by to takhle mohlo jednou dopadnou, ale ted kdyz jsem si to precetla se to zda toik ralne :)

22.03.2012 [17:18]

janulkaóóóch Emoticon

15. Jannie
21.03.2012 [20:14]

Úžasné..! Poslední věta..? ► DOKONALOST..! Povídka byla skvěle napsaná, ty myšlenky, pocity... ♥

14. sara
20.03.2012 [20:17]

Kráása... Nechceš napsat i pohled Edwarda?

19.03.2012 [21:51]

páni to je síla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [20:30]

Bella130Páni, tak to bylo vážně krásně napsané. Smutné, ale krásné. No, Edwardova reakce by mě vážně zajímala. Je mi ho i líto. Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [20:15]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. daslli141
19.03.2012 [18:52]

Veľmi pekná jednorázovka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chela by som poznať pocity Edwarda keď si ten list prečítal, či to aj z jeho strany bolo tak, že ju prestal milovať. Krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lucka2010
19.03.2012 [18:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!