Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » V rytme môjho srdca - 1. časť

gggggggggg


V rytme môjho srdca - 1. časťJednorázovka o Jaredovi a Kim. Ako to mohlo celé vyzerať? Prvá časť je z pohľadu Kim a je naozaj krátka. Myslíte, že to dopadne dobre? Kim nemusí byť iba dobrá a milučká... Je to riadny rebel. Príjemné čítanie. Bubu

V rytme môjho srdca

1. časť

Kim:

Zatvorila som oči a zhlboka sa nadýchla. Doma mi hovoria, že stále zbytočne stresujem, no škola mi dáva riadne zabrať. Pozerať do očí ľuďom, ktorí si ma ani nevšimli, či nikdy nepozdravili, ale ani nevenovali pohľad - je ponižujúce. Mám jedinú najlepšiu kamarátku, ktorá ma nikdy nezradí a stojí na mojej strane, no je lepšie mať jediného priateľa ako tucet? Je síce jediná, ale verná. Potom je tu moja mladšia sestra Lizzie, s ktorou sme nerozlučné. Ibaže vekový rozdiel nás robí inými. Ja mám sedemnásť a ona štrnásť, no rozumieme si rovnocenne.

Pozrela som sa na školu, vzdychla a pridala do kroku nech nemeškám. Zasa ten učiteľský zbor strednej školy, ktorý je tu pre vás, ale ak máte problém, tak vás pošlú z jedného kabinetu do druhého. Ako minule. Mala som vyberať lístky od spolužiakov – na školské predstavenie, ktoré sa konalo mimo Forks. Učiteľka ma poslala od dverí k dverám, aby som to riešila s inými učiteľmi, a to je ešte nič, popri tom, že ona to mala organizovať. Je to normálne? Ona to organizuje a potom sa sťažuje, že ju s tým otravujem. Zakrútila som hlavou a zachichotala sa. Ľudia pri skrinkách na mňa čudne zazreli.

Nadhodila som pohľad umučenia, otvorila skrinku a vybrala knihu. Prvú hodinu mám dejepis, ktorý musím pretrpieť sama. Sedím vedľa nejakého indiána, ktorý sa na mňa za celý školský rok ani nepozrel.

Neviem, čo má za problém a rozhodne to nebudem riešiť. Vlastne mi to takto vyhovuje. On sa nepozerá na mňa a ja naňho. Ešte som si ani nevšimla jeho tvár. Nikdy som nad ním nepremýšľala, aj tak sme neprehodili ani pol slova. Proste samotár, ktorý sa stretáva iba s tou bandou chalanov. Všetci vyzerajú ako bratia, ibaže majú rozdielne tváre a výšku – myslím, že aj postavu. Všetci sú veľmi vypracovaní a s nikým sa nebavia, teda okrem seba. Za tým chalanom, ktorý vedľa mňa sedí, chodia stále cez prestávku. Zhovárajú sa v súkromí a ak sa k nim niekto priblíži, tak sa okamžite stíšia. Vyzerajú ako sekta, mám pocit, že ich spoznať nechcem, pretože to vôbec nevyzerá normálne.

Iní chalani, iné povahy, rozdielny život a životný štýl, no predsa vyzerajú, ako by ich mala jedna matka. Zakrútila som hlavou a vošla do triedy. Presne včas – akurát zazvonilo.

Usadila som sa na miesto a vytiahla mobil. Kútikom oka som sledovala svojho suseda. Najprv mierne pootočil hlavu, a potom sa na mňa pozrel. Cítila som, ako sa mi červeň hrnie do tváre, tak som radšej sklopila hlavu a svoje dlhé čierne vlasy prehodila cez plece.

Cez medzierky vo vlasoch som mohla vidieť jeho tvár. Pozeral na mňa normálne, ale zrazu vytreštil oči, až sa mi chcelo zasmiať. Oči mu prechádzali do úzkych štrbiniek, a potom ich znova vytreštil. Nechápala som, čo to stvára za grimasy, ale z úst mi unikol menší chichot. Ešte chvíľu na mňa pozeral vyjavene, no potom otočil hlavu smerom k tabuli, lebo do triedy vošiel učiteľ. Schovala som mobil a premýšľala. Dejepis je strašne nudný, takže po prečítaní prvého riadku z knihy, ma prešla všetka nálada a zostala som iba ja, môj rozum a ten chalan vedľa.

Vyzeral, že dáva pozor, no sem-tam sa zatváril šokovane alebo prekvapene. Nechápala som, čo mu asi tak šrotuje hlavou, ale veľmi by som to chcela vedieť. Vyzeralo to dosť divne.

Celý čas ma ignoruje, takže nechápem, čo sa mu teraz stalo. Vyzeral, akoby objavil svetlo, a to prvýkrát vo svojom živote. Ja som vždy vedela, že je čudný. Všetci tí jeho kamaráti sú čudní. A tomuto nechápem tiež. Mám niekde nejakú škvrnu? Alebo mu naozaj preplo?

Znova som naňho zazrela, ale zazeral aj on na mňa. Tak to bol trapas. Naše oči sa stretli. On vyzeral prekvapene a bol plný emócií, no to radšej nebudem riešiť, pretože tie emócie by museli byť naozaj čudné. Tváril sa pokorne a očividne pripravený na všetko. Ale na čo sa pripravoval?

Prestala som vnímať svoje myšlienkové pochody a nechala sa unášať jeho očami. Nikdy som si nevšimla, že sú hnedé ako horká čokoláda. Taká farba očí patrí do múzea, pretože niečo také nenapodobní ani Da Vinci. Jeho plavé vlasy, ktoré naberali nádych hnedej farby. Jeho veľké ruky, ktoré... Asi mi naozaj preskočilo!

Otočila som od neho hlavu a šokovane pozrela okolo seba. Chytil ma do pasce! Normálne ma opantal! Toto nie je možné... Zaľúbila som sa doňho?

Do chalana, ktorý ma celý čas ignoroval? Do chalana, s ktorým nie je reč? Do chalana, ktorý ma možno ani nemá rád? Do chalana, ktorý patrí k sekte, ktorá je – mimochodom – postrachom celej La Push? Tak to som dopadla...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V rytme môjho srdca - 1. časť:

 1
4. sylvín
13.07.2011 [21:48]

už se těším na další část Emoticon Emoticon

29.06.2011 [13:43]

AalexSkvělé, moc se těším na pokračování. Pohled Kim je vážně zajímavý. Jsem zvědavá, jak s ní Jared začne mluvit a jak se dají dohromady. Píšeš krásně. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [16:22]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [19:48]

NatyCullenBubu, nevím, kolikrát Ti to už opakuji, ale píšeš úžasně a poutavě. Všimla jsem si, že sis oblíbila vlkodlaky, ale líbí se mi to. Dokážeš příběh popsat tak barvitě a z každé situace dokážeš udělat velkou bombu, která je přeplněna emocemi. Emoticon
Jinak příběh je skvělý a originální. Pohled Kim, která je neoblíbená v kolektivu, na Jareda je super! Zprvu tak divný a plachý Jared, který se teď o ni začal zajímat. Emoticon
Jsem zvědavá, jak popíšeš jejich první konverzaci atd., zkrátka jejich seznamování. Emoticon Opravdu pěkné - jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!