Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Úľava v podobe smrti!

a jede se!


Úľava v podobe smrti!Každého sem - tam chytí mierne divná nálada... :) Mňa pochytila trošku maličká depka a tak vzniklo toto... :) Pomohla tomu aj jedna pesnička... Dúfam, že sa bude páčiť... komenty potešia :)

Úľava v podobe smrti!

Dievča išlo po ulici. Bola už tma a pršalo, veľmi husto pršalo. Dážď jej máčal jej dlhé mahagónové vlasy a miešal sa s jej slzami. Na dané ročné obdobie bola zima a vo svojich mokrých šatách mrzla. Bola jej zima a bolelo ju celé telo, no žiadna fyzická bolesť nemohla byť horšia, ako tá, ktorú cítila vo svojej hrudi.

 

Od dňa kedy jej vytrhol srdce a nechal tam veľkú hnisajúcu dieru, neubehlo až tak veľa času. Pre ňu to bolo to najhoršie, najbolestivejšie a najdlhšie obdobie jej života. Keď jej hovoril tie vcelku obyčajné slová, jej sa zrútil celý svet. Snažila sa v jeho očiach nájsť niečo, čo by hovorilo o opaku. Pozerala sa do jeho krásnych úprimných očí a vedela, že všetko čo povedal, myslel vážne.

 

Keď na to teraz spomínala, nemohla uveriť, že najkrajšie obdobie života má už pravdepodobne za sebou. Aj napriek tomu ako veľmi jej ublížil, naňho nedokázala zabudnúť. V kútiku duše vždy vedela, že ich niečo rozdelí, no počítala s tým trochu neskôr.

 

Niekto by si pomyslel, že by ho za to čo jej spravil mala nenávidieť, no nato ho až príliš milovala. Milovala ho tak ako nikdy nikoho, a bola si istá, že nikdy nebude nikoho milovať tak ako jeho. Keď sa teraz zamýšľala nad svojou úbohou existenciou, do niečoho vrazila. Zdvihla oči a dívala sa do smiešne detskej tváričky, orámovanej hustými, kučeravými vlasmi. Normálny človek by sa zľakol toho nemilosrdného výrazu, červených očí a zubov vycerených vo výsmešnom úškrne, no ona vedela pravdu a vedela, že sa nemá čoho báť.

 

Victoria ju zabije rýchlo, ako upír. Vlastne jej za to bola vďačná. Zbaví ju tej bolesti, bolesti z JEHO odchodu. Keď ju zabije, bude po všetkom . Bude KONIEC. Neprežila síce dlhý život, no máloktorý človek prežil to čo ona a ona za to bola vďačná.

 

Pozrela sa jej do očí, do tých krvavočervených očí a čakala. Vedela, že sa blíži jej smrť, no nedokázala sa báť. Posledné, čo vo svojom živote ucítila, boli jej mramorovo chladné pery a zuby ostré ako britva na svojom krku.

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úľava v podobe smrti!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!