Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Takto to nemalo dopadnúť!

Carlisle a Esme tapeta by Alice


Takto to nemalo dopadnúť!Je to jednorázovka a musím priznať, že dosť pesimistická. A smutná. Neviem prečo, ale lepšie sa mi píšu také depresívne príbehy. Dúfam, že vám to nevadí a že som vás nesklamala. Je to o tom, že nie vždy všetko dopadne tak, akoby sme chceli. No čo viac dodať....prajem príjemné počteníčko :-)

Takto to nemalo dopadnúť!

Bella:

Všade navôkol mňa bol oheň. Nachádzala som sa v teraz už rozpadnutom sklade, ktorý bol zaplnený hustým šedým, trošku červeným dymom. Keby som bola človekom, oči by som mala zaslzené a od podráždenia červené. Po čase by som sa určite udusila.

Ale mňa práve zožierali úplne iné problémy. Som tu, pretože sa tu odohrávala vojna. Ja s rodinou Cullenových proti skupine vlkolakov. Zarazilo ma, že to boli moji priatelia proti ktorým musím bojovať. Jacob, Sam, Seth a ostatní. Prečo musia byť tak tvrdohlavý? Všetko toto vzniklo len kvôli tomu, že som sa stala upírom. Edward ma premenil a vlkolaci to nechceli pripustiť. Cullenovi porušili dohodu. A tak sme proti nim teraz bojovali.

Bola to moja vina. Všetko som to zavinila ja. Keby som ešte bola človekom nič z tohto by sa nestalo, ale nemôžu jednoducho pochopiť, že ja Edwarda milujem a chcem byť s ním až na večnosť? Je to naozaj také ťažké? Veď predsa vlkolaci majú ten svoj otisk. Vedia, aké to je, tak prečo nás nemohli nechať na pokoji?

Jedného dňa vtrhli ku Cullenovým a vyzvali ich k vojne. Boli nekompromisný. Dohodli sa na tomto sklade, pretože je kilometre vzdialený od akejkoľvek ľudskej bytosti. Dali nám jeden deň. Nevedeli sme, pre koho je tým posledným. Upíry aj vlkolaci sú rýchli a silný. Dalo by sa povedať, že sú si silnou konkurenciou. Ale nie som z toho nadšená. Mám ich všetkých rada a teraz ich mám zabiť inak zabijú oni nás? Pripadá mi to nefér. To je tá dohoda až taká dôležitá?

Teraz som zmätená. Viem, že ešte pred chvíľou som bojovala, no teraz sedím na zemi uprostred zničeného skladu. Nikto pri mne nie je. Ani svojím dokonalým upírím sluchom nepočujem nikoho. Neviem, čo sa tu stalo, ale začína ma pohlcovať panika. Tá naberala na intenzite, keď som si uvedomila, že dym, ktorým je teraz pohltená celá miestnosť, je mierne sfarbený do červena. To znamenalo jediné. Niekto z mojej rodiny umrel. Prudko som sa zodvihla a začala rozhliadať všade naokolo. Krútila som sa na vlastnej osi a snažila nájsť aspoň nejaký útržok niekoho živého. Kohokoľvek. Ale nikto tu nebol. Ani Cullenovi, ani vlkolaci.

Začínala som byť mierne paranoidná a myslím si, že aj oprávnene. Bála som sa o Edwarda. Prosím, nech sa mu nič nestalo. Bez neho nedokážem existovať. Vtedy na mňa doľahli kohosi myšlienky. Netušila som, akým spôsobom, ale to mi bolo v tú chvíľu úplne jedno. Dôležité bolo to, komu patrili. A to môjmu Edwardovi.

Bella, uteč! Prosím! A nezabudni... vždy ťa budem milovať.

Čo to trepe? To sa so mnou akože lúči? Naozaj si myslí, že len tak utečiem?! To ani náhodou. Snažila som sa ako keby vystopovať smer tých myšlienok a akýmsi zázrakom som ho uvidela. Ležal bezvládne na zemi a okolo neho bol oheň. Nebola iná cesta ako sa k nemu dostať. Musím ísť cez. Pravdepodobne ma to zabije, ale nemôžem tu len tak stáť a nechať ho umrieť.

Spravila som prvý, najprv váhavý krok, no potom som už bola rozhodnutá. Ak umrie, umriem s ním. Pokúsila som sa oheň preskočiť, ale jeho plamene si ma aj tak našli. Každé miesto, na ktorom sa čo i len na stotinu sekundy objavil plameň, sa vznietilo a začalo planúť a vo mne vzbudzovalo neutíchajúcu bolesť. Bolo to ešte horšie ako pri premene. Neviem či sa mi to len zdalo, ale popálené miesta pre mňa vážili, akoby mali niekoľko ton. Ťahali ma k zemi. Bola som si istá, že sa zosypem, ale chcem byť pri ňom. Nohy ma už neudržali a ja som padla na štyri. Plazila som sa k nemu. Bolesť sa čím ďalej viac stupňovala a ja som vedela, že sa moja existencia blíži cieľu. Delilo ma od neho posledných pár centimetrov a ja som sa už plazila úplne. Snažila som sa ťahať rukami, podopierať sa nohami, no šlo to ťažko.

Keď som konečne pohliadla do jeho tváre, zaplnil ma najväčší smútok, aký som dovtedy zažila, ale potom ho vystriedala radosť. Mal zatvorené oči a ja som vedela, že už nežije. Bol mŕtvy. Bol to otrasný pohľad, ale potom som si uvedomila, že umriem s ním. Budeme opäť spolu. Bok po boku. S poslednými sekundami môjho bytia som sa naklonila k nemu a pošepkala: ,,Už za chvíľu budeme opäť spolu. Milujem ťa." A pobozkala ho. Ľahla som si do jeho náruče a zavrela oči. Bolesť som zahnala do kúta a cítila som, že ma vedomie už opúšťa. ,,Zbohom." Bolo moje posledné slovo patriace všetkým, ktorých milujem.

Edward:

Ležal som na zemi a začul akýsi jemný boľavý hlások. Patril Belle. ,,Už za chvíľu budeme opäť spolu. Milujem ťa." To hovorila mne? Snažil som sa otvoriť oči, ale šlo to sťažka. ,,Zbohom." Ďalšie slovíčko putujúce z jej krásnych úst. Ale o čom to hovorí? Nabral som posledný zvyšok vôle a konečne otvoril oči. Bella mi ležala v náručí. Po celom tele mala popáleniny. Zhrozil som sa. Kto jej to urobil?! Začal som s ňou triasť a dúfal som, že nie je mŕtva. Nemôže byť!!! Keď som si uvedomil, že je všetko stratené, zrútil som sa. Ona...ona tu už nie je. Opustila ma. Začal som vzlykať a stále som triasol jej mŕtvym bezvládnym telom. Nakoniec som to vzdal. Prečo sa to muselo stať mne? Je mŕtva, naozaj mŕtva. Už nikdy neuvidím jej krásny úsmev, už nikdy ju nepohladím po jej krásnej pokožke a už nikdy ju nepobozkám.

Pevnejšie som si ju privinul v náručí. To nemôže byť pravda. ,,Nieeeeeeeeeeeeee!!!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Takto to nemalo dopadnúť!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!