Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Smrť Renesmee - 2. časť

Ples


Smrť Renesmee - 2. časťDúfam, že si niekto ešte spomenie na túto poviedku. Najskôr som to nechcela dopísať, lebo prvá časť sa mi zdala zle napísaná, ale spätne som si prečítala tie krásne komentáre a rozhodla som sa dopísať ako skončí Renesmee. Trvalo mi to dlho, ale predsa som to napísala. Tak ako skončí Renesmee? No musíte si to prečítať. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, KatarinaCullen.

2. časť

„Carlisle?!“ Keby nie je Bella upír, už by sa mi tu zložila.

„Ja si nie som istý. Možno sa mýlim. Teda dúfam, že sa mýlim,“ povedal a za ním sa zjavil zvyšok rodiny.

„Čo je s Nessie?“ zavrčala Bella na Carlislea. Bella vrčala na Carlislea? To sa mi muselo len zdať. Bohužiaľ sa mi to nezdalo. Bella naozaj vrčala. „Povedz mi, čo je s mojou dcérou!“

„Bella, upokoj sa.“ Chytil som Bellu za pás a stiahol, lebo už stála pred Carlisleom.

Pokojne, Edward. Upokojím ju. Jasper mi poslal v myšlienkach a ja som prikývol.

„Nie, Jasper! Prestaň! Nechcem, aby si ma upokojoval. Chcem vedieť, čo je s Renesmee.“ Pri poslednej vete sa jej chvel hlas. Skryla si tvár do mojej košele a buchla ma päsťou do ramena.

Všetci sa pozreli na Carlislea, ale on naďalej sledoval svoje topánky. Chcel som vyčítať niečo z jeho mysle, ale z nejakého mne neznámeho dôvodu si skrýval myšlienky. Myslel na včerajšie správy.

„Carlisle?“ opýtal som sa a on konečne zdvihol hlavu. „Čo sa deje?“

„Ja mám dobrú a aj zlú správu,“ povedal nakoniec a Bella sa okamžite odlepila od mojej košele a s prosbou hľadela na Carlislea. Carlisle sa nadýchol a potom spustil.

„V Renesmee sa práve bijú dva jedy. Edwardov a Bellin.“ Pozrel sa každému do tváre. A každý myslel na to najhoršie. Samozrejme to nechceli prijať, ale ešte nikto nevedel, čo Carlisle povie. „Tá dobrá spáva je, že jeden jed sa vstrebe a Nessie bude mať navždy silu novorodeného. To znamená, že nakoniec sa premení na upíra, keď sa jeden jed vstrebe,“ povedal a potom sklonil hlavu. Každý si vydýchol úľavou a Bella sa dokonca usmiala. Ponuré myšlienky boli zahnané a nahradila ich radosť. Ale Carlisle povedal, že to bola dobrá správa aká je teda tá zlá?

„A tá zlá správa?“ opýtal som sa a všetky myšlienky sa zarazili. Carlisle si povzdychol a zdvihol hlavu.

„Neviem kedy sa ten jeden jed vstrebe. Môže to trvať deň alebo aj celý rok.“ Bella zalapala po dychu. Odmietal som veriť jeho slovám. Nie, to sa nesmie stať. Teda, to sa musí stať! Musí sa premeniť!

Všetci sa pomaly rozišli a s Nessie v izbe som ostal len ja s Bellou.

„Bude to fajn. Uvidíš.“ Pritiahol som si ju a pevne objal. Cítil som, že potrebuje podporu. Rovnako ako ja som potreboval cítiť, že je Bella pri mne.

„Ja viem,“ povedala, ale hlas sa jej zlomil. Hladkal som ju po chrbte, keď sa zrazu ozval Emmett.

„Poďte všetci sem!“ skríkol, až som sa zľakol, čo sa zase stalo.

„Čo sa zase stalo?“ opýtala sa Esme, keď sme boli všetci v obývačke. Emmett proste ukázal na televízor a pridal hlas. Na CNN sa práve objavil prezident.

„Dobrý večer. Dnes vám prinášam tie najlepšie správy. USA podpísalo mierovú zmluvu. USA vystupuje z tretej svetovej vojny. Už sa nemusíte báť vychádzať z vašich domov. Všetko sa zmení. Naša krajina bude prosperovať. Všetko sa k dobrému obráti. A môžem vám povedať...“

Zrazu televízor letel cez celú miestnosť. Narazil o stôl, ktorý sa hneď rozlámal. Ani som nezaregistroval, kedy sa Bella vymanila z mojej náruče, ale zrazu tu pobehovala a rozbíjala nábytok.

„Bella, prestaň! Prečo vyvádzaš?“ opýtal som sa a snažil ju pevne chytiť, nech prestane nadávať a vyvádzať ako zmyslov zbavená. Ale šlo to ťažko. „Emmett?!“

S Emmettom sme ju našťastie stihli zastaviť skôr, než zdemolovala celú obývačku. Pevne som si ju držal v náruči pritisnutú na moju hruď. Bella najprv do mňa búchala päsťami, ale po chvíli to vzdala a uložila sa mi na rameno.

Ostatní členovia rodiny nás v tichosti pozorovali. Preto sa teraz ozývali len Belline vzlyky, dve bijúce srdcia a prerývané dýchanie našej rodiny.

„Čo sa stalo Bella?“ opýtal som sa jej nežne.

„On podpísal mierovú zmluvu! Keby ju podpísal o dva dni skôr, Nessie by nebola v takomto stave.“ Opäť ma udrela.

„Bella, ty si rozmlátila televízor len preto, lebo...“ Emmett ani nedopovedal a Bella naňho už vrčala. Okamžite stíchol. Bella sa zvrtla a vypochodovala naspäť hore. S povzdychom som sa vybral za ňou.

„Belli,“ šepol som a chytil ju okolo pása. Oprela sa o mňa, ale stále pozorovala Nessie. Ach, Nessie. Nemali sme ju púšťať samú s Jacobom.

„Čo sa deje? Zdalo sa mi, akoby tu niekto rozbíjal nábytok,“ povedal Jacob rozospato medzi dverami. Bella sa trochu hystericky zasmiala.

„Áno. Rozbila som televízor, stolík, vázu a neviem, čo všetko ešte,“ povedala polohlasne a potom sa usmiala.

„A prečo?“ opýtal sa a prešiel k Nessie z druhej strany.

„Vojna skončila,“ potichu zavrčala.

„Si z toho taká šťastná, že rozbíjaš nábytok?“ opýtal sa sarkasticky, ale potom zvážnel. „Ako je Ness?“

Bella vzlykla, ale to bola jej jediná reakcia. Jacobovi to budem musieť povedať asi ja.

„Tak čo?“ Jeho myšlienky boli rovnako nepokojné ako jeho hlas.

„Jacob, Renesmee sa zmení na upíra.“ Jacob si povzdychol, ale ja som ešte neskončil. „Lenže nevieme kedy.“

„Ako to myslíš?“

„Nevieme, kedy sa Nessie premení. Môže sa premeniť o päť minút alebo päť dní, päť rokov.“

Jacob zalapal po dychu a zviezol sa do kresla. Bella sa odtiahla a pristúpila k Nessie. Pohladila ju po vlasoch a dotkla sa miesta kde ju pohrýzla.

O týždeň

„Bella, musíš ísť loviť.“ Ja už neviem ako ju mám presvedčiť. Už tu sedí pri Nessie týždeň. Mala by ísť na lov, ale odmieta sa odtiaľto pohnúť.

„Nemôžem nechať Renesmee samú,“ povedala a ani sa na mňa nepozrela.

„Bella, jej stav sa nezmení za tú hodinu, čo budeš loviť.“ Prisadol som si k nej a chytil ju za ruku. Ona len zakrútila hlavou. „Kým budeš preč, môže pri nej sedieť niekto iný. Poprosím Esme alebo hocikoho iného. Každý to spraví s radosťou.“

Vyzerala, že nad tým premýšľa. Nechal som ju a zatiaľ jej krúžil prstom po dlani. Zdvihla druhú ruku a pohladila ma dotykom jemnejším ako vánok. Uprela na mňa svoje čierne oči a usmiala sa.

„Pôjdeme loviť.“ Prikývla a ja som sa už postavil, ale ona stále sedela. Pochopil som. „Esme! Mohla by si postrážiť Renesmee, kým sa vrátime z lovu?“

Esme stála v dverách a okamžite prikyvovala. Bella si povzdychla a postavila sa.

Náš zvyčajný hravý lov bol nesmierne tichý. Dolovil som a ešte pozoroval Bellu. Trhalo mi moje mŕtve srdce. A dvojnásobne. Kvôli Renesmee a Belle. Obe trpia - a mojou vinou. Ja som im spôsobil toto utrpenie. Zničil som im životy.

„Edward?“

„Áno?“ Bella stála vedľa mňa. Asi som sa príliš zamyslel.

„Čo sa deje? Hlúpa otázka... ale teba trápi aj niečo iné.“

„To nič, Bella.“ Nemôžem ju teraz zaťažovať ďalšími banalitami. „Poďme domov.“

Bella zabudla na náš rozhovor a okamžite sa otočila smerom k domu. Bežali sme a boli sme tam o pár minút. V dome bol nejaký ruch.

„Čo sa deje?“ opýtala sa Bella hneď keď sa otvorili dvere.

„Renesmee,“ ozvalo sa z hora. To jediné slovo stačilo na to, aby som skoro stratil nervy. A Bella tiež. Okamžite sme boli v jej izbe. Jacob a Carlisle boli pri posteli a ostatní stáli stranou.

„Renesmee sa začala premieňať,“ oznámil nám Carlisle.

„Ja som ti to hovorila!“ zavrčala Bella a vrhla na mňa nahnevaný pohľad. „Ako dlho?“

„Už len chvíľu.“ Usmial sa. „Mali by sme ich nechať osamote.“ Otočil sa k ostatným.

Pri Nessi som ostal len ja, Bella a Jacob. Bella ju držala za ruku a Jacob za druhú. Kľakol som si k posteli vedľa Ness a Belly. Prežíval som to opäť. Najprv moja premena, potom Bellina a teraz našej dcéry. Opäť čakám až otvorí oči a bude so mnou naveky. Ale teraz je to iné. Nessie s nami už bola naveky. Ona túto premenu nemusela podstúpiť.

Aká bude teraz moja Ness? Jacobove myšlienky sa zaoberali správnou otázkou.

Budeme musieť Nessie vysvetliť aká bude silná. Bude sa musieť učiť ovládať svoju silu. V každom prípade okrem Emmetta. Dúfam, že nám to Renesmee odpustí.

Renesmee sa prudko nadýchla a otvorila krvavé oči. Už nemá tie nádherná Belline čokoládové oči. Keby môžem plakať, plačem. Ale som zároveň aj šťastný. Ness prežila. Nemusela, ale prežila to.

Renesmee sa opäť nadýchla a posadila sa do nového života. Do života mŕtvych, nočných netvorov.

 

1. časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrť Renesmee - 2. časť:

 1
5. mňamka
07.11.2011 [13:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. alžbětka
05.11.2011 [19:03]

Emoticon Emoticon

05.11.2011 [15:52]

PetraCullenTakže nejdřív tě pořádně seřvu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Připrav se! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vyšla druhá část takové úžasné jednorázovky a já o tom nevím?! Málem jsem dostala nadšením infarkt! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Máš štěstí, že to vyšlo dnes a ne před měsícem jinak už by bylo po tobě! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dobře, vem to čert neboli Rozcuch, Zrzoun. (pozn. mě Eda) Emoticon Emoticon Emoticon Pokusím se o delší komentář, ale nic nezaručuji. Emoticon Emoticon Teď se konečně dostanu k téhlé povídce! Emoticon Emoticon Prostě byla krásně napsaná, byly tam veškeré emoce jak Bella útočila na Carlislea, protože měla strach o svojí dceru. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vůbec jsem se jí nedivila... Emoticon ALe lituju Carlislea, neměl to lehké. Emoticon Emoticon Emoticon S Jacobem to také otřáslo a není se čemu divit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon První část se ti též moc povedla a dvojkou si to moc hezky zakončila! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Takže tleskám, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon klaním se ti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a zůstavám na závěr s oevřenou pusou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Prostě jedním slovem super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.11.2011 [15:39]

selena257ehhhmm nemyslím že by si to mala takto ukončiť Emoticon Emoticon napísala by si prosííííííííííííííím (smutne koukám) pokráčko? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Faye
05.11.2011 [8:06]

Fayeto je krásné! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!