Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Smrt Edwarda - Stmívání II.

vps_03


Smrt Edwarda - Stmívání II.Další povídka ze soutěže "Co by se stalo, kdyby ..." Kniha čtvrtá, autorkou je Lea

Mohlo to začít, jako každé normální ráno...... mohlo.... ale nezačalo. Máte taky někdy ráno pocit, že máte mokro v kalhotách? Tak u Emmetta to nebyl jen pocit.

„Mamííííí jí jsem se počůral!“ Zakřičel směrem k vedlejším dveřím a začal divoce máchat rukama, jako by si takhle mohl pomoct od pocitu mokra.

„Už jsem tady miláčku!“ Do pokoje se vřítil Esme..... zavětřila.....

„Ale Emmette! To ses nepočůral, ale polil ses tou limonádou, co jsi včera ukradnul v tom obchodě!!

„Aha, tak já půjdu zase spát!“ Emmett i s mokrýma trenkama s sebou praštil o postel. Ta se s hlasitým „prásk“ zřítila na zem.

Emmetta přešla spací nálada a tak se zvednul, došel k Esme vtiskl jí polibek a prohlásil:

„Oprav to mami!“

Emmett si to namířil rovnou do obýváku. Na dnešek naplánoval pro něj a Jaspera naprosto úžasnou hru, až holky odjedou na nákupy (při dnešní náladě Alice je velká šance, že už to bude jen hodinka) On a Jazz vytáhnou všechnu náplň ze všech polštářů a až se holky vrátí (počítejme tak 16 hodin?) Začnou volat „Sněží!!!!!“ Emmetta tato představa naprosto nadchla! Jenže jakmile sešel dolů, čekalo ho nemilé překvapení.

„Ať tě ani nenapadne to, do čeho chceš zatáhnou Jaspera!“ Alice si významně poklepala na spánky.

Jenže zapomněla, že v jedné ruce drží Jaspera a málem mu vypíchla oko. Druhou, volnou rukou se na táhla za Emmettem a vlepila mu pořádnou facku.

„Abys věděla! Tak tohle povím mamce!!“ Zahýkal Emmett.

„Doufám, že nevynecháš tu část s roztrhanýma polštářem. Protože jestli to hodláš říct Esme, tak Edward může kusy tvého těla jít rovnou hledat na zahradu a já můžu zapálit hranici!“

„Ty taky nikdy nejseš pro žádnou srandu!“ S těmito slovy se Emmett obrátil a odešel.

V pokoji zavládlo ticho. Alice se v klidu usadila k letnímu katalogu nějaké příšerné drahé značky a Jasper vyrazil hledat Emmetta. Na Partyzány jim přece nikdo nezakázal hrát!!!!

Mezitím u Edwarda...

 

 

Edward seděl u svého notebooku a přemýšlel. Od té doby co mu utekla Bella s Arem mu nebylo nejlíp. Navíc nesnesl představu, že tak krásný a inteligentní upír jako on může být volný. A tak ho napadl výborný nápad! Internetová seznamka! Edward už měl vybraných pár uchazeček o jeho neodolatelný úsměv. Z nich jednoznačně vedla tahle.

 

-Jsem krásná a nespoutaná! Pokuď se se mnou chcete seznámit, napište mi na e-mail .......-

 

Jo té napíšu! Řekl si v duchu Edward. A jak řekl tak udělal.

 

Po pár hodinách...

Konečně mu odepsala!!!!

 

–vybrala jsem si tě ze stovky mužů!!! Můžeš být šťastný, pojď si psát na icq!! Mé je ......-

 

ICQ

 

/Vampire/ - Edwardova velmi originální a nepředpokládaná přezdívka.

/Beauty/ - Přezdívka neznámé.... (Také velmi vystihující)

 

 

/Vampire/ Ahoj!

/Beauty/ Zdravím! Můžeš mi říct kolik ti je ?

/Vampire/ 17

/Beauty/ Jak dlouho je ti sedmnáct?

/Vampire/ Chvíli.... Smím se tě zeptat, jak se jmenuješ?

/Beauty/ Nevím....

/Vampire/ To je hezké jméno!!!

 

Mezitím u Rose....

 

 

Rosalie seděla u svého počítače. Jedním okem sledovala svůj cheat s neznámým a druhým jestli nejde Emmett. Na jednu stranu se jí s neznámým povídalo dobře a na druhou stranu měla pocit, jako by ho znala...Snad je to jen pocit!

 

A jsme zase o patro níž....

 

Carlislie seděl u stolu a pitval plyšového medvídka.

„To byl můj neoblíbenější tati!!!“ Zvolal Emmett.

„Já jsem se chtěl jenom podívat co má vevnitř.“ Řekl nevině Carlislie.

„To určitě! Vsadím se, že jsi mi tam dal časovanou bombu! Až se budu s Brumlou zase mazlit, tak bouchne a bude po mně!“

„Nééé to bych si nikdy nepřál!“ Přesvědčoval Carlislie Emmetta.

„Tak já ti věřím tati!“ Prohlásil Emmett a vzal si od něj rozpáraného medvěda.

Carlislie si dal obličej do rukou a zašeptal „Škoda, že mě to s tou bombou nenapadlo, jako prvního!!!

 

A opět u Edwarda...

 

Po chvíle konverzace si Edward Beauty opravdu zamiloval.

/Vampire/ A s kým teda bydlíš?

/Beauty/ To nestojí za řeč! Máma, táta, ségra a bráchové. Ten jeden z nich to ti řeknu! To je ale blbec!

/Vampire/ A jak se jmenuje?

/Beauty/ Edward Směšný jméno co?

/Vampire/ To jo.....

 

Edward začínal mít podezdření...

 

/Vampire/ Tak už mi konečně řekni, jak se doopravdy jmenuješ.

/Beauty/ Tak dobře!

/Beauty/ Rosalie

 

To nemůže být možné! Nééé ona to být nemůže!!! Edward se sebral a vrazil Rosalii do pokoje.  Rose v rychlosti zaklapla notebook a nevinně se usmála.

„Tak já jsem blbec? Jo?“ Zařval

„Ty jsi Vampire?“ Zašeptala Rose zděšeně.

„Ano!“

„V tom případě přísahej, že o tom..... o tom nikomu neřekneš!“

„Přísahám!“ Řekl Edward a rychle se šel vybrečet do svého pokoje.

 

A naposledy dole...

 

„Tatí proč mi maminka nechce dovolit chov králíčků?“ Ptal se Emmett bezradně Carlislieho.

Carlislie se zamyslel. Kralíčky ještě neviděl ( zevnitř).

„Esme měli by jsme je Emmettovi dovolit! Je to přece jen dobrá výchovná pomůcka pro malého upírka!“

„Malého!“ Frkla Esme.

V tu chvíli do pokoje vešli Edward a Esme!

„Mami, řekni ať za mnou Edward přestane chodit!“

„Edwarde, proč pořád otravuješ sestru?“ Zeptala se láskyplně Esme.

„Protože jsem se do ní zamiloval!“ Prohlásil Edward.

„A dost!...“ Zvolala Rose...“...Emmette bal se! Stěhujeme se někam hodně, hodně daleko!!!“

Emmett se nenávistně podíval na bratra a potom zařval:

„Tak ty jsi mi chtěl ukrást mojí ženu?!“

Natáhnul ruku aby ho uhodil...., ale nedokázal to.

„Jsem slaboch! Ale aspoň né panic!“ prohlásil.

Potom se otočil a odešel do koupelny ( tajně si vytrhávat obočí).

Edward se opět očima lepil k Rose. Ta nervózně těkala mezi jím a kuchyňskou pánví. Přitom se snažila myslet na nákupy. Ve chvíli kdy Edward mrknul, ona ho bleskurychle majzla pánví. Co se stalo pak Vám ani nechci popisovat. Jenom podotknu, že Jasper se v tom dosti vyžíval. A tak skončil dlouhý život Edwarda Culena..............

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt Edwarda - Stmívání II.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!