Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Síla samoty


Síla samoty

Povídka se odehrává asi 20 let po Rozbřesku. Však s jednou změnou - setkání s Volturiovými nedopadlo tak, jak mělo. Jak se s tím srovná člověk, který miloval svou dceru nadevše?

(PS: Berte tuto povídku s rezervou. Jednodílné povídky moc nejsou mým šálkem čaje, ale někdy se to naučit musím, ne? Prosím o kritiku. ;))

Přeji příjemné čtení. Kacennnka.


V zapadlém městečku ve státě Washington, na verandě bílého domu, seděl muž. Muž byl již v požehnaných letech lidského života. Jeho dříve uhlově černý knír byl šedé barvy a jeho dříve černé kučeravé vlasy byly stejného odstínu. Vypadal jako normální šedesátník, však v jeho nitru bylo něco zvláštního. Jeho srdce bylo rozlámané na několik set malých částí, díky odchodu jeho nejmilovanějších lidí.

Ten muž měl dříve spoustu přátel, jen už se s nimi nechce, nebo nemůže stýkat. Jeho nejlepší přítel, Harry Clearwater, asi před dvaceti lety zemřel na infarkt. Harryho žena, Sue, zemřela před pěti lety při autonehodě. Billy Black zemřel při napadení medvědem. Jeho bývalá žena se s ním nestýká. A jeho dcera? Ta odešla a už se nikdy nevrátí.

Muž byl oblečený v černém obleku, který kontrastoval s barvou jeho domu. Vedle něho na lavičce byla položena papírová krabice. Skrze polootevřené víko krabice ven vykukovaly zašlé fotografie. Nebyly zašlé stářím, jen se na ně ten muž často díval.

Z krabice vytáhl pár fotografií a na vrchu byl položen odznak. Muž přejel prsty po čísle jeho starého odznaku a poté odvrátil svůj pohled k policejnímu autu, které stálo na jeho příjezdové cestě. Sice už je v důchodu, ale auto si jako bývalý náčelník mohl nechat. Svůj pohled vrátil zpět na odznak, který posléze vrátil do krabice. Z první fotky se na něj dívaly dva obličeje. Jeden byl jeho a druhý jeho starého přítele Harryho. Další fotka zase byla z jeho svatby s Renée.

Probíral se tam starými fotografiemi, až našel tu, kterou tak usilovně hledal. Byla to ta nejzašlejší fotografie, kterou měl - však pro něj měla největší cenu. Byl na ní on s mladou dívkou. Dívka měla čokoládově hnědé oči, vlnité vlasy podobného odstínu jako oči, byla štíhlá a menší postavy. Zezadu na fotografii bylo napsané: ,Charlie a Bella'.

Muž se na fotku naposledy dlouze podíval, setřel slzu, která se mu kutálela po tváři, a fotografii vrátil k ostatním věcem do krabice. Zaklapl víko a v domě ji položil na poličku vedle knihy, kterou měla dívka nejraději. Smutně se pousmál nad touto vzpomínkou.

Muž vzal klíče a nasedl do svého, již vysloužilého, policejního auta. Motor několikrát zachrčel a pak přešel do jemného, tichého předení, které se u starých aut vidí jen málokdy. Pomalu se rozjel po mokré cestě za svým cílem. Nejel daleko, jel jen kousek od Forks, k pozemku ohraničenému vysokou kamennou zdí. Jel na hřbitov.

Ze zadního sedadla vzal svíčky a zapalovač a šel směrem k železné bráně. I když toto místo nesnášel, neodradilo ho to od toho, dokázat jeho nejmilejším, zemřelým a přátelům, že na ně ani za ta léta nezapomněl. Na každém z těch hrobů nechal zapálenou jednu svíci. Sem a tam mu ukápla jedna slza, která vždy dopadla na žulový kámen. Zapálil svíci poslední a pro něj nejdůležitější. Zapálil ji totiž na hrobě, na kterém bylo do žulového kamene vytesáno úhledným, uměleckým písmem jméno člověka, který pro něj znamenal vše. Stálo tam Bella Swan.

Bella prý zemřela, když ji napadlo zvíře. Ale kdo ví?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla samoty:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!