Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Seznámení

3.RenesmeeCarliee-Louka


SeznámeníEdward pozve Bellu k sobě domů a ona je zvědavá, jak jeho rodina zareaguje.

Edward otevřel dveře domu a já opatrně vstoupila. Odložila jsem si bundu na opěradlo dřevěné lavičky a podívala se na Edwarda. 
„Bojíš se?" Zamračil se, ale bylo na něm vidět, jak je ustaraný. 
Zavrtěla jsem hlavou. V té chvíli jsem byla nadevše vděčná, že mi neumí číst myšlenky. Celý den mě totiž užíralo tisíce myšlenek, které se točily především okolo otázky, jak zareaguje Edwardova rodina. Věděla jsem, že kdyby se něco zvrtlo, Edward by mě ochránil, s tím jsem si hlavu nedělala. Bála jsem se, že mě Cullenovi nevezmou.


Potichu jsme šli po schodech a Edward se nespokojeně mračil. Tušila jsem, že čte myšlenky někomu ze své rodiny. Najednou mě obklopil děsivý pocit strachu. Chtěla jsem utéct, vypařit se, ale při pohledu na Edwarda - copak mu tohle můžu udělat? Můžu utéct? Na to jsem znala jednoduchou odpověď: ne. Věděl by, že se bojím, a tím by se situace ještě víc zhoršila.


Z mých úvah mě vytrhl on sám, když mě pohladil konejšivě po tváři a pousmál se. Chytil mě za ruku a dovedl do místnosti. U jídelního stolu - který byl zřejmě jen zřídkakdy používán - seděla Rosalie s Emmettem, který ji uklidňoval hlazením po ruce. Další členové Cullenovic rodiny, kteří mi padli do oka, byla Esmé a Carlisle. Žena s hnědými vlasy přešla po místnosti k nám a usmála se na mě.


„Ahoj Bello." Její hlas byl stejně úchvatný jako Edwardův, ale ne tak dokonalý. „Ráda tě poznávám. Jsem Esmé, Edwardova matka." 
Kývla jsem hlavou. „Buongiorno." Pozdravila jsem nesměle a zastrčila si nervózně uvolněný pramen vlasů za ucho.


Esmé ukázala rukou na celou kuchyni a naznačila mi tak, že mám jít dál. Cítila jsem Edwarda za sebou a věřila, že jsem v bezpečí, přestože jsem byla v domě plném upírů. 
Doktor Carlisle ke mně přistoupil a podal mi ruku na tykání. Spokojeně jsem se usmála a byla ráda, že je atmosféra trochu odlehčenější. Jakmile jsem se však podívala k jídelnímu stolu, moje radost poodstoupila do ústraní a objevila se nervozita.


„Ahoj," pozdravil mě Emmett a teprve, když se postavil, jsem si všimla jeho postavy; měl vymakané tělo, svaly.


„Ahoj," opáčila jsem a usmála se na něj. Divila jsem se, že mě ještě od toho usmívání nebolí pusa, ale nebyli to falešné úsměvy, takže jsem raději nic nenamítala.
„Rosalie," zasyčela Esmé.


Blonďatá a především dokonalá kráska se postavila a otočila se poprvé od chvíle, co jsem vstoupila do místnosti, na mě.


„Ráda tě poznávám, Bello. Co si od toho slibuješ?" Zavrčela.
Zmateně jsem pohlédla na Edwarda, ale ten byl zaneprázdněný vrčením na svou sestru. Ze strachu, že zaútočí, jsem se podívala na každého člena rodiny; všichni byli zmatení stejně jako já.


„Nechápu, co tím myslíš." Zavrtěla jsem zmateně hlavou.
„Popleteš mému bratrovi hlavu a teď přijdeš k nám domů. My se snažíme několik let živit pouze zvířecí krví, myslíš, že nám pomáháš, když budeš v naší blízkosti? A navíc –"


„Ahoj, Bello!" ozval se zvonivý hlas a přerušil tak rozzuřenou Rosalií. 
Mezitím, co jsem se dívala do očí černovlasé, hubené dívce, jsem po očku sledovala Carlislea, Esmé a Emmetta, jak něco šeptem povídají Rosalií. 
„Ahoj, Alice." Byla jsem ráda, že kromě Rosalie, se v rodině nenašel nikdo, komu bych nějak vadila.
Poté, co se mi představil i Jasper, který byl z našeho setkání trochu rozrušený, jsme se všichni odebrali do obývacího pokoje, kde jsme vesele klábosili. Překvapilo mne, jak se díky Jasperově schopnosti uklidnit lidi kolem sebe, atmosféra velmi odlehčila. Rosalie si sedla vedle Alice s Emmetta, Jasper seděl vedle Esmé s Carlislem a my s Edwardem jsme seděli vedle sebe na poslední části bílého gauče. 
Všichni Cullenovi rozhodli, že přátelit se s člověkem, který se zároveň stal součástí rodiny, je výborná zkušenost. Spokojeně jsem se na Edwarda usmála a on mi úsměv oplatil. 
Chytili jsme se za ruce a já nadšeně poslouchala všechny členy rodiny, jak vyprávějí různé příhody ze života. Ten maličký detail, jak se stali upíry, však vynechali.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seznámení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!