Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Schůze rady

Edi


Určitě si pamatujete, když šla Bella s Jacobem na schůzi rady. Belle se tam zezačátku líbí, ale potom se naštve a odejde. Důvod? PS.: Trochu jsem to pozměnila – je to spíš podle filmu -, i fakta, a tak…

 

S Jacobem mi bylo fajn, ale byla bych radši po boku Edwarda. I když jsem věděla, že si to možná jen nalhávám, přála jsem si, aby mi Edward schůzku s Jakem zakázal. Bohužel mi to dovolil. Ale co na tom, jak se cítím já. Jacob byl spokojený, Edward byl na druhou stranu rád, že jsem v bezpečí u vlkodlaků, i když by mě raději viděl u sebe doma, u upírů, Charlie si mě nemohl vynachválit – neustále opakoval, jak je rád, že také trávím čas s přáteli jako je Jake.

„Bello?“ oslovil mě můj vlkodlačí přítel.

Podívala jsem se mu do obličeje a chvíli zvažovala, co se mu hodí hlavou. Kéž by tady byl Edward…

„Ano?“

„Děje se něco?“

Zavrtěla jsem hlavou, abych na chvíli zahnala myšlenky na Edwarda stranou. „Ne, vůbec. Nevadí, že jsem tady, že ne?“ Kývla jsem hlavou k táboráku, ke kterému jsme se pomalým krokem blížili.

Pousmál se a zpomalil ještě víc, aby mě mohl svou rukou obejmout kolem ramen. „To víš že ne. Billy tě rád uvidí. Víš, je taky docela rád, že uslyšíš pár našich legend.“

Zmateně jsem přimhouřila oči, překročila lavičku, sedla si vedle Jaka a kývnutím hlavy pozdravila všechny přítomné. „Legend? Myslela jsem, že jdeme na nějakou… rodinnou sešlost.“ Cítila jsem se podvedená. Byla jsem hloupá, tady nemám, co dělat.

„Vlastně jsme na zasedání rady.“ Jacob se trochu zakřenil, ale můj výraz ho umlčel. Pak mi představil tichým hlasem Sue Clearwaterovou, její dceru Leah a jejího syna Setha. Nechtěl mě představovat, protože byl přesvědčen, že mě stejně všichni znají. A já se nechtěla s nikým zdravit ani seznamovat, protože Billy začal mluvit.

Tenkrát - už je to velmi dávno - spatřil můj dědeček Ephraim se starým Quilem muže, jehož kůže byla bledá a ledová. Netušil, co je to stvoření zač, ale kolem jeho nohou se povalovala těla lidí z našeho kmene. Ephraima to velmi rozzuřilo, a proto se na muže vrhl. Muž byl ovšem velmi silný, takže bylo hned zpočátku jasné, že můj praotec nemá nejmenší šanci. Quil to však nenechal jen tak a rozhodl se mu pomoct. Bylo to velmi těžké, ale nakonec... to zvládl."

Na chvíli jsem vypnula. Ne že by mě nezajímaly legendy Quiletu, spíš mě trápilo, čeho se týkají. Samozřejmě, že upírů jako nepřátel, ale Cullenovi jsou hodní a vždycky byli.

Pak jsem zaslechla větu, která mě vyděsila a rozzuřila.

Slíbili, že jsou neškodní vůči lidem, ale měli bychom jim věřit? Není to jen nějaká lest? A potom bude pouze otázkou času, kdy zaútočí na náš nepřipravený kmen a ohrozí tak naše blízké, naše milované. Je nutné s nimi skoncovat." Billy si odkašlal a pohlédl na mě.

Zuřila jsem. Vstala jsem a bez jediného slova odešla. Slyšela jsem, jak za mnou Jacob volá, ale ignorovala jsem ho. Nasedla jsem na motorku, která byla připravená vedle garáže, a odjela. Nechala jsem vše za sebou. Doufala jsem, že Edward bude hned u mě, abych se mohla stulit do klubíčka v jeho kamenném objetí a uklidnit se.

Tohle Billy přehnal. Pokud chtějí útočit proti upírům, tak ať, ale ať nechají Cullenovi na pokoji, nebo... Vzdychla jsem. Vlastně jsem nemohla udělat vůbec nic, nemohla jsem jim ničím pohrozit. Snad jen tím, že se s nimi přestanu bavit. Navždy ze svého života vymažu ta smradlavá psiska. I Jacoba... Netušila jsem, jestli dokážu odstranit z paměti i Jaka, ale po dnešku... Kdo ví?




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Schůze rady:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!