Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Půjdem spolu do Betléma, jdeš taky? 1/2

Cosmopolis


Půjdem spolu do Betléma, jdeš taky? 1/2Tahle jednorázovka je psaná z pohledu Rosalie. V televizi dávají zprávy a Cullenovi zaujme reportáž o nové hvězdě. Co se rozhodnou udělat? První část jednorázovky je konečně tady!

Část první - zprávy a dlouhé přemlouvání


Žila byla jedna upíří rodina. Carlisle, Esmé, Rosalie, Emmett, Alice a Jasper. Měli se moc rádi a nelovili lidi jako většina jiných upírů. Přežívali totiž na tak zvané dietě, která zpočívá v tom, že Cullenovi loví jen zvířata. Každý (tedy skoro) má nějaký zvláštní dar. Alice vidí do budoucnosti, Jasper umí ovládat city, Emmett byl neuvěřitelně silný a Rose velice krásná. Carlisle má suprové ovládání a Esmé? Snad jen to, že dokáže skvěle zrekonstruovat nějaký hrad. Někteří z nich dokonce i chodí do školy. Žádný z nich si ale takovýhle osud nevybral. Carlisle je všechny proměnil, protože neměli jinou možnost. Taky ale tvoří páry: Emmett s Rosalie už několikrát měli svatbu. Alice a Jasper se milují od chvíle, co Alice měla vizi právě o Jazzovi. A Carlisle s Esmé jim dělají takové starostlivé, milující rodiče...

...

Jednou, zrovna o Vánocích, seděla naše povedená rodina v obýváku a koukala na televizi. Zrovna dávaly zprávy.
„V oblasti New Yorku právě astronomové objevili novou, naprosto neznámou hvězdu," ozývalo se z televize, „když v tom zablikala jako světlo a zhasla. Poté se opět rozsvítila a teď zatím dále světélkuje. Jsme napjati, co to je za hvězdu, která se..."

„Rosalie?" přerušil televizi Emmett.

„Neruš, miláčku. Zajímalo by mne, co je to za hvězdu..."

„Také by mne velice zajímalo, co je to, ale když do toho budete žvanit, nic se nedozvíme!" Carlisle byl trochu naštvaný, ale co se dalo dělat.

„Promiň, Carlisle," zvolali jsme s Emmem sborově.

„... astronomové zjistí, jak to s hvězdou, pokud se to tak dá nazvat, dopadlo, dáme vám vědět. To je vše z dnešních zpráv. Loučíme se s vámi, Cathy Cartrová!"

„Dala bych si nějakej adrenalin, co vy na to?" zeptala se nás náhle Alice, naše sestra.

„Jsi se zbláznila? Jakej chceš v zimě adrenalin?"

„Emmette... Neříkej, že by sis taky neskočil třeba padákem!" zachichotala jsem se.

„Rose, nepředváděj se!"

„Já se nepředvádím, Emme! A mimochodem, neříkej, že nemám pravdu!"

„Máš..."

„Tak vidíš. A hele, co kdybychom místo skoku padákem šli prozkoumat tu hvězdu?"

„To za ní chceš letět do vesmíru?" Jasper se otočil směrem ke mně a podezíravě se na mě podíval.

„Rosalie, není to pravda, že ne?"

„Jaspere! To ses předvedl! Chudinka, Alice, teď je celá vystrašená," řekla jsem a ukázala na drobnou elfí dívku, která na mě koukala vystrašenýma očima. Ostatní na mě koukali se zájmem, jen Emmett se začal chechtat. Nevím proč... Podívala jsem se na něj rozzlobeným pohledem a on okamžitě skončil svůj výsměch. Já mohla pokračovat. Začala jsem chodit po obýváku, mluvit a přitom rozhazovat rukama, jak jsem to viděla v některých filmech

„Myslela jsem, že bychom mohli tu hvězdu „pronásledovat". Pamatujete, jak nám Carlisle vyprávěl o tom dítěti, co se narodilo - jak se jen jmenovalo - o Ježíškovi? Taky to byla hvězda, to nebeské znamení. A protože se za ní tři králové vydali, našli toho panáka - jak se to zase jmenuje - Ježíška. Třeba nám ta hvězda dává znamení, jako tehdy těm králům! Co vy na to?" Emmetta jsem asi vystrašila, protože se na mě díval s otevřenou pusou a Carlisle zase s poděkováním, že si ten příběh pamatuji. Alice se tvářila nerozhodně a Jasper se zase šklebil. Připomíná mi toho kocoura, Šklíbu, z filmu Alice in Wonderland.

Najednou dostal výbuch smíchu. Nechápavě jsem se na něj dívala, ale on si toho nevšímal. Když Jazze viděl i Emm, neudržel se a my najednou měli v obýváku dva řehtající se upíry.

Já se na ně dívala rozzlobeně, s našpulenou pusou a rukama v bok. Byla jsem kvůli jejich reakci tak naštvaná, ale zároveň mě nutili, abych se s nimi smála. Když se k výbuchu smíchu dostala i Alice, už jsem to nevydržela. Z vesela jsem se k nim přidala.

Po chvíli na mě Carlisle upřel zrak, jako kdyby říkal: „Máš pravdu, je to dobrý nápad. Ale musíš jim to ještě více vnutit!" Najednou jsem se vzpamatovala. Nasadila jsem naoko vážný výraz a povídala dál.

„Já to ale myslím vážně!" Emm i Jazz v tu ránu zmlkli a plně se mi věnovali. I Carlisle se na mě teď usmíval.

„Ale, Rose, přeci nebudeme lítat jako pošuci za nějakou hvězdou, která se záhadě objevila!"

„Alice, nekřič. Prasknou mi bubínky! Já to myslím vážně s tou hvězdou. Heleďte se, dneska je 21. prosince. To znamená, že do toho Betléma, nebo kde se to narodil, bychom to mohli stihnout! Prosím, udělejte to pro mě..." Jasper a Alice se na sebe tázavě podívali, ale nakonec souhlasili. Emmett, když viděl, jak na něj Alice upírá své psí oči, souhlasil taky a Carlisle nakonec přemluvil Esmé, která po chvilce taky souhlasila. Já byla tak šťastná. Vrhla jsem se na Emmetta, že mu dám pusu, ale nějak jsem to nevypočítala a skončila jsem v Jasperově náruči.

Podívala jsem stydlivě na Alice - což jsem neměla dělat, protože by byla celá rudá vzteky, kdyby mohla - a pak jsem zaslechla Jazzův hlasitý smích. Ach jo, už zase... Já, kdybych mohla, bych nejradši zdrhla, ale Jasper mě držel tak pevně a přitom tak něžně, že jsem se nemohla vymotat z jeho sevření. Kdyby se alespoň Emmettek nedíval.

Podle mě mi to Jazz ale stejně dělal schválně. Kdyby chtěl, Alice by ani nebyla rozzlobená!

„Jaspere, prosím, pusť mne," žadonila jsem a přitom jsem se snažila uniknout jeho pažím. Proč ho vlastně Emm nepřepere?!?

„Tak jo, když myslíš," řekl a stoupnul si. Hned jsem věděla, kam tím míří. Chce mě opravdu pustit, ale tak, abych prorazila podlahu. Samozřejmě, že to udělal! Pako... Přistála jsem na zadku, pode mnou díra v podlaze. No bezva. Esmé teď zuří ještě víc, protože jsem jí zničila podlahu. Jasper se zase směje jak blbej a Emmett se vesele přidává. Carlisle je na mě zase naštvaný. Alespoň, že ta Alice už se na mě nezlobí a směje se s nimi. Všichni okolo mě udělali kolečko a většina se chechtala, menšina měla ruce v bok a zamračený výraz. Hrozně jsem se styděla, ještě štěstí, že to nebylo poznat.

„Tak jo, dost srandy!" vykřikla jsem, „vyrážíme!"

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půjdem spolu do Betléma, jdeš taky? 1/2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!