Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Proč, to jsou jen sny?! - 1.sen

Victoria- bábika


Proč, to jsou jen sny?! - 1.senAhojky lidičky, tak sem dáváme svou první společnou jednorázovku s katyloveEd! Začalo to zcela nevině! Každý den co si spolu s katyloveEd píšeme, si večer na dobrou noc přejeme, ať se nám zdá něco hezkého o Edwardovi (Robertu Pattinsonovi). No a tak jsme si ty naše sny začaly vyprávět! Po chvíli snění a nehorázného radostného pištění mě napadlo, že by jsme mohly naše sny zpracovat do povídky. A tak ho tu máme, ten úžasný sen, který se zdál mně! Pro představu: EdMaDo = Maruška, katyloveEd = Eliška. Doufáme, že se vám bude líbit! A prosím nešetřete na nás kritikou! =o*** Děkujeme! POZOR: Tato povídka je obzvlášť pro Team Edward!!

První sen

Vypráví EdMaDo:

Zrovna jsem seděla s Eliškou u počítače a psaly jsme Robertu Pattinsonovi e-mail.

Ahoj Robe, tady Maruška a Eliška. Chtěly jsme se s tebou “spřátelit“, protože jsi doslova chodící dokonalost!! Hihi. Jinak by, jsme se tě chtěly zeptat, jestli dorazíte do ČR s Twilight bandou.
S pozdravem Maruška a Eliška.

Asi po deseti minutách našeho škebetání s úsměvy od ucha k uchu, jsme uslyšely zapípání. Nejdřív ani jedna nevěděla, co to je. Když jsme se naráz na sebe koukly, tak nám to došlo. On odepsal! S rozklepanýma rukama jsem otevřela e-mail a obě jsme začaly číst.

Ahoj holky, váš e-mail mě zaujal a ani nevím proč. Také mě velice překvapilo, že se chcete spřátelit, protože každá chce spíš fotku s autogramem…. Do ČR?? A proč né??
S pozdravem chodící dokonalost.

Když jsme to dočetly, tak jsme nevěřily vlastním očím. Promnuly jsme si oči a tím si rozmazaly řasenku. Každá jsme si to ještě několikrát přečetly. Naráz jsme se na sebe koukly a začaly ječet štěstím na celý dům. Nakonec jsme se uklidnily a rozhodly se odepsat.

Děkujeme, za rychlou odpověď, byly jsme dost překvapené, ale mile! Vážně by si chtěl přijet do ČR?! Určitě bychom byly mezi prvními, kdo by vás vítal a stopoval. =D
Pá Maruška a Eliška.

*  *  *  *

Nastal den D, asi tři měsíce jsme si s Robem psaly, bylo to úžasný, poslaly jsme mu i naše fotky aby nás poznal. Den D, dneska měl přijet Rob, Kristen, Kellan no prostě celá twilight banda! Strašně jsme se těšily a taky jak jsme napsaly Robovi, tak jsme stály hned u “červeného“ koberce…
Už jsme je viděly. Vystupovali z limuzíny, každý měl vlastní. Tohle bylo pro ČR velká čest, přijeli sem i fanoušci ze Slovenska! Najednou okolo nás procházel Rob a všichni začali křičet.
“Ahoj Robe!" křičely všechny fanynky.

„Robe tady jsme!" křičely zase jiné fanynky, jen já byla zamrzlá a stála na místě. Když jsem najenou zaregistrovala, jak Robert jde ke mně, vůbec mi to nedocházelo. Můj mozek to prostě v čas nemohl zpracovat. Robert Pattinson je v ČR a míří si to přímo ke mě. Panebože on jde vážně sem! Už byl skoro u mě, když se náhle zastavil. Mě ihned opadl úsměv na tváři, ale když jsem viděla, že pouze pózuje fotografům, tak mi spadl obrovský kámen ze srdce a u toho se mi opět úsměv roztáhl od ucha k uchu. Myslela jsem, že mi ta pusa asi praskne, ale jinak to prostě nešlo.
Už stál jen dva kroky ode mě a přitom se mi díval zpříma do očí. Já to nemohla, vydržet přešla jsem ty dva kroky a stoupla jsem si těsně před něj. Nevěděla jsem, co dělám, ale uzamkl mě ve svém pohledu, že to nešlo jinak.
„Kiss me,“ řekla jsem a vůbec nevěděla, co dělám.

A to co udělal on, mě doslova dostalo. Začal se přibližovat k mému obličeji, na chvilku zaváhal a to se mi nelíbilo. Naštěstí pokračoval, protože kdyby ne, tak já bych to asi nevydřela. Jemně se dotkl mých rtu a když viděl, že nejsem proti, tak se do našeho polibku pustil na plno, zapojil do toho i jazyk a já nezůstala pozadu. Až teď jsem si uvědomila, že tu nejsme samy. Když jsem tu byla s ním, tak to bylo, jakoby nic okolo nebylo. Musela jsem se nadechnout a on nejspíš taky. Odtáhla jsem se a nechala radši oči zavřené, co kdyby to byl jenom sen, ale na druhou stranu jsem si říkala, že kdyby to bylo opravdu, tak budu populární a právě jsem se líbala s chodící dokonalostí. Opatrně sem otevřela jedno oko a hned na to druhý. Po tváři se mi rozlil ještě větší úsměv, stál tam v celé své kráse.
Stál a koukal na mně, najednou se otočil a já viděla tolik blesků od foťáků a reportéru co chtěli rozhovor, ale nejen po Robovi kupodivu i po mně. Museli jsme mít spousty bodygárdů, abychom vůbec prošli. Asi půl hodiny měli rozhovor, ale jelikož se týkal hlavně našeho polibku, tak to ukončili předčasně. Po tom mini rozhovoru jsem se seznámila s celou Twilight bandou, bylo to úžasný!

*  *  *  *

Od našeho seznámení, uběhl už měsíc. Během kterého byl Rob nejvíc tady v ČR, kde se z toho skandálu jakž-takž vzpamatovali. Někdy pro mě jezdil i do školy a to bylo úžasný. No řekněte samy, co kdyby pro vás do školy přijela limuzína? Prostě dokonalý! Holky ve škole po mně chtěly autogramy, taky chtěly, abych přinesla Robův autogram, ale o ten jsem se hamounila. Jediný, kdo se s Robem seznámil osobně, byla Eliška. U které se zjistilo, že si je s Robem podobná, no prostě si jen tak udělali ze srandy test DNA. A to byste neuhodli, normálně se zjistilo, že to jsou sourozenci. Mazec, co? Ale nikdo to ještě moc neví, stále se řeší jen já a Rob. No a až se dořeší tohle, tak pak se zase bude řešit, že Rob má novou sestru. Myslím, že se z něj, stane asi nejpopulárnější osobnost, protože je neustála na titulních stranách časopisů. Ostatní holky taky záviděly Elišce a to ještě nevědí, že to jsou sourozenci. Dnes pro mě měl Rob zase dojet do školy, to bude zase poprask, ale já si už zvykla.

První hodina zeměpis nuda, druhá hodina matika nuda, třetí a čtvrtá hodina tělocvik, pátá hodina čeština, šestá hodina přírodopis. Bože dnes mě snad někdo chtěl unudit k smrti, jakoby nestačilo, že neustále myslím na Roba a na to až s ním budu. Teď jen oběd a hurá za ním! K obědu jsem měla nějaký blivajz. Už jenom bundu, boty a tašku. Vyběhla jsem ze školy a tam stál můj anděl. Byl opřený o krásnou nablýskanou limuzínu s brýlemi na očích. Došla jsem k němu, objala jsem ho a vtiskla mu velkou pusu a z té jsme se posunuly do vášnivého polibku.
Najednou nás vyrušilo cvakot foťáků, ale nebyly mířeny na nás. Rozhlédli jsme se a zjistili příčinu. Parkovala tady další limuzína, z které vystoupila Dakota Fanning. Oba jsme na ní udiveně koukali, když najednou zpoza zad vytáhla pistol, kterou namířila na Roberta.

Se slovy „Když tě nebudu mít já, tak žádna jiná,“ vystřelila. Já pohotově skočila před Roba, abych ho zachránila, ale pozdě. Kulka ho zasáhla přímo do srdce, koukla jsem na Dakotu a začala křičet.


„Né, co si to provedla?“ Ona se pouze usmála a opět zmáčkla spoušť, pistole byla mířená na mě. Kulka mě doslova odrazila a já cítila palčivou bolest na hrudníku, byla jsem celá od krve. Najednou se semnou začal třást celý svět.


Otevřela jsem oči a vůbec nevěděla, kde to jsem, ale v zápětí mi to došlo. Byla jsem u sebe v pokoji a seděla vedle své postele, zmateně jsem se okolo sebe rozhlédla a viděla jsem, jak se nade mnou sklání moje matka s vyděšeným výrazem. A najednou mi to došlo. Byl to jenom sen.

! Upozornění! To, co říká Rob a Dakota není anglicky, anglicky tam je jenom „Kiss me" Je to prostě jenom sen!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proč, to jsou jen sny?! - 1.sen:

 1
06.07.2013 [11:41]

IloveRobertPattinsonKrása a taky jsem měla s Robem sen,ale trochu jiný

12.07.2012 [22:35]

KateCarmenCullenNo vypadá to že nejsem jediná komu se o něm zdá.

1. Alice Rose
28.06.2011 [19:36]

Já měla taky jednou sen s Edwardíkem Emoticon Emoticon ale v porovnání s tímhle to bylo jenom... no jak bych to nazvala - nic... Emoticon plus ješte bych chtela říct, že je to moooc hezký, holky Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!