Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Před svatbou - testování hranic a následný trest

9


Před svatbou - testování hranic a následný trestA už mě ta múza zase při učení líbala! O čem to je? Romantická noční chvilka Edwarda a Belly týden před svatbou. Jak tohle asi dopadne?

Před svatbou: testování hranic a následný trest

Vylezla jsem provokativně z koupelny jen v ručníku a hledala Edwarda. Ležel na posteli - na levém boku - a dělal, že spí. Nejprve jsem chvíli váhala, ale nedalo mi to. Bylo tu něco, co jsem chtěla už dlouhou dobu vyzkoušet a konečně se k tomu naskytla příležitost.

Přistoupila jsem k posteli a položila se na postel za Edwarda tak, abych se nad něj mohla sklonit. Prvně jsem si ho unešeně prohlížela a nakonec jsem se sehla k jeho krku. Nejdříve jsem přiložila na jeho krk rty a teprve pak jsem vytasila zuby a pokusila se ho opatrně kousnout.

Celou dobu ležel jako socha a nehýbal se, dokud jsem lehce zuby nestiskla. Pak se to všechno semlelo. Nejprve jsem uslyšela lehké zavrčení a nakonec jsem se objevila pod Edwardem. Opatrně na mě nalehával a prohlížel si mě vášnivě černýma očima. Můj zrychlený dech a červenající tváře mu přesně dávaly najevo, jak se nyní cítím.

Odhrnul mi pomalu mokré vlasy z krku a položil své rty na místo, kde měl nejlepší přístup ke krvi. Stačilo se jen zakousnout. Cítila jsem na krku jeho zrychlený dech a pak lehký stisk zubů, potom jeho lehké přisání a napětí kůže. Po chvíli mě Edward uvolnil a začal mě zaměstnávat polibky okolo místa, kde byl před chvíli přisátý.

Užívala jsem si každý jeho dotyk a přála si, aby nepřestal. Po nějaké době se dostal k mému uchu a pošeptal:

„Kdo tohle má vydržet? Takovou provokaci? Nejenže jsi udělala gesto, které u mě vyvolalo nečekané vzrušení, ale ještě jsi tu pouze v ručníku,“ ozývalo se z jeho hlasu drsně a zároveň vzrušeně.

Podíval se mi do očí a já se snažila tvářit provinile, ale v ten moment to prostě nešlo a mé „promiň“ téměř vyznělo jako „chci tě“. Trochu se oklepal a pokračoval dál v líbání dekoltu a posouvání hranic v našem milostném vztahu. Horní část ručníku skoro posunul tak, že kdybych se trochu pohnula, ukázala bych mu horní vnady ženského těla v plné kráse. Jenže on pokračoval dál.

Lehce mě donutil ho vpustit mezi má stehna a obejmout mu nohama boky. Pravou rukou mi pomalu sjížděl až k zadečku a lehce ho zmáčknul. Oheň z tváří mi začínal prosakovat do celého těla a já slastně vzdychla. Jenže to jsem neměla dělat, protože v ten moment přestal.

Odlehnul si z mého těla a přiměl mě si lehnout na bok tak, aby mě mohl obejmout a být na mě natisklý.

„To je můj trest?“ zeptala jsem se ještě udýchaně.

„Za co? Že mě neskutečně provokuješ a já pak mám problém dostát tvého přání a vydržet s naším poprvé do svatby?“ vrátil mi hořce.

„A je?“ otázala jsem se. Za mými zády jsem uslyšela uchichtnutí a pak mě políbil znova na místo, kterému se před chvíli tolik věnoval.

„Ne, připravil jsem si pro tebe jiný trest. Ráno se ho dozvíš,“ zaznělo z jeho hlasu škodolibě. Trochu jsem sebou při jeho slovech cukla a přemýšlela nad tím, co má v plánu.

„Miláčku, uvědom si, že denně se snažím dostát tvému přání a vydržet do svatby se vším. Ale není to lehké. Každým dnem sám se sebou bojuji, abych tě neunesl a neodvezl do Vegas. Tak moc si přeji, abys byla co nejdřív moje. Jenže sama jsi rozhodla a byl bych rád, kdybys mi to občas usnadnila,“ vysvětlil.

Já si jen povzdechla a uvelebila se v jeho náruči. Měl pravdu. Moc jsem mu to čekání neusnadňovala. Zavřela jsem oči a ještě před tím, než jsem usnula, uslyšela jsem:

„Už jen týden, miláčku.“

Edward mě jako každé ráno opustil, aby ho tu nenačapal Charlie a já se oblékla s tím, že dnes mám sraz s mamkou. Měly jsme si užít několik pár chvil společně a částečně tak dohnat to, co jsme za poslední dva roky promeškaly.

Natáhla jsem si tílko a džíny a seběhla dolů. Venku bylo překrásně slunečno a já mohla Alici jen děkovat, jak to všechno hezky měla vymyšlené. Chvíle, které jsem nemohla trávit s Edwardem, jsem trávila s někým jiným, abych nebyla ani minutu sama. Seběhla jsem dolů po schodech a namířila si to do kuchyně, kde pro mě měla máma připravenou snídani. U stolu seděli všichni a já je jen rychle pozdravila. Nandala jsem si cereálie a posadila se k nim.

Jenže oni na mě zírali jako na znovuzjevení a já se jich nechápavě zeptala:

„Je se mnou snad něco špatně?“ Chvíli mě ještě nenápadně pozorovali a jako první se vzpamatoval Charlie.

„Jestli kvůli téhle nádheře na tvém krku Edward couvne ze svatby, tak si mě nepřej!“ zamudroval. Já se zvedla a zamířila do koupelny. Vůbec jsem nechápala, co tím Charlie myslel. Proč by Edward couval ze svatby, když mě miluje?

V koupelně jsem se postavila před zrcadlo a pohlédla na svůj krk a bylo tam něco, co tam prostě nepatřilo.

Velký rudě vzhlížející cucflek, každého upozorňující:

„Tady jsem!“ První jsem na něj vyděšeně v zrcadle zírala a pak se mi vybavila Edwardova slova ze včerejší noci:

„Ne, připravil jsem si pro tebe jiný trest a ráno se ho dozvíš!“ A teď jsem jej konečně chápala. Vehnalo mi to do těla vztek a já na celé okolí zařvala:

Edwarde, to si vypiješ doufajíc, že můj hysterický jekot se donese až k jeho uším.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Před svatbou - testování hranic a následný trest:

 1
4. PCullen
25.07.2012 [2:58]

Nádherná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Strašně moc se mi líbila. Emoticon Opravdu povedená byla zajímavá a konec neměl chybu!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.04.2012 [17:10]

AfroditaAliceCullenChtěla jsem se zeptat, kde je další pokračování?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Míša
14.09.2011 [16:15]

super, nejlepsi, dokonale Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2011 [21:13]

JeanineMuhehe Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!