Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Počkej ještě chvilku - 2. část

Edward+ Bella


Počkej ještě chvilku - 2. částJsem tu s druhou částí své povídky. Jak zareaguje Bella na skutečnost, že ji Edward téměř celé století podváděl? Zabije ho? A jaké překvapení ji čeká v lese?

„Žádná bolest se nesnáší hůř než vzpomínky na štěstí v době neštěstí.“ - Dante

„Bello!“ zavolal na mě Edward. Ten Edward, kterého jsem tolik milovala. Ten, který mé srdce roztrhal na tisíc kousků. Ten, kterého jsem teď nenáviděla. Cítila jsem už jen jedinou touhu, touhu zbavit se tohohle všeho. Touhu zabít ho.

Pomalu jsem se otočila a pohlédla na něj. Upíral na mě své oči. V jeho tváři jsem neviděla nic, vůbec žádné emoce. Možná tam žádné nebyly, možná jsem se jen za ty roky odnaučila číst v jeho tváři. Každopádně se mě při pohledu na jeho prázdnou tvář zmocnil ještě větší vztek. To mu vůbec nevadí, že jsem ho před chvílí viděla, jak se líbá s tou blonďatou courou? To mu vážně vůbec nevadí, co mi udělal? Není mu to ani trošičku líto? Vždyť jsem strávila sto let zavřená ve Volteře jenom proto, aby nepřišel o svůj zpropadený život! Tenkrát jsem mu zachránila život, protože jsem ho milovala. Ale proč ho mám nechat naživu teď, když vím, že on moje city neopětuje a moje srdce touží po pomstě?

Nevěděla jsem, co mám dělat. Mé srdce dychtilo po pomstě, chtělo, aby trpěl tak jako já. Moje mysl mi ale napovídala, že to udělat nesmím, protože by mě zničilo. Navíc nesmím zapomínat na to, kým jsem.

„Bello,“ zopakoval Edward polohlasem a já už jsem se nedokázala dál držet. Udělala jsem několik rychlých kroků, až jsem se dostala k němu. Jedním pohybem jsem ho srazila na zem a podívala jsem na jeho překvapený pohled. Došlo mi, že čekal jakoukoliv reakci. Jakoukoliv, kromě této. Pokusil se zvednout, já jsem ho ale jedním jednoduchým gestem srazila zpátky. Měla jsem z Volterry skvělý výcvik, neměl proti mně šanci. Spíše jsem se divila, že ještě nikdo jiný nepřišel Edwardovi na pomoc.

„Bells, to přece nemůžeš,“ řekl a v hlase mu nezněl žádný strach. Já jsem ale chtěla, aby se bál, aby si prožil stejná muka, jaká teď prožívám já.

„A ty si mi to mohl udělat?“ zasyčela jsem na něj a potlačila vzlyknutí. Jeho pohled se změnil z prázdného na nechápavý.

„Jak to myslíš?“ zeptal se hlasem, který byl najednou plný citu. Jak se ještě může ptát? Copak to nepochopil?

„Jak to myslím? Kvůli tobě jsem strávila sto let ve Volteře, a když se vrátím, uvidím tě, jak se líbáš s jakousi blonďatou cácorou! Jak sis myslel, že budu reagovat?“ zakřičela jsem na něj a bylo mi jedno, jestli to slyší i zbytek mé povedené „rodinky“. Jeho výraz se znovu změnil. Jako by mu jeho uhrančivý pohled propálila bolest. Obličej mu svázaly obavy a já ho konečně poznala. Poznala jsem toho, kterého tolik miluji, ne toho, kterého toužím zabít. Věděla jsem, že když jsem mu neublížila do této chvíle, neudělám to ani teď.

„Já vím, že pro to, co jsem během těch let dělal, není žádná omluva. Ale cítil jsem hroznou bolest a potřeboval jsem se jí zbavit,“ zašeptal a zhluboka se nadechl. „Nelhal jsem ti. Stále jsem na tebe čekal. Jen...“

„Mlč! Takže ty mi chceš říct, že jsi na mě sice čekal, akorát sis při tom užíval s nějakou jinou? To ti to nebylo ani trošku blbý? Hrál sis s nějakou lidskou naivkou, jako jsem byla já? Taky si jí nasliboval hory doly a pak si od ní odešel? Nebo to byla od začátku Tanya?“ Chtěl něco namítnout a moje slova popřít, já jsem ho ale gestem ruky umlčela. „Raději nechci nic slyšet. Nech mi iluzi, že sis na mě alespoň jednou jedinkrát za tu dobu vzpomněl.“ Otočila jsem se a vydala se k lesu. Rozběhla jsem se, i když jsem vůbec nevěděla, kam běžím. Slyšela jsem za sebou Edwardovy kroky. Běhal mnohem rychleji než já, takže mi bylo jasné, že mě brzy dohoní. Ale co po mně ještě chtěl?  Zničil mě, ale to mu asi nestačilo. Chtěl mě vidět na lopatkách? Chtěl vidět, jak trpím? To mu to snad dělalo takovou radost?

Už jsem ho slyšela pouhých pár centimetrů za sebou. Zastavila jsem se. Když mě chce vážně zničit, tak ať mě trápí dál, stejně už mi hůř nebude.

„Bello, nech mě, abych ti to vysvětlil.“ Chvíli mě pozoroval, a když se ujistil, že ho poslouchám, pokračoval. „Víš, když jsem se vrátil z Volterry, všechno na mě padalo. Nedokázal jsem normálně žít, na to jsi mi příliš chyběla. Po několika letech jsem si uvědomil, že se musím pokusit alespoň trošku žít, už kvůli rodině. Poté k nám přijela Tanya a… Bello, vím, že jsem udělal chybu, ale zkus mě pochopit. Já miluji tebe. Věříš mi to?“

„Ne, to ti tedy nevěřím. A co myslíš tím, že tě mám zkusit pochopit? Vážně si myslíš, že bylo lehké být bez tebe?“ řekla jsem mu a kysele se na něj usmála. Chvilku jsme tam stáli. Ani jeden z nás nevěděl, co má říct.

„Dej mi ještě šanci. Nemůžu bez tebe žít,“ řekl Edward a prolomil tím tíživé ticho. Já jsem zavrtěla hlavou.

„Šanci jsi měl a to nejen jednu. Já ale nejsem hadrová panenka. Už ti nevěřím ani slovo. Nikdy jsem ti neměla uvěřit,“ zašeptala jsem zlomeným hlasem

Edward se na mě ještě jednou podíval a poté se otočil. Během vteřiny již byl pryč. Chvíli jsem stála a zírala do prázdna. Mé srdce se rozsypalo na prach, vědělo, že bez něj nic neznamená. Bolest mi ovládala každou částečku těla. Raději bych si znovu prošla proměnou, než ještě o další minutu déle čelit téhle bolesti. Znovu jsem uslyšela přibližující se kroky. Tyhle ale byly lehčí a rytmičtější. O chvíli později zpoza stromů vytančila Alice. Pohlédla na mě, v jejích očích se lesklo hned několik emocí – radost, bolest, strach. Nevím, co ona viděla v těch mých, každopádně ke mně došla a pevně mě objala. Bylo mi jasné, že ví, co se stalo. Začala mi rukou přejíždět po zádech a já se rozvzlykala.

Nevím, jak dlouho jsme tam takhle stály. Když jsem se uklidnila natolik, abych mohla sama stát na nohou, vyvlékla jsem se z jejího náručí. Nevěděla jsem, co jí mám říct. Věděla všechno, nepotřebovala žádná vysvětlení.

„Bello, ani nevíš, jak moc je mi to všechno líto,“ řekla a pohladila mě po rameni.

„Jo, mně je to taky líto. Ale nic s tím nenadělám, protože tvůj bratr už si zařídil život beze mě,“ zasyčela jsem a hned toho zalitovala. Alice za to přece nemůže.

„Chápu, že se cítíš mizerně a rozhodně nechci Edwarda omlouvat. Měla bys ale popřemýšlet nad tím, proč to udělal. Víš, on byl opravdu zoufalý. Nejdříve odmítal s kýmkoliv z nás mluvit a poté od nás dokonce na nějaký čas odešel. Když se vrátil, byla tady zrovna na návštěvě Tanya. Neměl si s ní nic začínat a i on věděl, že dělá chybu. Bral ji pouze jako náhradu za tebe a byl s ní jenom proto, aby na tebe nemusel myslet a nemusel snášet tu bolest, kterou cítil. Bello, jestli teď opět odejdeš, zničí ho to. A tebe taky.“ Věděla jsem, že má ve většině pravdu. Snažila se Edwarda omlouvat, tím ale nesmazala skutečnost, že na to neměl právo. A já jsem se to rozhodně neměla dozvědět takhle. Ale co se stalo, stalo se. A já už to nezměním.

„Alice, já už ho nechci znovu vidět. Zničil mě, rozerval mě na kousky a já se teď musím znovu poskládat dohromady. Musím najít jiný důvod své existence a chci zapomenout. Jestli mu na mně alespoň trošku záleží, jestli má vůči mně nějakou úctu, ať mě nechá být,“ řekla jsem jí.

„Dobře, jak chceš. Máš na toto rozhodnutí plné právo. Ale neznamená to, že už nechceš vidět ani mě, že ne?“ zeptala se a po obličeji jí přelétl záchvěv strachu.

„Ne, to ne. Kdyby nebylo tebe, už bych neměla vůbec nikoho. Ozvu se ti co nejdříve. Slibuji ti to,“ vychrlila jsem na ni a naposledy ji objala. Pak jsem se otočila a nechala jsem ji samotnou v lese. Potřebovala jsem si trochu srovnat myšlenky v hlavě. Celých sto let, jsem si namlouvala, že na mě Edward čeká. Jenom díky této myšlence jsem přežívala. Kdybych ho s Tanyou neviděla na vlastní oči, nikdy bych něčemu takovému nevěřila, nikdy bych si nemyslela, že je něčeho takového schopen. Ale když si vybral Tanyu, proč se mi tedy snažil znovu poplést hlavu, proč mi tvrdil, že mě miluje? Copak mě chtěl zničit ještě více? Dříve mu záleželo na mých citech. To už ale asi neplatí. Bez toho, abych to tušila, mi ubližoval několik desítek let, ale neskončil s tím. Vůbec mu nebylo blbý, že kvůli němu trčím ve Volteře, hlavě že on byl spokojený. Nikdy dříve nebyl sobecký. Změnil se, hodně se změnil. Alice tvrdila, že to udělal kvůli tomu, aby alespoň na chvíli zapomněl na svou bolest. To mu ale vůbec nevadilo, že to bude bolet mě?

Mé úvahy přerušilo zavrčení, bylo tiché a ozývalo se z velké dálky. Vydala jsem se po tom zvuku. Dovedl mě na rozlehlou louku, na kterou i v dnešním podmračeném počasí svítilo slunce. Dostala jsem se na naši louku. Pocítila jsem bodnutí u svého mrtvého srdce. Kdybych tam byla sama, asi bych se na místě sesypala. Ale já tam sama nebyla, jak jsem brzy pochopila. Vrčení se již ozývalo jen kousek ode mě. A brzy jsem také uviděla zdroj toho hluku. Byla to vysoká upírka. Její vlasy měly barvu zapadajícího slunce, oči měla krvavě rudé a z hrudi jí vycházelo vrčení. Byla to Victoria…



 

Právě jste se dostali na konec druhé části. Už nás čeká jen třetí a poslední část. Doufám, že se vám tato část alespoň malinko líbila.

Chtěla bych vám všem hrozně moc poděkovat za komentáře u minulé části. Dodaly mi chuť do psaní a alespoň vím, že moje práce nebyla zbytečná. Děkuji vám. :)

Věnování patří uživatelkám: ScarlettCullen - Scarlett, děkuji ti. Tvůj komentář mě velmi potěšil. Mám tě moc ráda!
Kika57 - Protože ona je jedna z těch, díky kterým tady tato povídka je a protože k minulé části napsala komentář, který mě málem rozbrečel. Díky! :)

A co se dozvíme ve třetí části? Přežije Bella střetnutí s Victorií? Dokáže Edwardovi odpustit, nebo se jim kromě nedůvěry postaví do cesty ještě smrt?

-3. část-



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Počkej ještě chvilku - 2. část:

 1
22.08.2011 [17:31]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 19.08.2011 [8:06]

Nádech, výdech, nádech, výdech... Promiň, nemůžu se z toho vzpamatovat. Jak někdo může napsat takovou nádheru, senzaci, procítěnost, dokonalost, jedinečnost a báječnost? To nevím, ale hrozně ti to závidím.
Ano, ty jsi jedinečná. Tvůj styl psaní je přímo neodolatelný. Světluško, ty to ještě někam dotáhneš, protože jestli budeš takhle pokračovat, tak za chvíli se o tobě bude učit ve školách, tvoje knížky se budou prodávat na celém světě, možná i ve vesmíru a budeš si utírat zadek pětitisícovkou. Tudíž chudákem Tomášem Garriguem Masarykem. Takže i prezident ti vytře zadek... (Co já to zas plácám?) Emoticon Emoticon Emoticon

No, jelikož nevím, co všechno jsem již napsala, tak bude následovat poděkování: Ájko, tvoje věnování ve mě zanechávají pocit štěstí, ale i výčitky, že tento web zanedbávám, takže nejen kvůli tomu, že jsem na Twilight závislá, ale hlavně kvůli TOBĚ, jsem se rozhodla, že to pozastavení asi počká nebo nebude. Děkuji ti... Emoticon Emoticon

Tak to vidíš, co se mnou dělají tvé komentáře a věnovačky, které neustále nechápu. Protože pltýváš tak ohormujícím a bezchybným článkem na mě. Nepochopitelné... Emoticon

A teď k povídce: Bylo to naprosto fascinující. Co by se asi tak čekalo od člověka, který má talent na rozdávání, že ano? Hrozně se těším na třetí část, kterou si určitě ráda přečtu. Emoticon Tvoje povídky se mi velice líbí, zbožňuji je, takže nevidím důvod, proč by mi mělo vadit, když mi napíšeš na shrnutí. Samozřejmě jsem ráda, že mě o tom informuješ. A nevadí mi to. Rozhodně ne. Emoticon
Bella = chudák. Edward = hajzl. Victoria = Ta se umí teda nacpat všude. Tanya = Chudák nebo mrcha? xD Mělo to strhující děj, takže mě to celou vtáhlo. Ach, ty krásně pospané pocity. To se mi líbí na tvém psaní snad ze všeho nejvíc. Máš to velmi kvalitně procítěné, což se mi líbí. Emoticon
Tanyu mám ráda, ale i ji nenávidím. Vždycky, když jsem četla nějakou povídku, tak tam byla za mrchu, takže mé mínění o ní se asi moc nezlepšilo. Nelituji. Zatím ne...

Edward, no, moje tajná láska, ale přestává jí být vždy, když provede takovouhle koninu. Bellu mám radši.

Ano, Bellu mám opravdu ráda, takže ji lituji. Když si celou dobu něco namlouváte a vám to někdo sebere. Znám to. Dodneška toho dotyčného proklínám. No co? Myslíš, že u modelek nejsou občasné "rvačky" o nabídku focení? Sakra, kdybych si tu hnátu tenkrát nezlomila, mohla bych předvádět celou kolekci od HF + vstupenku na večírek, kde to žije. Chjo! Emoticon

Victorie si teda opravdu umí vybrat načasování. Co tam pořád oxiduje? Zoufalka. Emoticon Aspoň bude nějaké to vzrůšo. Jen tak dál! Emoticon

18.08.2011 [22:01]

kajka007Konečně, konečně, konečně... Nejsem pozadu. Emoticon Tahle kapitola byla tak napěchovaná emocemi, že sem asi ještě deset minut měla pocit, že vybuchnu. Tato jednorázovka je prostě nepřekonatelně dobře napsaná. Teď to myslím stoprocentně upřímně - tvůj styl psaní by se klidně mohl úplně v pohodě porovnat s dvacetiletým ověřeným přispěvatelem.
Vím, že jsem asi mírně divná ( všichni v mém okolí to VELMI rádi potvrdí Emoticon ), ale já strašně moc lituji Tanyu. Mám ji totiž docela ráda... A jestli je pravda, že ji Edward jenom využil, aby vyplnil volné smutné chvíle bez Belly, je to opravdu chudák holka. Jinak nemám ani moc velkou chuť (narozdíl od ostatních mých kometátorských kolegyn Emoticon ) Edwarda zabit... Docela chápu, že sto let čekat na lásku, když ani nevíš, jestli si nenajde někoho jiného ve Volteře, musí být opravdu těžké. Teď k Belle... : Ta je na tom asi nejhůř, naprosto jsem se (zase se dostáváme ke tvému úžasnému stylu psaní) dokázala vžít do její role. Musí být opravdu tvrdé obětovat pro někoho život a potom... No však víš Emoticon Je to mírně zamotané, já vím. Já jsem prostě já. Emoticon
Takže se nemůžu dočkat další části a jsem totálně napnutá, co tam (*ksakru*) dělá Victoria. Holka jedna... Ta, aby se někam nevetřela. Emoticon
P.S.: Promiň, že tento i minulý komentář mají takovou nižší úroveň ( Emoticon ), ale je večer a já jsem totálně vyčerpaná. Navíc před odjezdem zpět do Česka a chytám cestovní horečku. Emoticon
Tvoje věrná čtenářka Kajka007. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
18.08.2011 [15:23]

Nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [15:15]

Kika57 Emoticon Tak tohle je přímo monstrózní! Já vážně nemám slov... Takže začnu znovu poděkováním... Jsem neuvěřitelně ráda, že jsi mi dala vědět, i když jsem pořád kontrolovala tvoje shrnutí Emoticon Emoticon A dále (ještě se nezvedej!) další děkovačka. Další věnování? Jenom za komentář? Vždyť je to samozřejmost a to mě je čest komentovat takovou nádheru Emoticon Emoticon Píšeš naprosto skvěle (vím... čteš to pořád a mně už taky nebaví pořád psát to dokola, ale když je to pravda, tak proč ne? Emoticon )a taky na té části je to úžasně vidět.
Bellu naprosto chápu, ale zase bych neodcházela. Vždyť je to sto let a Edward má pravdu. Sice si s ní neměl nic začínat, ale být pořád sám a koukat se na zamilované páry? Bella je upírem "jenom" 100 let... on dvakrát víc, čte myšlenky a má doma Emmetta... Emoticon Emoticon Ona byla ve Volteře a měla pořád dost práce. Sice na něj myslela a dost jí chyběl, ale... No prostě ho ne/chápu Emoticon A Victorie? Tak to honem do psaní! Chci vědět, co tam dělá... Napadlo mě, že by se mohla pokusit zabít Edwarda... Vždyť je to u louky a pořád prahne po pomstě Emoticon

A dále si to neodpustím,
svoje rýmy z hlavy pustím.
Protože tvoje tvorba je jedinečná,
jedním slovem prostě báječná.

Bella ta přidala se k temné straně,
po sto letech cupitala k bráně.
Myslela, že na ní láska čeká,
však na jejím místě byla milenka.

Ha! Edward to zase podělal
a od Belly kázání dostal.
Joooo... Kdyby do křížku s Bellou se nedostal,
tak sexu s Tanyou by se teď nevzdal. Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [12:09]

VeubellaTato část se mi malinko líbila? Ne! Strašně moc! Emoticon Emoticon
Bylo to úžasný, krásný a dokonalý. Doufám,že brzy vyjde další. Už se nemůžu dočkat, jak to všechno skončí.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [11:55]

Lampas Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [11:19]

AalexPáni, povedl se ti vážně husarský kousek. To, co mělo být neomluvitelné, se při jiném pohledu začalo zdát aspoň trošku, maličko ospravedlnitelné. Dívat se celé století na to, jak ten, kterého miluješ jako syna, bratra trpí, je šílené. Ale ani pochopení toho nedává Edwardovu jednání omluvu. Držím Belle palce, aby z toho vyšla se zdravou kůží a rozhodnutím. Victoria si umí najít chvíli na zjevení. Emoticon Moc se těším na třetí pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
18.08.2011 [10:14]

neviem ako vy ale ja mám strašnú chut Edwarda zmlátit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!