Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pes na hlídání 1/2

twilight


Pes na hlídání 1/2 Bella bude muset hlídat kamarádčina psa. Toto příjemné starání se o domácího mazlíčka jí zajistí Edward. Nevím, co k tomu víc dodat, jen přeji přjemné počtení a navrch trochu trpělivosti.

Byli jsme u mě v pokoji. Já a Edward. Charlie byl pryč, takže jsme měli klid. Líbali jsme se, ale Edward se najednou odtáhl. „Co se děje?“ zeptala jsem se vyděšeně.

„Mám pro tebe překvapení,“ řekl tajemně Edward. Rychle se zvedl a vyběhl z pokoje. Za pár vteřin byl zpátky a v rukou držel nějaký uzlíček, který se třásl. Opatrně ho položil na postel a sedl si vedle něj. Při bližším zkoumání jsem zjistila, že se jedná o štěně čivavy.

„Edwarde, co to má znamenat?“

„No, abych pravdu řekl, Jessica nás požádala, abychom pohlídali její štěně, až odjede na návštěvu k příbuzným. Takže teď máš dva dny na hlídání,“ řekl Edward a začal se uculovat. Měla jsem sto chutí mu říct, ať jde do háje. Ale udržela jsem se. Jenom jsem hlasitě vzdychla.

„Ty víš, že já zvířata radši nechovám. Dopadlo by to s nimi velice špatně.“ Edward to už nevydržel a rozesmál se na celé kolo.

„A proč ho nehlídáte vy, Cullenovi?“ otázala jsem se zvědavě. Edward zvážněl. Podíval se na mě svýma onyxovýma očima.

„Jak bych ti to jen vysvětlil... Prostě si představ, jako kdybys měla pořád ohromný hlad a někdo by ti dal hlídat chutné jídlo. Asi bys nevydržela, že?“ Na souhlas jsem pokývala hlavou.

„A my to máme stejné. Ten pes by nás určitě nepřežil. Akorát to máme o to horší, že když by umřel, Jessica by si něco domyslela a pak by nás zřejmě navštívili Volturiovi.“ Vyděšeně jsem zamrkala a vzala si čivavu do náruče a začala ji hladit.

„Dobře, teď už chápu. Řekneš mi, jak se ten pejsek jmenuje? Myslím, že se z nás stanou na ty dva dny kámoši.“ Edward se opět usmál.

„Jmenuje se Dino. Myslím to vážně!“ dodal, když uviděl, jak jsem vyprskla smíchy.

„Kdo by svého mazlíčka pojmenoval Dino?“ divila jsem se.

„Jessica,“ odpověděl mi Edward.

„Radši toho necháme. Přines mi, prosím, misku s vodou. Ten chudáček musí mít žízeň,“ poprosila jsem tiše Edwarda. Edward odešel pro vodu, ale nijak nepospíchal. Využila jsem tento čas na důkladné zkoumání čivaváka. Moc se mi líbil. Navíc jsem po důkladné prohlídce usoudila, že by neměl být problém se o něj postarat.

„Ty jsi tak roztomilý,“ rozplývala jsem se nad ním. Edward se vrátil a dal tomu maličkému napít. Dino se začal hned osvěžovat.

„Už musím jít,“ řekl smutně Edward.

„Proč?“ zeptala jsem se frustrovaně.

„Alice plánuje nákupy. Navíc mi dala jasně najevo, že jestli s ní tentokrát nepojedu, tak mě roztrhá na kousky a spálí. A to bys přece nechtěla, že ne?“

„Neboj, taková potvora zase nejsem. Tedy, ne, že bych někdy byla.“

„Tak ahoj. Uvidíme se zítra.“ Edward mě políbil na rozloučenou a ani nepočkal až mu odpovím a odešel.

Smutně jsem si povzdechla. Tohle by mi jen tak neudělal. Určitě měl něco za lubem. Podívala jsem se z okna, ale Volvo už tam nebylo. Dino ke mně přiběhl a začal mě jemně strkat do nohy. Vzala jsem si ho na klín a začala ho hladit. Až potom jsem si všimla, že mi sem dal Edward i vodítko s obojkem a granule. Tak mě napadlo, že se s Dinem projdu. Nandala jsem mu obojek a připla ho na vodítko. Šla jsem s ním do lesa. A tam mě přepadl pocit, že jsem udělala chybu, když jsem sem šla. A brzy se ukázalo, že to byla opravdu naprostá chyba.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pes na hlídání 1/2 :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!