Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Osudový dotek - Rozbřesk

Panenka Rosalie


Osudový dotek - RozbřeskDalší jednorázovka z naší soutěže Co by se stalo, kdyby ... Autorkou je KristenSwan a smrt je dosazena do děje poslední knihy - Rozbřesku. Příjemný pláč a nechte pro autorku komentář.

Jedna trojice, vcházející do lesa se smála. Ani jeden z nich nebyl člověk a ani jeden z nich nebyl stejné rasy.

Vysoký a celkem pohledný muž měl snědou kůži, krátké černé vlasy a sálalo z něj horko, krotil jednu malou přenádhernou holčičku. Bylo jí tak něco kolem tří let, ale mluvila a chodila, nebo spíše se vznášela jako dospělý člověk. Na první pohled by si ji každý zamiloval.

Pak tu byla ještě jedna dívka. Byla velice krásná, s bledou kůží, s dlouhými hnědými vlasy a  s nazlátlýma očima. Ta se jenom pobaveně dívala na malou holčičku jak dovádí s tím mužem.

 

Dívka s malou holčičkou mohly být sestry a ten vysoký snědý chlapec mohl být jejich přítel. Jenže takhle to rozhodně nebylo. Ta malá krásná holčička byla dcerou té krásné dívky a ten muž, tedy vlastně chlapec, bylo mu pouze 16, ale vypadal tak na 25 byl otisknut do té malé holčičky a její matku měl velice rád.

 

Asi nevíte co tu blábolím o otištění co? Tak já vám vše vysvětlím. Ta krásná dívka byla upírka a ještě jako člověk počala a donosila tu malou holčičku. Jmenovala se Bella a její dcera Renessmé. Pak ji museli proměnit, aby neumřela. Nessi byla poloupír. Srdce jí tlouklo,spíše se třepotalo. Byla na půl člověk a rostla velice rychle. Byl jí teprve něco přes měsíc a už vypadala na něco přes tři roky. A chlapec se jmenoval Jacob. Byl to vlkodlak a mohl se kdykoli přeměnit do podoby vlka. Je to zkrátka složité. A otisknutí je něco jako láska na první pohled. Když ji poprvé uvidíte je to jakoby vás něco pevně spoutalo řetězem a už ho nikdy nemohl odemknout. Jake by pro malou Nessi udělal první poslední.

 

Jakob s Nessi si hlasitě hráli a běhali po lese. Bella na ně hleděla s úsměvem na tváři. Byli na lovu a tak jim nechala chvilku pro sebe.

 

 

Bella :

 

Pobaveně jsem je sledovala a pak jsem se od nich odpojila. Doběhla jsem na kraj lesa. Tam jsem si ulovila malou srnu. Když v tom jsem zahlédla nějakou osobu. Nebyl to člověk, to rozhodně ne. Byla to upírka. Neznala jsem ji. Potichu jsem se narovnala a nechala na půl vypitou srnu ležet na zemi. Ta upírka tiše zavrčela a nakrčila se. Udělala jsem to samé.

Když v tom jsme zaslechly smích. Byla to moje malá Nessi. Ta upírka se podívala tím směrem. A pak zaběhla zpět do lesa. Rychle jsem vytáhla telefon a vytočila Edwardovo číslo. Ten mi ho zvedl po prvním zazvoněním. Všechno jsem mu vysvětlila. Řekl, že tu za chvíli bude. Tak jsem se rychle  rozběhla za Ness a Jacobem.

 

Nessi :

 

Ulovila jsem si malého jelena a dopila jsem ho. Jacob si ulovil velkého jelena a pak jsme čekali na mámu. Ta se za chvíli přiřítila. Ne počkat! To není Máma!

Jake si té neznámé upírky všiml taky. Upírka ne mě vrhla vražedný pohled a už po mě chtěla skočit. Jake  se na ní však vrhl a postavil se mezi nás. Zavrčeli na sebe. Já jsem měla velký strach a hlavně o Jaka. Jestli se mu něco stane…ne na to nemůžu myslet.

Jen o kolo sebe kroužili a vrčeli. Chtěla jsem něco udělat, ale Jake mě pokaždé odstrčil dozadu. Ta upírka těkala očima mezi mnou a Jakem. Na mě vrhala ty více vražedné.

Takhle kličkovali hodiny. Nebo to byly vteřiny? To spíš ale já měla taková strach.

Najednou jsme na louce nebyli sami. Přiběhla máma. Ta zavrčela a vykřikla.

 

„Néééé!“ a v očích hrůzu.

 

Ta upírka už nezaváhala a skočila po mém Jacobovi . Ten se po ní ohnal a začali se prát tělo na tělo. Já už to nevydržela a začala jsem plakat. Máma skočila na tu upírku a rvala jí z Jaka. Ta jí jen tvrdě odhodila a máma se skutálela a narazila o strom. Ten se zlomil a spadl těsně vedle Jaka a té upírky. Teda tak to vypadalo. Jenže Jake vykřikl bolestí. Pak jsem zpozorovala, že na Jakově ruce je ten strom. Máma si toho všimla dřív a už strom odvalila. Jeho ruka musela být, i přes jeho silné kosti rozdrcená.

Máma se zase vrhla na upírku ta jí klidně odhodila. Máma začínala být zoufalá. Já stále brečela a přes slzy už skoro neviděla. Ta upírka mu drtila další kosti a máma jí začala trhat na kusy. Pak tam přiběhl táta se zbytkem naší rodiny. Vrhli se na tu upírku a za chvíli byla mrtvá.

Rychle jsem běžela k Jakovi. Máma už tam byla a vzlykala. Táta ji obejmul a tišil tak její bolest. Jake z posledních sil začal mluvit

 

„Miluju tě Ness, buď statečná a šťastná.“ Říkal a těžce oddechoval.

 

„Né Jaku přestaň.“ Vykřikla jsem a hlas se mi zlomil. Byla jsem slepá skrz slzy.

 

„Bells postarejte se o ní dobře, ano?“

 

Ta ho jen okřikla a stále vzlykala…

Všichni ho obstoupili. Jake z posledních sil vzdychl a pak se jeho srdce navždy zastavilo. Moje srdce od té doby umřelo…Jake tu není už skoro 375 let a já stále nejsem schopna pohybu. Nehýbu se a mám ztuhlé kosti. Máma se s tím nikdy nesmířila a už se nikdy neusmála. Nesnažila se ani mě utěšit, všichni jsme se poddali své bolesti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudový dotek - Rozbřesk:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!