Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ona není upír, ale anděl


Ona není upír, ale anděl Tato kraťoučká jednorázovka, původně drabble, je o Alici a Jasperovi, o jejich prvním setkání z pohledu Jazze. Vím, že tady již bylo napsáno několik povídek na stejné téma, ale i tak jsem usedla k počítači a pustila se do psaní. Doufám, že se vám bude moje tvorba líbit a okomentujete ji. PS: Nešetřete mě a kritizuje, vím, že nejsem žádný génius. :-)

Ozvalo se hromové zahřmění a z nebe spadlo několik drobných kapiček vody. Přidal jsem do kroku a proplétal se dále uličkami. Nikde nebyla ani noha, všichni se schovávali před blízkou bouřkou. Lov se odkládá, povzdechl jsem si, když jsem dorazil na prázdné náměstíčko. Současně jsem ale byl rád. Alespoň dnes nebudu mít výčitky při pohledu do vyděšených očí své oběti. Dnes ne, ale jednou budu muset opět někoho zabít.

Zahnal jsem ty myšlenky a pohlédl na nebe. Déšť zesiloval a rozhodně už na zem nepadaly drobné kapičky. Spíše tlusté provazce studené vody. Chvíli jsem jen tak stál v dešti a nechal si vodu stékat po obličeji a krku, ale poté jsem se rozhlédl kolem. Z protějšího domu na mě nějaký mladý muž hleděl, jako bych se zbláznil, že sám stojím uprostřed náměstí a moknu.

Zatřásl jsem hlavou a z vlasů mi odlétla trocha vody. Poté jsem zamířil směrem k drobné zakouřené hospodě. Oči jsem měl černé, tudíž jsem mohl pobývat v přítomnosti lidí, aniž by v nich mé rudé oči budily podezření. Sice jsem v krku cítil nepříjemné škrábání, které by utišila pouze krev, ale i tak jsem otevřel dveře hospůdky.

Do nosu mě udeřil cigaretový a alkoholový odér, který spolehlivě kazil dokonalou vůni lidské krve, tepající v tepnách všech přítomných. Vešel jsem dovnitř a zaslechl tiché zaklapnutí dveří zasebou.

Další nádech mi ale přinesl nemilé překvapení. Ucítil jsem nasládlou vůni, která nemohla patřit nikomu jinému, než upírovi. Bojovat jsem nechtěl a vteřinu uvažoval o odchodu. Poté jsem se ale raději rozhodl dotyčného vyhledat.

Přejel jsem pohledem všechny lidi, sedící u stolů a hrající karty. Zarazil jsem se až při pohledu na záda dívky, sedící na barové stoličce.

Potichu si objednala pití. Její tichý zvonivý hlásek i křídově bledé odhalené paže byly důkazem, že mé podezření je správné.

Poté se plynule otočila směrem ke mně a velké černé oči se rozzářily. Rty roztáhla do krásného úsměvu a odhalila přitom dvě řady dokonale bílých zubů. Svou krásou mi připomínala vílu. Byla stejně drobná a křehká.

Půvabně seskočila ze stoličky a lehkým tanečním krokem se vydala ke mně. Obličej měla stále rozzářený kouzelným úsměvem, který by dokázal přimět mé mrtvé srdce opět k chodu. Krátké, střapaté, černé vlasy jí kolem obličeje tvořily jakousi svatozář a samotný obličej mě uchvátil. Nevím ani, co nejvíce. Velké, uhlově černé oči olemované záplavou dlouhých černých řas, ve kterých plály rozpustilé jiskřičky? Nebo snad její rysy a lehce vystouplé lícní kosti? Možná to byly rudé rty, stále v koutcích povytažené do milého úsměvu.

Přistoupila až ke mně, takže jsem plně cítil její omamnou nasládlou květinovou vůni, která mi okamžitě naplnila celý nos, a kterou bych mohl dýchat donekonečna a stejně bych se jí stále nenabažil, ale ani ji nedokázal určit.

„Nechal jsi mě dlouho čekat,“ oznámila mi tichým sopránkem a v očích jí vesele zajiskřilo.

Až nyní, když jsem překonal prvotní okouzlení, dokázal jsem se vcítit do jejích emocí. Jako první mě zaplavila vlna hřejivé radosti, která vyzařovala z každého jejího póru. Dále jsem ucítil drobnou úlevu a podobné okouzlení, které jsem nyní cítil já sám.

„Omlouvám se, slečno,“ odpověděl jsem stále ještě omámeně a sklonil hlavu, jak mi to kázalo dobré vychování, které mi matka již v dětství vštípila do hlavy.

Zaslechl jsem její zvonivý smích, který mě naprosto uchvátil. Zvednul jsem hlavu a pohlédl na ni.

Natáhla ke mně svou drobnou ruku - nabídka. Bez váhání jsem ji za ni chytil a palcem přejel po její hladké a hebké pokožce, která mě hřála v dlani.

„Jsem ráda, že se konečně setkáváme, Jaspere,“ usmála se na mě. Na vteřinku jsem se zarazil. Odkud zná mé jméno?

„Asi bys byl rád, kdybych ti to vysvětlila,“ pokračovala, když zahlédla v mých očích překvapení a možná i podezření.

„Ano,“ přitakal jsem s úsměvem.

„Dobře, ale vím o lepším místě.“ Zamířila ke dveřím a já šel poslušně za ní, věděl jsem, že to není žádná past. Něco takového by ona nedokázala. Byla na to příliš… nevinná. I když jsem ji znal ani ne minutu, bezmezně jsem jí věřil. Nechápal jsem, jak mohla jedna malá upírka tolik změnit mé chování a úplně pohřbít mou přirozenou podezíravost.

Ona byla jiná, než všechny ostatní dívky i upírky, které jsem potkal.

Ona není upír, ale anděl, problesklo mi hlavou, když mi věnovala další ze svých úsměvů.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ona není upír, ale anděl :

 1 2 3   Další »
30. Rowana
01.05.2013 [18:10]

Rowana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.09.2011 [19:24]

Victoria1Konečně po dlouhé době něco o Alici a Jasperovi. Emoticon Já je prostě zbožňuju. Emoticon Nádhera, nemám slov. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [15:25]

Bella130Nádherná povídka. Četla se úplně sama. Stále jen koukám a říkám - To už jsem na konci? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [21:58]

twilightynaNádhera! Emoticon Emoticon Emoticon Takhle nádherně plynulou a úžasnou povídku jsem dlouho nečetla :)

26. Deedee
05.09.2011 [21:54]

Deedeetohle bych mohla číst stokrát Emoticon Emoticon

25. Cora
05.09.2011 [19:43]

CoraMoc hezké!! Opravdu se ti to povedlo... Ale není ani divu, na co sáhneš, to se ti povede Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2011 [18:43]

Danca11 Děkuji vám všem za úžasné komentáře a myslím, že v blízké budoucnsti napíšu pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Illy
05.09.2011 [18:41]

IllyÚplne úžasné Emoticon aj keď to bolo krátke strašne ma to nadchlo a nútilo čítať ďalej a ďalej... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chcelo by to Ďalšie pokračovanie, bolo to naprosto úžasne a veľmi dobrá téma, Jasper a Alice Emoticon Emoticon

22. HH
05.09.2011 [18:10]

Moc krásné. jsi šikulka. Emoticon

21. Wera
05.09.2011 [17:43]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!