Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Odvoz

3.Lareth-Forks


OdvozBella stopuje auta, která jedou z Port Angeles do Forks. A zrovna jí zastaví jedno auto, ve kterém je... :)

Odvoz

 

Mávala jsem na křižovatce velkou cedulí s nápisem Forks už skoro hodinu a nikdo nezastavoval. Možná to bylo tím, že z Port Angeles nikdo do tohoto zapadákova nejezdil. Já bych tam taky nejela, kdybych nemusela. Přestěhovala jsem se tam před měsícem. Mám tam tátu. A dva roky budu chodit na tamní střední školu. Hrůza.

Konečně zastavilo nějaké auto. Až zblízka jsem si všimla, že muselo být drahé. Vystoupila z něho příjemná žena ve věku asi kolem třiceti let a usmála se na mě. Ujistila se, že jedu do Forks, a pak prohlásila, že se k ní do auta ještě vejdu. Vybídla mě, ať si sednu na zadní sedadlo, a sama si sedla na sedadlo spolujezdce.

Otevřela jsem dveře a s překvapením zjistila, že v autě je pět lidí včetně té ženy, která se mnou mluvila. Na zadních sedadlech seděli tři lidi asi mého věku. U okna na druhé straně auta seděla blondýna. Byla to snad ta nejhezčí holka, kterou sem kdy viděla. Kéž bych vypadala jako ona! Vedle ní seděla další holka. Ta měla nakrátko ostříhané hnědé vlasy a trochu připomínala elfa. Byla také velmi hezká, ale v porovnání s tou blondýnou její krása bledla. A třetí byl kluk. Byl hezky stavěný, na pažích se mu rýsovaly tvrdé svaly a měl krátké černé vlasy. A všichni na mě zírali.

„Ehm... Tady je asi plno,“ vykoktala jsem ze sebe. Ten blondýnin pohled mi to jednoznačně potvrdil. „Asi počkám na další auto...“

„To je zbytečné, drahoušku,“ řekla ta žena ze předního sedadla. „Vždyť se tam vejdete. Do Forks stejně jede jen Edward.“

Tázavě jsem se podívala na toho silného kluka, který byl nejblíže ke mně. Ten jen zavrtěl hlavou: „Já jsem Emmett. Jedu jen kousek. Edward je ten kluk, co řídí. Je stále svobodný,“ mrkl na mě. Já jsem jen obrátila oči v sloup. Ti dva byli nejspíše bratři.

„Já jsem Bella,“ zamumlala jsem. „Mám nasednout do kufru?“

„Nebo na střechu,“ odsekla ta blondýna.

„Na střechu půjdu já, Rose,“ zasmál se Emmett. „Nebo si ji mám vzít na klín?“

„Alice, uhni. Jednu mu vrazím,“ zasyčela ta blondýna.

„Hej,“ okřikla je ta žena, která seděla vepředu.

Emmett jen obrátil oči v sloup a silně odstrčil tu holku s elfím obličejem na tu Rose. Ty dvě si stěžovaly jen naoko, jinak se tomu smály. Celá zmatená jsem nastoupila do auta.

Chvilku jsme jeli mlčky, ale to netrvalo dlouho. Emmett si stále z někoho utahoval a trousil vtípky. Některé byli spíš trapné, než vtipné. A tak jsme jeli asi dvacet minut. Já, Emmett, Rose a Alice jsme se mačkali na zadních sedadlech. Oni tři seděli v klidu, zatímco já jsem se trapně vrtěla.

Asi po dvaceti minutách Edward zastavil v nějakém městečku a všichni tam vystoupili. Zůstala jsem sedět v autě a chvíli přemýšlela, co mám dělat dál, ale po chvíli přišel Edward a nasedl na místo řidiče.

„Bello?“ zeptal se zvláštním hlasem, který mi připadal naprosto dokonalý. „Nechceš si sednout dopředu?“

„Víš, že mě zveš na nejnebezpečnější místo?“ zasmála jsem se a poslušně si přesedla dopředu.

„Bojíš se?“ zeptal se pobaveně. Podívala jsem se mu do očí a málem přestala dýchat. Už z dálky jsem poznala, že je hezký. Ale když jsem seděla vedle něho a koukala mu do očí, uvědomila jsem si, že jsem se hodně spletla. Nebyl hezký. Byl nádherný, dokonalý, sexy, perfektní, krásný... Hezký nebylo dostatečné slovo. Nic nebylo dostatečné slovo. A pak jsem si vzpomněla, že Emmett říkal, že je Edward volný. Je možné, že by tak dokonalý kluk neměl žádnou holku? Nebo je to homosexuál a Emmett si z nás jen střílel? Rozhodla jsem se, že po té příležitosti skočím. A začala jsem flirtovat.

„Jo. Bojím se.“ Podívala jsem se před sebe.

„Nikdy bych nenaboural,“ zamumlal dotčeně.

„To jsem nemyslela.“

„A co jsi myslela?“ zeptal se líbezným hlasem.

„Bojím se tebe,“ usmála jsem se na něj.

Zmateně svraštil čelo: „To vypadám tak nedůvěryhodně?“ Vyjížděl s autem zpátky na silnici, kde už jsem si mohla být naprosto jistá, že nás nikdo neuslyší.

„Ne, to ne,“ prohlásila jsem sebejistě. „To spíš že... Jsi tak sexy a krásný. Jen se bojím, aby mě nepřemohly emoce.“

Takhle jsem ještě nikdy s žádným klukem nemluvila. Jen jsem využívala příležitosti. Co nejhoršího se mi mohlo stát? Vyhodil by mě z auta a já bych musela dál stopovat. A co nejlepšího by se mi mohlo stát? No...

„Tobě by vadilo, kdyby tě přemohly emoce?“ zeptal se. Srdce mi začalo splašeně tlouct v hrudi. Snažila jsem se, aby se mi do tváře nehrnula krev a abych nezčervenala.

„Jak to myslíš?“

„Tak, jak jsem to řekl,“ zasmál se.

„Nesnáším, když mi někdo tohle odpoví,“ řekla jsem.

„Nevyhýbej se odpovědi.“

„Já se nevyhýbám odpovědi,“ bránila jsem se.

„Ale vyhýbáš.“

„Říkám ne. Ne, nevadilo by mi, kdyby mě přemohly emoce.“

Už k tomu nic nedodal. Zastavil na nejbližším odpočívadle a vystoupil z auta. Sotva jsem si rozepnula pás, už mi otvíral dveře. Neptala jsem se ho, jak to udělal. Jen jsem vystoupila. Vedl mě pomalu lesem a hledali jsme místo, kam by se dalo sednout. Nakonec jsme ho našli v podobě spadlého stromu.

„Bello,“ zašeptal a posadil se na spadlý strom těsně vedle mě. Byla jsem nadšená, že si pamatuje mé jméno.

„Ano, Edwarde?“ Těžce jsem oddychovala.

„Jsi krásná,“ vzdychl si a naklonil svůj obličej blíž k tomu mému.

„To není pravda,“ povzdychla jsem si. „Ta Rose, Alice,... Ty... Já proti nim jsem úplně...“ ztrácela jsem se v toku vlastních myšlenek. Nemohla jsem se myslet na nic jiného, než že je jeho dokonalý obličej jen kousíček od toho mého. Přesně jak jsem řekla – přemohly mě emoce. Naklonila jsem se ještě o pár centimetrů blíž k němu. A pak mě políbil.

Nemohla jsem vůbec myslet. Nemohla jsem dýchat. Přesto to byl ten nejúžasnější pocit, jaký jsem kdy zažila. Předtím jsem už políbila kluka, ale tomuhle se to nedalo rovnat. Automaticky jsem mu přesedla obkročmo na klín a polibek mu oplatila. Ruce jsem mu zabořila do jeho úžasných bronzových vlasů. A doslova ho drtila svými rty...

Po té naprosto úžasné chvilce, která ani nevím, jak dlouho trvala, jsme oba těžce oddechovali vedle sebe na lavičce ze spadlého stromu. Bylo mi naprosto jedno, že mám špinavé oblečení. Pořád jsem se vzpamatovávala z toho úžasného polibku. Pomalu se mi začaly navracet vzpomínky. A já byla šťastná. Klidně bych stopovala na křižovatce auta celý den, jen kdybych to mohla zopakovat. Všechno mělo nové barvy. I můj otec Charlie, který mě čekal doma ve Forks, působil zábavněji a živěji. Ale vůbec se mi nechtělo se k němu vracet.

„Ty... Edwarde?“ zeptala jsem se váhavě.

„Ano, Bello?“

„Bydlíš ve Forks?“ zeptala jsem se strachem, že dostanu zápornou odpověď.

„Chodím tam na střední školu. Myslím, že ses tam taky zapsala,“ usmál se na mě.

„Jo, škola začíná už zítra,“ souhlasila jsem.

 

To byl první den, kdy jsem se po mnoha letech opět těšila do školy.

 


Doufám, že se Vám to líbilo a že zanecháte nějaký komentík... :DD



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odvoz:

 1 2   Další »
15. Bells
20.05.2012 [18:12]

pokracovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2012 [13:21]

Kachna13Možná, že kdyby to nebylo tak uspěchané, bylo by to lepší. Delší, nebo na dvě části a určitě by se to četlo líp. Zkus o tom popřemýšlet. A pokračování by být mohlo, moc ráda bych si ho přečetla Emoticon Emoticon

20.05.2012 [13:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kouzelné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2012 [9:56]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Efox
20.05.2012 [0:57]

Promiň, ale bylo to hrozné. Uspěchané, nedávalo to smysl, absolutně nereálné v TW světě. Žádná pointa, žádné překvapení, divný konec. Ale abych byla i pozitivní - neznamená to, že se nebudeš zlepšovat a jednou psát krásně. :-)

20.05.2012 [0:28]

AfroditaAliceCullenJo, to teda líbilo a kdy bude pokraačování, chtěla bych vědět, jak to vypadalo ve škole!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2012 [23:56]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nadherne popsane.. nadherne napsane.. dokonale.. !! Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2012 [22:52]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2012 [22:30]

daslli141Super jednorázovka... príjemné čítanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kiki
19.05.2012 [22:21]

Líbilo se mi to, jen mi to přišlo takové moc uspěchané, znají se pár minut a už se líbají...no to je fuk Emoticon
Jinak moc pěkná povídka Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!